- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

понеділок, 31 липня 2017 р.

Заява-заборона щодо використання персональних даних: правова база

Проаналізуємо норми Закону України  від 20.11.2012 № 5492-VI «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», на який посилається ДМС.
Стаття 4. Єдиний державний демографічний реєстр
1. Єдиний державний демографічний реєстр - це електронна інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для зберігання, захисту, обробки, використання і поширення визначеної цим Законом інформації про особу та про документи, що оформлюються із застосуванням засобів Реєстру,

Реєстр та майнові права інтелектуальної власності на створені на замовлення уповноважених суб’єктів для функціонування Реєстру об’єкти інтелектуальної власності …
Єдиний державний демографічний реєстр ведеться з метою ідентифікації особи для оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсними та знищення передбачених цим Законом документів.
Стаття 10. Порядок ведення Єдиного державного демографічного реєстру
1. Внесення інформації до Реєстру здійснюється уповноваженими суб'єктами за зверненням заявника, на підставі інформації державних органів реєстрації актів цивільного стану, органів реєстрації фізичних осіб, а також інформації органів виконавчої влади, інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування
У разі якщо інформація про особу вноситься до Реєстру вперше, проводиться ідентифікація особи, після завершення якої автоматично формується унікальний номер запису в Реєстрі та фіксуються час, дата та відомості про особу, яка оформила заяву-анкету (в електронній формі). 
Стаття 21. Паспорт громадянина України
1. Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.
2. Кожен громадянин України, який досяг чотирнадцятирічного віку, зобов’язаний отримати паспорт громадянина України.
4. Паспорт громадянина України виготовляється у формі картки, що містить безконтактний електронний носій.
  
   Аналізуючи вищезазначені норми Закону України  від 20.11.2012 № 5492-VI, не можна не відмітити:
-                     інформації про особу та про документи визначено саме цим Законом і оформлюються із застосуванням засобів Реєстру, а не навпаки. І для того, щоби ця інформація потрапила в реєстр, необхідна згода заявника у вигляді оформленої заяви-анкети (в електронній формі) ; 
-                     Реєстр створено на замовлення уповноважених суб’єктів, тобто, в основу покладено замовлення, а не воля громадянина;
-                     Інформація та документи  не можуть потрапити в реєстр без згоди заявника;
-                     Зобов’язання отримання паспорт громадянина України по досягненню 14-річного віку суперечить нормам інших діючого Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою ВРУ від 26.06.1992 № 2503-XII, так, згідно п.1.2. Положення, Паспорт громадянина України (далі - паспорт) видається територіальними підрозділами Державної міграційної служби України (далі - територіальні підрозділи) за місцем проживання кожному громадянинові України після досягнення 16-річного віку;
-                     мова йде в Законі № 5492-VI про передбачені цим Законом документів. Тобто, документи, оформлені на підставі інших Законів (оформлення паспорту громадянина України за Законом  «Про громадянство України») - не вносяться до інформації  Реєстру, тим більше, без згоди заявника.
-                     Норми Закону № 5492-VI суперечать нормам інших діючому  Положенню про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою ВРУ від 26.06.1992 № 2503-XII. Так, згідно п.1.2. Положення, Паспорт громадянина України (далі - паспорт) видається територіальними підрозділами Державної міграційної служби України (далі - територіальні підрозділи) за місцем проживання кожному громадянинові України після досягнення 16-річного віку;
-                     виготовлення паспорту  у формі картки, що містить безконтактний електронний носій можливо тільки при наявності згоди заявника..

Таким чином, Закон № 5492-VI не тільки  звужує зміст та обсяг існуючих прав і свобод, але й суперечить Основному Закону України.
В свою чергу, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Пунктом 1 частини 1 ст. 11 зазначеного закону встановлено, що підставами для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
 Враховуючи, що ні я як законний представник неповнолітньої, ні сама неповнолітня - не надавали згоду на обробку моїх персональних даних, використання  засобів Єдиного державного демографічного реєстру з метою обробки моїх персональних даних - є незаконною дією, яка порушує особисті права дитини.

____________________________
_____________________________
   _______________________________
________________________________


Заява
     Даним повідомляю Вас, що керуюся абз.5 п. 2 ст 8 Закону України № 2297-VI від
01.06.2010   р. «Про захист персональних даних», відповідно до якого я маю право «пред'являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом»,
          Відкликаю свій підпис під раніше даною згодою на обробку моїх персональних даних (посилання на документ, яким була дана така згода).
       Заявляю: Через свої релігійні переконання я не даю згоди на обробку моїх персональних даних.
       Для цілей ведення податкового, бухгалтерського, статистичного обліку, оскільки вони здійснюються на підставі відповідних Законів України, для цілей економічного добробуту, моя згода Законом не передбачена.
       Ведення вищевказаних видів обліку з використанням без персональних даних здійснювалось Вами і раніше без порушення Конституції України за якою:
За ст.32 Конституції України № 254к/96-ВР від 28.06.1996 р. «не допускається збір, зберігання, використання та розповсюдження конфіденційної інформації про особистість без її згоди, крім випадків, визначених Законом лише в інтересах національної безпеки, економічних благ та прав людини».
        Та Закону України «Про інформацію» 2657-12 від 02.10.1992 р.  в редакції від
13.01.2011  р._ «забороняється збирання відомостей про особистість без її попередньої згоди, за виключенням випадків, передбачених законом».
Закону України «Про захист персональних даних», який лише підтверджує дане положення:
        п.6 ст.6 Закону України № 2297-VI від 01.06.2010 р. «Про захист персональних даних» «Не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини».
        Мотиви моєї відмови від обробки персональних даних викладу російської мовою, щоб уникнути помилок в перекладах:
        До сих пор любой человек, адаптируясь к жизненным условиям, руководствуясь своей волей, самостоятельно распоряжался своей жизнью, что неизбежно приводило к изменению персональной информации о нем и отражалось в системах хранения информации. Например, поменял человек работу, женился, родил ребенка, - приобрел жилье, продал машину и т.д., - все зти действия зависели от воли человека и отображались в системах учета персональных данных. Адаптация, изменение и использование персональних данных, которые єсть составной частью термина «обработка персональных данных», зависели от воли человека и без нее не осуществлялись.
        В случае получения нашего согласия на обработку персональных данных все изменения будут осуществляться без нашего ведома. Владельцы персональных данных получают право принимать решения жизненно важньх для нас вопросов, а мы получим готовый результат «обработки», в том числе мы даем согласие на использование уже измененных системой наших персональных данных. В зтой ситуааии система хранения данных фактически становится системой управлення данными.
      В зтой связи, небезинтересным будет обнародованное в 2005 году «Заключение Европейской группы по зтике в науке и новых технологиях для Европейской комиссии» (№ 20 от 16.03.2005 г., см. абзац 6, п.6.1), в которой утверждалось: «Каждое вмешательство в тело, каждая операция по обработке персональньїх данных должны быть расценены как связанные с телом в целом, с индивидуумом, которьй должен уважаться в его физической и психической неприкосновенности.  Зто - новая всесторонняя концепция личности в ее перевода в реальний мир, определяет право на полное уважение к телу, которое является в настоящее время и физическим, и злектронньм».
     То есть работа с персональними данньми приравнена к операциям с телом человека. А зто значит, что распоряжение персональними данньми фактически приравнено к распоряжению человеком. Именно так понимает международное законодательство обработку персональних данных, почему и навязываются подобньїе законы нашей стране.
      Свобода волеизьявления для каждого человека, тем более православного християнина - бесценный Божий дар, и добровольно предавать ее кому-либо частинно либо полностью єсть покушением на Божие и является тяжким грехом.
      Поэтому, каждый человек у которого нет желания давать генеральную доверенность на управление собой, и который хочет распоряжаться своей жизнью самостоятельно, должен отказаться от согласия на обработку персональних данных.
      Заявляю:
       Прошу Вас письмово відповісти на наступні питання:
1.      який пункт, якої статті, якого закону зобов'язує мене надавати згоду на обробку моїх персональних даних;
2.      яким пунктом, якої статті, якого закону Ви керувались, коли усно вимагали моєї згоди на обробку моїх персональних даних і. який пункт, якої статті, якого закону вказує на те, що моя відмова від обробки персональних даних є підставою для реалізації Вами висловлених мені усно погроз щодо (перерахувати чим погрожували: невидача паспорта, диплома, не підписання договору на поставку електроенергії, страхування, і т. д.);
3.     на підставі якого пункту, якої статті, якого закону Ви використовували персональну інформацію, для цілей досягнення мети вашої діяльності до 01.01.2011р.);
4.     чи було таке використання персональної інформації 01.01.2011 р. порушенням вищенаведеної ст. 32 Конституції України, та ст. 11 Закону України про інформацію.
5.     якщо ні то чому виникла необхідність брати згоду на обробку моїх персональних даних.
      Крім того, Міністерство юстиції України в своєму роз'ясненні «Деякі питання практичного застосування Закону України «Про захист персональних даних», що розміщено на офіційному сайті міністерства     www.minjust.gov.ua/0/38266     підтвердило, таке положення:
     «Наприклад, відповідно до статті 24 кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадку, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. У зв'язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров'я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту)».
     Також у цьому роз'ясненні йдеться про інші випадки використання персональних даних без згоди особи, а саме: «Обробка даних про фізичну особу без її згоди не допускається, крім випадків, визначених Законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. В цьому випадку під Законами розуміються всі інші Закони, які надають право на обробку персональних даних із зазначенням чіткого переліку таких даних».
Дата
Підпис
Голові Державної фіскальної служби України (ДФС)
Львівська пл., 8
м. Київ, 04053

Лівобережній міжрайонній державній
податковій інспекції Головного управління ДФС
у Дніпропетровській області
 проспект Слобожанський, 95А
 Дніпропетровськ ,  49000

         Заявники : Суб’єкти довірчого права, Бенефіциари,  Живі люди
                               громадяни України
                               ( Людина 1 ИОФ)(папа)   
                                ( Людина 2 ИОФ)(мама)
                                ( Людина 3 ИОФ)  (малолітній)( до 14 років)
               Адреса для отримання коресп.:
  вул.,
   місто, індекс.
                                                
                                          Заява
(Звернення в порядку  ст. 40 Конституції України)

      Керуючись закріпленими Конституцією та чинним законодавством України , просимо здійснювати будь-які платежі без цифрового ідентифікатора, ми живі процесуально правоздатні Люди  Народу України , ИОФ 1 та  ИОФ 2 відмовляємось від прийнятих нами ідентифікаційних номерів :
            довідка видана 10.06.1998 р.  на ім’я ИОФ 1  ;
           довідка видана 20.07.1998 р.  на ім’я ИОФ 2 ,  разом з чим відмовляємось від присвоєного нам реєстраційного номера облікової картки платника податків.
        Надаємо заяву в своїх інтересах та в інтересах своєї малолітньої дитини, ИОФ 3, 20.07.2005 р.н., батьками якого ми є , та, керуючись нормами  законодавства України, а саме , згідно ст. 1 чинного Закону України « Про громадянство України » від 18.01.2001  № 2235-III , є законними представниками дитини до досягнення особою віку 18 р.
     Ми, як заявники, повідомляємо, що керуючись  абз.5 п. 2 ст 8 Закону України № 2297-VI від 01.06.2010   р. «Про захист персональних даних», відповідно до якого ми маємо право «пред'являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом»,
          Заявляємо: Через свої релігійні переконання ми не даю згоди на обробку наших персональних даних.
       Для цілей ведення податкового, бухгалтерського, статистичного обліку, оскільки вони здійснюються на підставі відповідних Законів України, для цілей економічного добробуту, моя згода Законом не передбачена.
       Ведення вищевказаних видів обліку з використанням без персональних даних здійснювалось Вами і раніше без порушення Конституції України за якою:
За ст.32 Конституції України № 254к/96-ВР від 28.06.1996 р. «не допускається збір, зберігання, використання та розповсюдження конфіденційної інформації про особистість без її згоди, крім випадків, визначених Законом лише в інтересах національної безпеки, економічних благ та прав людини».
        Та Закону України «Про інформацію» 2657-12 від 02.10.1992 р.  в редакції від
13.01.2011  р._ «забороняється збирання відомостей про особистість без її попередньої згоди, за виключенням випадків, передбачених законом».
Закону України «Про захист персональних даних», який лише підтверджує дане положення:
        п.6 ст.6 Закону України № 2297-VI від 01.06.2010 р. «Про захист персональних даних» «Не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини».
        Мотиви моєї відмови від обробки персональних даних викладу російської мовою, щоб уникнути помилок в перекладах:
        До сих пор любой человек, адаптируясь к жизненньїм условиям, руководствуясь своей волей, самостоятельно распоряжался своей жизнью, что неизбежно приводило к изменению персональной информации о нем и отражалось в системах хранения информации. Например, поменял человек работу, женился, родил ребенка,-приобрел жилье, продал машину и т.д., -все зти действия зависели от воли человека и отображались в системах учета персональных данньгх. Адаптация, изменение и использование персональних данных, которые єсть составной частью термина «обработка персональных данных», зависели от воли человека и без нее не осуществлялись.
        В случае получения нашего согласия на обработку персональных данных все изменения будут осуществляться без нашего ведома. Владельцы персональных данньїх получают право принимать решения жизненно важньх для нас вопросов, а мы получим готовый результат «обработки», в том числе мьі даем согласие на использование уже измененньгх системой наших персональньїх данных. В зтой ситуааии система хранения данных фактически становится системой управлення данными.
      В зтой связи, небезинтересным будет обнародованное в 2005 году «Заключение Европейской группы по зтике в науке и новых технологиях для Европейской комиссии» (№ 20 от 16.03.2005 г., см. абзац 6, п.6.1), в которой утверждалось: «Каждое вмешательство в тело, каждая операция по обработке персональньїх данных должны быть расценены как связанные с телом в целом, с индивидуумом, которьй должен уважаться в его физическии и психической неприкосновенности.  Зто - новая всесторонняя концепция личности в ее перевода в реальний мир, определяет право на полное уважение к телу, которое является в настоящее время и физическим, и злектронньм».                                                                                                                                                      То есть работа с персональними данньми приравнена к операциям с телом человека. А зто значит, что распоряжение персональними данньми фактически приравнено к распоряжению человеком. Именно так понимает международное законодательство обработку персональних данных, почему и навязываются подобньїе законы нашей стране.      Свобода волеизьявления для каждого человека, тем более православного християнина - бесценный Божий дар, и добровольно предавать ее кому-либо частинно либо полностью єсть покушением на Божие и является тяжким грехом.      Поэтому, каждый человек у которого нет желания давать генеральную доверенность на управление собой, и который хочет распоряжаться своей жизнью самостоятельно, должен отказаться от согласия на обработку персональних данных.                                                                                                           Ми не бажаємо, щоб наші ім’я ототожнювалися з будь-яким цифровим замінником, у тому числі і за серією та номером паспорта ,що  нівелює саму ідею не використовувати цифровий ідентифікатор, тому ми не погоджуємось із альтернативним варіантом обліку за серією та номером паспорта , оскільки вважаємо такий облік тотожним обліку за ідентифікаційними номерами.
     Порядок обліку заявників як платників податків, встановлений Податковим Кодексом України, суперечить праву заявників на збір, зберігання, використання і розповсюдження конфіденційної інформації про особу без її згоди, визначеного ст. Конституції України та є за своїм змістом звуженням прав людини. Що в свою чергу заборонено ст. 22 Конституції України.
В Основному Законі України визначено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними, конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. Слід наголосити, що громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Норми Конституції України є нормами прямої дії.
     Відповідно до ч.8 ст. 5 Закону України « Про Державний реєстр фізичних осіб платників податків та інших обов’язкових платежів» , зміни та уточнення щодо даних, занесених до Держреєстру під час реєстрації, вносяться державними податковими інспекціями за місцем постійного проживання платників податків та інших обов’язкових платежів.
    Тому, на підставі вищевикладеного, для реалізації вказаного права , звертаємось із заявою про те, що ми, заявники ИОФ 1 , ИОФ 2 :
1. відмовляємось від прийнятих нами ідентифікаційних номерів:  довідка видана (дата)   на ім’я  ФИО 1; довідка видана (дата)   на ім’я  ФИО 2, разом з чим відмовляємось від присвоєного нам реєстраційного номера облікової картки платника податків.
         2. В цьому випадку, коли ідентифікаційний номер громадянам вже присвоєний і відповідна інформація про осіб вже внесена до Державного реєстру-то він підлягає негайному анулюванню, а інформація-безумовному виключенню.
3. Ми, заявники, ФИО 1 та ФИО 2, від свого імені та в інтересах нашої малолітньої дитини, ФИО 3 - Не даємо згоди на подальшу  обробку наших і нашої дитини  персональних даних.
    4. - Лівобережній міжрайонній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області видати малолітньому ФИО 3 (дата народж) довідку з текстом: «Має право здійснювати будь-які платежі без цифрового ідентифікатора»; та завірити підпис відповідальної особи гербовою печаткою;та після отримання малолітнім  ФИО 3 паспорта громадянина України внести запис про наявність права здійснювати будь-які платежі без цифрового ідентифікатора та завірити підпис відповідальної особи гербовою печаткою.
      5. - ДФС України не вносити про заявників  інформацію до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків ;
6. - ДФС зберегти за заявниками форму обліку платника податків за прізвищем, іменем по-батькові, роком народження та за місцем реєстрації ;
7.  Лівобережній міжрайонній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області в подальшому здійснювати облік заявників як платників податків  за раніше встановленими формами обліку : без застосування цифрового ідентифікатора та без використання серії та номеру паспорта ( за прізвищем, іменем та по-батькові , роком народження та за місцем реєстрації);
8. Лівобережній міжрайонній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області не вносити про заявників інформацію до державного реєстру фізичних осіб-платників податків ;
9.  Лівобережній міжрайонній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проставити у паспорті заявників відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі без цифрового ідентифікатора та завірити підпис відповідальної особи гербовою печаткою.
Ми ЗАБОРОНЯЄМО юридичній особі: № 39292197 «ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ (ДФС)» та її наступним правонабувачам накопичувати, зберігати, використовувати, розповсюджувати та передавати іншим особам наші персональні дані з моменту отримання цього листа і надалі.
      Вимагаємо анулювати та знищити наші «ідентифікаційні номери» персони «фізична особа  №_цифровий ідентифікатор»  та «фізична особа № цифровий ідентифікатор» та вважати таким, що є неіснуючим.
         Також повідомляю, що поняття «фізична особа ФИО 1, ФИО 2, ФИО 3     №_цифровий ідентифікатор» не існує.
     Додатки ( копії):
       1. Копія 1,2,3,10, 11 стор. паспорту заявника ФИО 1  разом із Довідкою про присвоєння  ідентифікаційного номера.     
       2.Копія 1,2,3,12, 13 стор. паспорту заявника ФИО 2 разом із Довідкою про присвоєння  ідентифікаційного номера.     
       3. Свідоцтво про народження      ФИО 3, (дата ).
 З моменту отримання цього листа органом ДФС України наші вимоги вважаються виконаними.                                                                                                    
_____________2017р.       
З повагою, Живі люди Народу України            _________________ ФИО 1
                                                                               _________________ ФИО 2
                                                                              _________________ законні представники
                                                                                                           в інтересах ФИО 3



Лівобережній міжрайонній державній
податковій інспекції Головного управління ДФС
у Дніпропетровській області
 проспект Слобожанський, 95А
 Дніпропетровськ ,  49000

        Заявники : Суб’єкти довірчого права, Бенефіциари, 
                              Живі люди Народу України
                              ФИО 1
                               ФИО 2
                               Адреса для отримання коресп.:
  вул.
  місто, інд.

Запит на інформацію

Ознайомившись з положеннями ст. ст. 3,5,8,19,34,40,55,69 Конституції України , Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» , ст. ст. 364,365,367 Кримінального кодексу України , ст. ст. 2,5,10,20 Закону України « Про інформацію» , ст. ст. 3,4,5,10,14,20 Закону України « Про доступ до публічної інформації» в нас як людей і громадян України , жителів міста Дніпропетровськ виникли наступні запитання, тому
ПРОСИМО НАДАТИ :
1. Належним чином завірену копію наших заяв на отримання ідентифікаційних номерів:
               1.1. довідка видана ( дата)   на ім’я ФИО 1;
               1.2 . довідка видана (дата)  на ім’я ФИО 2.
         Додаток:
   Копія довідок    1.1, 1.2 на 1 арк.
  
     Якщо інформація яка викладена в запиті відноситься до інформації з обмеженим доступом, то надати наказ на її обмеження.
     Якщо документи з вищезазначених документів відсутні, просимо чітко написати, що вони відсутні.
      Просимо надати відповідь на вищезазначену адресу в строк.
       У разі відхилення мого запиту, або залишення без обґрунтованої відповіді, або неповноти надання відповіді на прохання у запиті, будемо звертатись у всі компетентні органи ДЕРЖАВИ Україна для відновлення наших порушених прав .

   З повагою, Живі Люди
   Народу України                                                                ________________ ИОФ1
                                                                                               
                                                                                              _________________ИОФ 2


Юридичній особі: № 39292197
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА
СЛУЖБА УКРАЇНИ (ДФС)
Голові Державної фіскальної служби України
Насірову Роману Михайловичу
 (04655, м. Київ-53, Львівська пл., 8.).

Людина, громадянин України  –
__________ИОФ_____________
Адреса для отримання коресп.:



Заява (Звернення ст..40 КУ).

Я ЗАБОРОНЯЮ юридичній особі: № 39292197 «ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ (ДФС)» та її наступним правонабувачам накопичувати, зберігати, використовувати, розповсюджувати та передавати іншим особам мої персональні дані з моменту отримання цього листа і надалі.

         До того ж, вимагаю анулювати та знищити мій «ідентифікаційний номер» персони «фізична особа  №_____________» та вважати таким, що є неіснуючим.
         Також повідомляю, що поняття «фізична особа ___(ИОФ заглавными буквами)_____  №_____________» не існує.

         З моменту отримання цього листа органом ДФС України мої вимоги вважаються виконаними.


_____________2017р.                  ___________________                             

   З повагою, людина – _____ИОФ_____

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -