- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

неділя, 5 лютого 2017 р.

ВССУ рассказал, как рассматривать жалобы на следователя и прокурора

Мне понадобилось 2,5 года и 50 ухвал судов г. Одессы и г. Киева, что бы доказать дебилам прокурорам и судьям, что судебная практика по ст. 214 УПК Украины в части не удовлетворения жалоб на невнесение заявлений о совершённых уголовных правонарушениях в ЕРДР, является преступной. Именно поэтому в отношении судей Приморского районного суда г. Одессы были начаты уголовные производства по ст. 375 УК Украины

На сегодня в Приморском районном суде начаты 7 уголовных производств в отношении 6 судей (в отношении судьи Коваленко 2 уголовных производства). Но уже с 18.01.17 г., вся коллегия судей по уголовным делам Приморского районного суда, будет находиться под уголовными производствами. ВККСУ и ВСЮ необходимо задуматься, в истории Украины такого ещё не было.
Также уголовные производства в течении недели будут начаты в отношений судей Печерского суда г. Киева, Суворовского, Киевского, Малиновского и Апелляционного судов г. Одессы, которые принимали заведомо неправосудные решения, в интересах преступников из прокуратуры и теперь уже должностных лиц полиции.
Ну во превых:
1. Під час розгляду скарг на бездіяльність, яка полягає у невнесенні відомостей до ЄРДР, слідчим суддям необхідно враховувати, що КПК дійсно передбачає внесення до ЄРДР відомостей на підставі заяв та повідомлень про кримінальне правопорушення, а не будь-яких заяв, які надходять до органів досудового розслідування при здійсненні ними своїх повноважень. Разом з тим слід враховувати, що на цьому етапі розвитку правових відносин щодо ймовірного вчинення діяння, відповідальність за яке встановлена КК, не достатньо об’єктивних даних навіть для попередньої констатації наявності або відсутності ознак складу злочину. Саме тому апелювати на цьому етапі до положень ст. 2 КК, яка визначає підставу кримінальної відповідальності, недоцільно.
Смотрим что пишет глава ОПГ прокуратуры Одесской области:
Жученко превышая должностные полномочия в части не внесения заявления о совершённом уголовном правонарушении в ЕРДР как раз ссылается на ст. 2 УК Украины. Тогда как ВССУ заявляет о нецелесообразности ссылаться на данную норму УПК.

Жученко заявляет о якобы недостаточных свидетельств в совершении должностным лицом уголовного правонарушения. И что же пишет ВССУ на это:
2. Отже, якщо зі звернення особи вбачається, що вона порушує перед органом досудового розслідування питання про вчинення кримінального правопорушення, ініціюючи здійснення ним дій, визначених КПК, то навіть за умови, що результати аналізу наведених особою відомостей свідчать про відсутність ознак складу злочину, такі відомості мають бути внесені до ЄРДР з подальшим закриттям кримінального провадження відповідно до ст. 284 КПК.
То же самое я говорил судьям более 2,5 лет. 
3. З метою належного дотримання процесуальних вимог щодо розгляду скарг на бездіяльність слідчого, прокурора, яка полягає у невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, слідчим суддям необхідно зважати на те, що такі вимоги не передбачають здійснення оцінки обґрунтованості заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, а передбачають лише обов’язок уповноважених органів здійснити фіксацію наданих особою відомостей про кримінальне правопорушення, які вона надає усвідомлено для реалізації відповідними органами завдань кримінального провадження.
Таким образом, мою правоту и дебилизм прокуроров и судей, которые рассматривали мои жалобы на невнесение моих заявлений о совершённых уголовных правонарушений в ЕРДР прокурорами и следователями, доказано ВССУ.

1 коментар:

  1. Я виграла в суді касаційної інстанції справу відносно прокурора, котрий отримав хабар в сумі 3000доларів США, а суддя Бродівського районного суду Петейчук займався від мене вимагательством щодо сплати 6000 грн за те, що визнає мене свідком у кримінальній справі. Коли дана справа повернулася в суд апеляційної інстанції, три судді цю справу перенаправили в Бродівський районний суд. Прокурор приніс акт про знищення шляхом спалення 100 кг наглядового провадження. ЗА тещо я вимагала виконати ухвалу ВСУ в судовій справі № 439/1035/16-ц від 1.11.17 року, мені придумали в зговорі прокурори, судді та керівники поліції кілька адміністративних справ" за злісну перешкоду працівникам поліції", котрі є хабарниками та торговцями наркотиків у нашому місті. Ніхто із антикорупційних органів не може нікого притягнути до жодної відповідальності, бо всі керівники тих антикорупційних відомств користують від хабарників у районах.

    ВідповістиВидалити

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -