- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

пʼятницю, 27 грудня 2019 р.

Отримали судовий наказ про стягнення заборгованості? Нехай суд роз’ясне, як його виконати, не порушуючи законодавство

УВАГА, ACHTUNG, ВНИМАНИЕ, WARNІNG!!!
Ставимо суд на розтяжку щодо видачі судового наказу про стягнення заборгованості за тепло і гарячу воду!!!!
Стосується кожного
- уважно прочитайте і зрозумійте як задавати падлючі питання суддям, якщо виносять накази про стягнення заборгованості!!!

Це заява з подвохом - їхніми методами їм по рукам!!!
Віталій Шепель ночей недосипає, переживає, втрачає сенс до життя і хоче сплатить борг, а куда платить???!!!
Хотіли приватне право??? Буде вам приватне право по європейськи!!

Опубліковано в Фейсбук: Андрій Карпович

ЗАЯВА
(про роз’яснення судового рішення)
17 вересня 2019 року суддя Голосіївського районного суду м. Києва Плахотнюк К.Г. видала судовий наказ про стягнення з Віталія Анатолійовича Шепель (далі Боржник) на користь ТОВ “Теплопостачсервіс”, заборгованості по платі за житлово — комунальні послуги з централізованого опалення у розмірі 7 243 грн. 18 коп. в період часу з листопада 2017 року по серпень 2019 року , заборгованості по платі за житлово — комунальні послуги з централізованого опалення у розмірі 1811 грн. 45 коп. в період часу з лютого 2018 року по серпень 2019 року, інфляційні втрати в розмірі 370 грн. 84 коп., інфляційні втрати в розмірі 105 грн. 65 коп., 3% річних від простроченої в сумі 55 грн. 60 коп., судові витрати в розмірі 192 грн. 10 коп. - всього 9778 грн. 82 коп.
Судовий наказ від 17 вересня 2019 року було видано суддєю Голосіївського районного суду м. Києва Плахотнюк К.Г., на підставі заяви про видачу судового наказу поданої ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС”.
В своїй заяві про видачу судового наказу, позивач ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” просив суд стягнути заборгованість і сплатити кошти на рахунок який відкрито в ПАТ “Альфа-Банк”.
Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 18.06.2014 N 217 «Про затвердження Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки» (зі змінами), прийнятої відповідно до статті 19-1 Закону, визначено єдиним уповноваженим банком, який обслуговує поточні рахунки із спеціальним режимом використання, відкриті відповідно до цієї постанови, публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України».
Я, з метою з’ясування наявності в ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” рахунків зі спеціальним режимом використання відкритих в АТ “Ощадбанк” подав запит на інформацію, але з отриманої відповіді від ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” вбачається , що рахунки в АТ Ощадбанк відсутні, відповідь не містить будь-яких даних з цього питання.
Так як ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ( код ЄДРПОУ 35138553) здійснює виробництво, постачання пари , гарячої води та кондиційованого повітря, то відповідно діяльність ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” підлягає обов’язковому ліцензуванню , що передбачено пунктом 29-м , частини 1-ї , статті 7-ї Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”.
Мною було подано запити до Кабінету Міністрів України, щодо установчих документів ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” та наявності ліцензій на здійснення виробництва, постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря.
Кабінетом Міністрів України було перенаправлено запит, щодо наявності ліцензії в ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС”, до НКРЄКП . Відповідно до статті 17-ї Закону України “Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг” , саме НКРЄКП повинно видавати ліцензію на здійснення ТВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” господарської діяльності в сфері виробництва, постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря .
У відповіді яку надало НКРЄКП вказано , що ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” (код ЄДРПОУ 35138553) ніколи не звертались за отриманням ліцензії до НКРЕКП, та ніколи не звертались з проханням узгодження тарифів на теплову енергію і гарячу воду!!!
Я, Віталій Анатолійович Шепель громадянин України і у відповідності до статті 68-ї Конституції України ,зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. І мені незрозуміло судове рішення в частині сплати боргу на рахунки які відкрито в неуповноваженому державою банку, а відкрито в ПАТ “Альфа-Банк”, замість рахунків зі спеціальним режимом використання, які повинні бути відкриті в АТ “Ощадбанк”.
На підставі вищевикладеного , керуючись статтею 271 ЦПК України ,прошу суд роз’яснити мені судовий наказ від 17 вересня 2019 року щодо сплати боргу на рахунки ПАТ “Альфа-Банк” ,всупереч пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 18.06.2014 N 217 «Про затвердження Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки» (зі змінами), прийнятої відповідно до статті 19-1 Закону, визначено єдиним уповноваженим банком, який обслуговує поточні рахунки із спеціальним режимом використання, відкриті відповідно до цієї постанови, публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України», на виконання Конституції та законодавства України.
Стаття 60- а Конституції України - Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
Зміст заяви буде опубліковано в журналі “Корупціонер України” та на сайті “БАГНЕТ НАЦІЇ
“: http://bagnetnacii.blogspot.com.
Володимир Зеленський - Слуга Народу,
Кабінет Міністрів України, Cabinet of Ministers of Ukraine,Державна аудиторська служба України,Національне Антикорупційне Бюро України, Генеральна прокуратура України, Служба безпеки України, Голосіївський Районний суд міста Києва, Вища рада правосуддя, Вища Кваліфікаційна Комісія Суддів України

Наша концепція: Сьогодні кожен українець має стати адвокатом для себе, і слідчим, прокурором та суддею для системи! - ГО «Багнет Нації»

Наше гасло: «І один у полі воїн, коли поле правове!»

Фінансову підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо!


До Кабінету Міністрів України
Віталій Анатолійович Шепель
03189 м. Київ
відповідь поштовим листом
копію на вказану електронну адресу


ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

   Частиною 1-ю Статті 92 Конституції України (254к/96-ВР)  визначено , що виключно Законами України визначаються - права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.
   Основний закон яким визначено виключне право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк , є Конституція України (254к/96-ВР) , стаття 40.

   Статтею 34-ю Конституції України (254к/96-ВР) , гарантовано право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань , та  право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

  Права передбачені ст.ст. 34,40,92 Конституції України (254к/96-ВР) , є невідчужуваними , непорушними, не є вичерпними , гарантовані і не можуть бути скасовані , що закріплено ст.ст. 21,22 Конституції України (254к/96-ВР).

  Окрім Конституції України (254к/96-ВР), право на інформацію, відкритість , доступність, свободу обміну, достовірність і повнота інформації, гарантовано статтею 2-ю Закону України "Про інформацію". Статтею 3-ю Закону України "Про інформацію" гарантовано забезпечення доступу кожного до інформації, забезпечення рівних можливостей щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації, забезпечення відкритості та прозорості діяльності суб'єктів владних повноважень.

  Суб'єктами інформаційних відносин є людина громадянин України та фізичні особи  , юридичні особи, суб'єкти владних повноважень , об'єднання громадян , що закріплено статтею 4-ю   Закону України "Про інформацію".Право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів закріплено статтею 5-ю Закону України "Про інформацію".  Статтею 6-ю Закону України "Про інформацію" закріплено гарантію права на інформацію , яке забезпечується  створенням можливостей для вільного доступу до статистичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів, інших інформаційних банків, баз даних, інформаційних ресурсів.

   Обов'язок суб'єктів владних повноважень створювати механізм реалізації права на інформацію визначено частиною 1-ю , статті 6-ї Закону України "Про інформацію".
 
  Законом України "Про доступ до публічної інформації" , статтею 21-ю визначено , при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

  Інформація , що становить суспільний інтерес , є інформація  про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту, аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні ситуації, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці людей, стан здоров'я населення, його життєвий рівень, включаючи харчування, одяг, житло, медичне обслуговування та соціальне забезпечення, а також про соціально-демографічні показники, стан правопорядку, освіти і культури населення, факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з політичними репресіями, Голодомором 1932-1933 років в Україні та іншими злочинами, вчиненими представниками комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України, забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощоінші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України , – не є інформацією з обмеженим доступом , що визначено статтею 17-ю Закону України "Про інформацію" і є предметом суспільного інтересу у відповідності до статті 29-ї Закону України "Про інформацію".
  Чинним міжнародним договором яким закріплено право на отримання інформації є КОНВЕНЦІЯ про захист прав людини і основоположних свобод , в статті 10-й якої сказано , що кожен має  право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів.
  Спеціальний Закону України "Про доступ ло публічної інформації" має пріоритет перед іншими і повинен виконуватися усіма розпорядниками публічної інформації незалежно від законів , що регулюють їх діяльність (справа № К/800/10319/16)
   На підставі вищевикладеного , вимагаю забезпечити мені надання належним чином завіреної інформації з настуних питань.


   Постановою НКРЄКП № 308 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання ” від 22 березня 2017 року , затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (далі Ліцензійні умови).

     Пунктом 1.5 , розділу 1-о Ліцензійних умов , визначено:
 Обласні та Київська міська державні адміністрації здійснюють ліцензування господарської діяльності з виробництва теплової енергії суб’єктів господарювання у разі, якщо суб’єкт господарювання:
провадить (має намір провадити) діяльність з виробництва теплової енергії (крім виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях, когенераційних установках, та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), на виробничих об’єктах, що розташовані на території відповідної області України (території міста Києва), та якщо заявлений (фактичний згідно із звітністю) обсяг виробництва теплової енергії в наступному (минулому) календарному році не перевищуватиме (не перевищував) 170 тисяч Гкал та/або якщо суб’єкт господарювання здійснює ліцензовану діяльність з постачання теплової енергії при забезпеченості споживачів приладами обліку теплової енергії, що обліковують менше ніж 90 % від загального обсягу реалізованої теплової енергії;
провадить (має намір провадити) діяльність з виробництва теплової енергії на установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії.

    Пунктом 1.6 , розділу 1-о Ліцензійних умов , визначено:
Здобувач ліцензії, який має намір провадити господарську діяльність з виробництва теплової енергії, подає до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії за формою згідно з додатком 1 до Ліцензійних умов.
Пунктом 1.7 , розділу 1-о Ліцензійних умов , визначено:
 До заяви про отримання ліцензії здобувач подає документи згідно з переліком, який є вичерпним:
  1) відомості про засоби провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (додаток 2);
  2) відомості про місця провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (додаток 3);
  3) засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності, користування або концесії здобувача ліцензії на заявлені засоби провадження господарської діяльності;
  4) копія паспорта керівника здобувача ліцензії (або довіреної особи) із відміткою органу державної податкової служби про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами-підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби);
  5) копії сторінок технічних паспортів теплогенеруючих установок (або інших документів), що підтверджують їх технічні характеристики та місце їх встановлення (у разі відсутності технічного паспорту на теплогенеруючі установки - інші документи, що підтверджують їх технічні характеристики).

     Пунктом 1.8 , розділу 1-о Ліцензійних умов , визначено:
Документи до заяви про отримання ліцензії здобувачем надаються відповідно до опису, складеного за формою згідно з додатком 4 до Ліцензійних умов, у двох екземплярах.

 На підставі вищевикладеного ВИМАГАЮ:
    1.1 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу ліцензії ,яку видано КМДА ,для здійснення  господарської діяльності з виробництва теплової енергії юридичній особі ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553.

    1.2 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу заяви про отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (Додаток 1 до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії), яку подавала юридична особа  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553, для отримання ліцензії на здійснення  господарської діяльності з виробництва теплової енергії.

    1.3 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу відомості про засоби провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (додаток 2 до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії) , яку подавала юридична особа  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553, для отримання ліцензії на здійснення  господарської діяльності з виробництва теплової енергії.

    1.4 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу відомості про місця провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (Додаток 3 до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії)яку подавала юридична особа  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553, для отримання ліцензії на здійснення  господарської діяльності з виробництва теплової енергії.

    1.5 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу опису документів ,що додаються до заяви про провадження господарської діяльності (Додаток 4 до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії), який подавала юридична особа  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553, для отримання ліцензії на здійснення  господарської діяльності з виробництва теплової енергії.


Відповідь на запит надати в хронологічній послідовності , в порядку до поставлених питань.  В разі неможливості надати відповідь перенаправити до уповноваженої особи чи органу.  Повідомити про отримання та реєстрацію запиту , реєстраційний номер за яким було зареєстровано даний запит та повідомити про пере адресацію запиту в разі неможливості  надати  обґрунтовану відповідь.
  Зміст відповіді на запит буде публікуватись на сайті “БАГНЕТ НАЦІЇ “:http://bagnetnacii.blogspot.com та в журналі “Корупціонер України”


 26.12.2019 року                                                                     В.А. Шепель

До Кабінету Міністрів України
Віталій Анатолійович Шепель
03189 м. Київ
відповідь поштовим листом
копію на вказану електронну адресу


ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

   Частиною 1-ю Статті 92 Конституції України (254к/96-ВР)  визначено , що виключно Законами України визначаються - права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.
   Основний закон яким визначено виключне право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк , є Конституція України (254к/96-ВР) , стаття 40.

   Статтею 34-ю Конституції України (254к/96-ВР) , гарантовано право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань , та  право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

  Права передбачені ст.ст. 34,40,92 Конституції України (254к/96-ВР) , є невідчужуваними , непорушними, не є вичерпними , гарантовані і не можуть бути скасовані , що закріплено ст.ст. 21,22 Конституції України (254к/96-ВР).

  Окрім Конституції України (254к/96-ВР), право на інформацію, відкритість , доступність, свободу обміну, достовірність і повнота інформації, гарантовано статтею 2-ю Закону України "Про інформацію". Статтею 3-ю Закону України "Про інформацію" гарантовано забезпечення доступу кожного до інформації, забезпечення рівних можливостей щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації, забезпечення відкритості та прозорості діяльності суб'єктів владних повноважень.

  Суб'єктами інформаційних відносин є людина громадянин України та фізичні особи  , юридичні особи, суб'єкти владних повноважень , об'єднання громадян , що закріплено статтею 4-ю   Закону України "Про інформацію".Право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів закріплено статтею 5-ю Закону України "Про інформацію".  Статтею 6-ю Закону України "Про інформацію" закріплено гарантію права на інформацію , яке забезпечується  створенням можливостей для вільного доступу до статистичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів, інших інформаційних банків, баз даних, інформаційних ресурсів.

   Обов'язок суб'єктів владних повноважень створювати механізм реалізації права на інформацію визначено частиною 1-ю , статті 6-ї Закону України "Про інформацію".
 
  Законом України "Про доступ до публічної інформації" , статтею 21-ю визначено , при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

  Інформація , що становить суспільний інтерес , є інформація  про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту, аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні ситуації, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці людей, стан здоров'я населення, його життєвий рівень, включаючи харчування, одяг, житло, медичне обслуговування та соціальне забезпечення, а також про соціально-демографічні показники, стан правопорядку, освіти і культури населення, факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з політичними репресіями, Голодомором 1932-1933 років в Україні та іншими злочинами, вчиненими представниками комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України, забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощоінші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України , – не є інформацією з обмеженим доступом , що визначено статтею 17-ю Закону України "Про інформацію" і є предметом суспільного інтересу у відповідності до статті 29-ї Закону України "Про інформацію".
  Чинним міжнародним договором яким закріплено право на отримання інформації є КОНВЕНЦІЯ про захист прав людини і основоположних свобод , в статті 10-й якої сказано , що кожен має  право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів.
  Спеціальний Закону України "Про доступ ло публічної інформації" має пріоритет перед іншими і повинен виконуватися усіма розпорядниками публічної інформації незалежно від законів , що регулюють їх діяльність (справа № К/800/10319/16)
   На підставі вищевикладеного , вимагаю забезпечити мені надання належним чином завіреної інформації з настуних питань.


  Постановою НКРЄКП № 308 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання ” від 22 березня 2017 року , затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (далі Ліцензійні умови).

   Розділом 2-м Ліцензійних умов ,визначено , що:
  При провадженні господарської діяльності з виробництва теплової енергії ліцензіат повинен дотримуватися таких кадрових вимог:
   -Штатний розпис ліцензіата (здобувача ліцензії) має включати мінімальну кількість працівників за окремими посадами та наявність у певних працівників відповідної освіти, кваліфікації та (або) стажу роботи, необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності;
   -Здобувач ліцензії, ліцензіат оформляє трудові відносини з персоналом шляхом укладення трудових договорів відповідно до положень Кодексу законів про працю України.

  На підставі вищевикладеного ВИМАГАЮ:
  1.1 Надати належним чином завірену , з підписами підписантів, архівну копію оригіналу штатного розпису ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553(здобувача ліцензії) який має включати мінімальну кількість працівників за окремими посадами та наявність у певних працівників відповідної освіти, кваліфікації та (або) стажу роботи, необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності.

  1.2 Надати належним чином завірену , з підписами підписантів, архівну копію оригіналу трудових договорів/контрактів , працівників  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553.


Відповідь на запит надати в хронологічній послідовності , в порядку до поставлених питань.  В разі неможливості надати відповідь перенаправити до уповноваженої особи чи органу.  Повідомити про отримання та реєстрацію запиту , реєстраційний номер за яким було зареєстровано даний запит та повідомити про пере адресацію запиту в разі неможливості  надати  обґрунтовану відповідь.
  Зміст відповіді на запит буде публікуватись на сайті “БАГНЕТ НАЦІЇ “:http://bagnetnacii.blogspot.com та в журналі “Корупціонер України”


 26.12.2019 року                                                                        В.А. Шепель

До Кабінету Міністрів України
Віталій Анатолійович Шепель
03189 м. Київ
відповідь поштовим листом
копію на вказану електронну адресу


ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

   Частиною 1-ю Статті 92 Конституції України (254к/96-ВР)  визначено , що виключно Законами України визначаються - права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.
   Основний закон яким визначено виключне право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк , є Конституція України (254к/96-ВР) , стаття 40.

   Статтею 34-ю Конституції України (254к/96-ВР) , гарантовано право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань , та  право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

  Права передбачені ст.ст. 34,40,92 Конституції України (254к/96-ВР) , є невідчужуваними , непорушними, не є вичерпними , гарантовані і не можуть бути скасовані , що закріплено ст.ст. 21,22 Конституції України (254к/96-ВР).

  Окрім Конституції України (254к/96-ВР), право на інформацію, відкритість , доступність, свободу обміну, достовірність і повнота інформації, гарантовано статтею 2-ю Закону України "Про інформацію". Статтею 3-ю Закону України "Про інформацію" гарантовано забезпечення доступу кожного до інформації, забезпечення рівних можливостей щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації, забезпечення відкритості та прозорості діяльності суб'єктів владних повноважень.

  Суб'єктами інформаційних відносин є людина громадянин України та фізичні особи  , юридичні особи, суб'єкти владних повноважень , об'єднання громадян , що закріплено статтею 4-ю   Закону України "Про інформацію".Право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів закріплено статтею 5-ю Закону України "Про інформацію".  Статтею 6-ю Закону України "Про інформацію" закріплено гарантію права на інформацію , яке забезпечується  створенням можливостей для вільного доступу до статистичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів, інших інформаційних банків, баз даних, інформаційних ресурсів.

   Обов'язок суб'єктів владних повноважень створювати механізм реалізації права на інформацію визначено частиною 1-ю , статті 6-ї Закону України "Про інформацію".
 
  Законом України "Про доступ до публічної інформації" , статтею 21-ю визначено , при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

  Інформація , що становить суспільний інтерес , є інформація  про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту, аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні ситуації, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці людей, стан здоров'я населення, його життєвий рівень, включаючи харчування, одяг, житло, медичне обслуговування та соціальне забезпечення, а також про соціально-демографічні показники, стан правопорядку, освіти і культури населення, факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з політичними репресіями, Голодомором 1932-1933 років в Україні та іншими злочинами, вчиненими представниками комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України, забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощоінші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України , – не є інформацією з обмеженим доступом , що визначено статтею 17-ю Закону України "Про інформацію" і є предметом суспільного інтересу у відповідності до статті 29-ї Закону України "Про інформацію".
  Чинним міжнародним договором яким закріплено право на отримання інформації є КОНВЕНЦІЯ про захист прав людини і основоположних свобод , в статті 10-й якої сказано , що кожен має  право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів.
  Спеціальний Закону України "Про доступ ло публічної інформації" має пріоритет перед іншими і повинен виконуватися усіма розпорядниками публічної інформації незалежно від законів , що регулюють їх діяльність (справа № К/800/10319/16)
   На підставі вищевикладеного , вимагаю забезпечити мені надання належним чином завіреної інформації з настуних питань.


  Постановою НКРЄКП № 308 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання ” від 22 березня 2017 року , затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (далі Ліцензійні умови).

  Розділом 3-м, пунктом 3.2 Ліцензійних умов закріплено,що при провадженні господарської діяльності з виробництва теплової енергії ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог:
 -зберігати протягом дії ліцензії документи, копії яких подавалися органу ліцензування відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
 -повідомляти орган ліцензування про всі зміни даних, які були зазначені в його документах, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, не пізніше одного місяця з дня настання таких змін;
 -провадити ліцензовану діяльність виключно за місцем провадження діяльності ліцензіата та із застосуванням заявлених засобів провадження господарської діяльності, зазначених у документах, що додаються до заяви про отримання ліцензії (з урахуванням змін до документів, поданих ліцензіатом до органу ліцензування);
 -забезпечити присутність керівника ліцензіата, його заступника або іншої уповноваженої особи під час проведення органом ліцензування в установленому законом порядку перевірки додержання ліцензіатом вимог цих Ліцензійних умов;
 -виконувати рішення органу ліцензування у строки, встановлені відповідним рішенням;
 -вести бухгалтерський облік господарської діяльності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та вимог Порядку ведення окремого обліку доходів і витрат на підприємствах, які здійснюють виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 584;
 -відкрити в уповноваженому банку рахунки із спеціальним режимом використання для зарахування та/або перерахування коштів на ці рахунки в порядку, передбаченому чинним законодавством України;

  На підставі вищевикладеного ВИМАГАЮ:

  1.1 Надати належним чином завірену відповідь щодо наявності у  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553 рахунків зі спеціальним режимом використання , відкритих у відповідності до  пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 18.06.2014 N 217 «Про затвердження Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки» (зі змінами), прийнятої відповідно до статті 19-1 Закону, визначено уповноваженим банком, який обслуговує поточні рахунки із спеціальним режимом використання, відкриті відповідно до цієї постанови, публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України».

  1.2 Надати належним чином завірені архівні копії, з підписами підписантів , оригіналів документів які зберігались протягом дії ліцензії , копії яких подавалися органу ліцензування відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553.

Відповідь на запит надати в хронологічній послідовності , в порядку до поставлених питань.  В разі неможливості надати відповідь перенаправити до уповноваженої особи чи органу.  Повідомити про отримання та реєстрацію запиту , реєстраційний номер за яким було зареєстровано даний запит та повідомити про пере адресацію запиту в разі неможливості  надати  обґрунтовану відповідь.
  Зміст відповіді на запит буде публікуватись на сайті “БАГНЕТ НАЦІЇ “:http://bagnetnacii.blogspot.com та в журналі “Корупціонер України”


 26.12.2019 року                                                                                В.А. Шепель

До НКРЄКП
Віталій Анатолійович Шепель
03189 м. Київ
відповідь поштовим листом
копію на вказану електронну адресу


ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

   Частиною 1-ю Статті 92 Конституції України (254к/96-ВР)  визначено , що виключно Законами України визначаються - права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.
   Основний закон яким визначено виключне право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк , є Конституція України (254к/96-ВР) , стаття 40.

   Статтею 34-ю Конституції України (254к/96-ВР) , гарантовано право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань , та  право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

  Права передбачені ст.ст. 34,40,92 Конституції України (254к/96-ВР) , є невідчужуваними , непорушними, не є вичерпними , гарантовані і не можуть бути скасовані , що закріплено ст.ст. 21,22 Конституції України (254к/96-ВР).

  Окрім Конституції України (254к/96-ВР), право на інформацію, відкритість , доступність, свободу обміну, достовірність і повнота інформації, гарантовано статтею 2-ю Закону України "Про інформацію". Статтею 3-ю Закону України "Про інформацію" гарантовано забезпечення доступу кожного до інформації, забезпечення рівних можливостей щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації, забезпечення відкритості та прозорості діяльності суб'єктів владних повноважень.

  Суб'єктами інформаційних відносин є людина громадянин України та фізичні особи  , юридичні особи, суб'єкти владних повноважень , об'єднання громадян , що закріплено статтею 4-ю   Закону України "Про інформацію".Право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів закріплено статтею 5-ю Закону України "Про інформацію".  Статтею 6-ю Закону України "Про інформацію" закріплено гарантію права на інформацію , яке забезпечується  створенням можливостей для вільного доступу до статистичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів, інших інформаційних банків, баз даних, інформаційних ресурсів.

   Обов'язок суб'єктів владних повноважень створювати механізм реалізації права на інформацію визначено частиною 1-ю , статті 6-ї Закону України "Про інформацію".
 
  Законом України "Про доступ до публічної інформації" , статтею 21-ю визначено , при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

  Інформація , що становить суспільний інтерес , є інформація  про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту, аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні ситуації, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці людей, стан здоров'я населення, його життєвий рівень, включаючи харчування, одяг, житло, медичне обслуговування та соціальне забезпечення, а також про соціально-демографічні показники, стан правопорядку, освіти і культури населення, факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з політичними репресіями, Голодомором 1932-1933 років в Україні та іншими злочинами, вчиненими представниками комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України, забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощоінші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України , – не є інформацією з обмеженим доступом , що визначено статтею 17-ю Закону України "Про інформацію" і є предметом суспільного інтересу у відповідності до статті 29-ї Закону України "Про інформацію".
  Чинним міжнародним договором яким закріплено право на отримання інформації є КОНВЕНЦІЯ про захист прав людини і основоположних свобод , в статті 10-й якої сказано , що кожен має  право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів.
  Спеціальний Закону України "Про доступ ло публічної інформації" має пріоритет перед іншими і повинен виконуватися усіма розпорядниками публічної інформації незалежно від законів , що регулюють їх діяльність (справа № К/800/10319/16)
   На підставі вищевикладеного , вимагаю забезпечити мені надання належним чином завіреної інформації з настуних питань.

  Постановою НКРЄКП № 308 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання ” від 22 березня 2017 року , затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (далі Ліцензійні умови).

  Розділом 3-м, пунктом 3.2 Ліцензійних умов закріплено,що при провадженні господарської діяльності з транспортування теплової енергії ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог:
 -зберігати протягом дії ліцензії документи, копії яких подавалися органу ліцензування відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
 -повідомляти орган ліцензування про всі зміни даних, які були зазначені в його документах, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, не пізніше одного місяця з дня настання таких змін;
 -провадити ліцензовану діяльність виключно за місцем провадження діяльності ліцензіата та із застосуванням заявлених засобів провадження господарської діяльності, зазначених у документах, що додаються до заяви про отримання ліцензії (з урахуванням змін до документів, поданих ліцензіатом до органу ліцензування);
 -забезпечити присутність керівника ліцензіата, його заступника або іншої уповноваженої особи під час проведення органом ліцензування в установленому законом порядку перевірки додержання ліцензіатом вимог цих Ліцензійних умов;
 -виконувати рішення органу ліцензування у строки, встановлені відповідним рішенням;
 -вести бухгалтерський облік господарської діяльності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та вимог Порядку ведення окремого обліку доходів і витрат на підприємствах, які здійснюють виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 584;
 -відкрити в уповноваженому банку рахунки із спеціальним режимом використання для зарахування та/або перерахування коштів на ці рахунки в порядку, передбаченому чинним законодавством України;

  На підставі вищевикладеного ВИМАГАЮ:

  1.1 Надати належним чином завірену відповідь щодо наявності у  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553 рахунків зі спеціальним режимом використання , відкритих у відповідності до  пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 18.06.2014 N 217 «Про затвердження Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки» (зі змінами), прийнятої відповідно до статті 19-1 Закону, визначено уповноваженим банком, який обслуговує поточні рахунки із спеціальним режимом використання, відкриті відповідно до цієї постанови, публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України».

  1.2 Надати належним чином завірені архівні копії, з підписами підписантів , оригіналів документів які зберігались протягом дії ліцензії , копії яких подавалися органу ліцензування відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553.

  Відповідь на запит надати в хронологічній послідовності , в порядку до поставлених питань.  В разі неможливості надати відповідь перенаправити до уповноваженої особи чи органу.  Повідомити про отримання та реєстрацію запиту , реєстраційний номер за яким було зареєстровано даний запит та повідомити про пере адресацію запиту в разі неможливості  надати  обґрунтовану відповідь.
  Зміст відповіді на запит буде публікуватись на сайті “БАГНЕТ НАЦІЇ “:http://bagnetnacii.blogspot.com та в журналі “Корупціонер України”


 26.12.2019 року                                                                    В.А. Шепель
                   
До НКРЄКП
Віталій Анатолійович Шепель
03189 м. Київ
відповідь поштовим листом
копію на вказану електронну адресу


ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

   Частиною 1-ю Статті 92 Конституції України (254к/96-ВР)  визначено , що виключно Законами України визначаються - права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.
   Основний закон яким визначено виключне право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк , є Конституція України (254к/96-ВР) , стаття 40.

   Статтею 34-ю Конституції України (254к/96-ВР) , гарантовано право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань , та  право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

  Права передбачені ст.ст. 34,40,92 Конституції України (254к/96-ВР) , є невідчужуваними , непорушними, не є вичерпними , гарантовані і не можуть бути скасовані , що закріплено ст.ст. 21,22 Конституції України (254к/96-ВР).

  Окрім Конституції України (254к/96-ВР), право на інформацію, відкритість , доступність, свободу обміну, достовірність і повнота інформації, гарантовано статтею 2-ю Закону України "Про інформацію". Статтею 3-ю Закону України "Про інформацію" гарантовано забезпечення доступу кожного до інформації, забезпечення рівних можливостей щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації, забезпечення відкритості та прозорості діяльності суб'єктів владних повноважень.

  Суб'єктами інформаційних відносин є людина громадянин України та фізичні особи  , юридичні особи, суб'єкти владних повноважень , об'єднання громадян , що закріплено статтею 4-ю   Закону України "Про інформацію".Право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів закріплено статтею 5-ю Закону України "Про інформацію".  Статтею 6-ю Закону України "Про інформацію" закріплено гарантію права на інформацію , яке забезпечується  створенням можливостей для вільного доступу до статистичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів, інших інформаційних банків, баз даних, інформаційних ресурсів.

   Обов'язок суб'єктів владних повноважень створювати механізм реалізації права на інформацію визначено частиною 1-ю , статті 6-ї Закону України "Про інформацію".
 
  Законом України "Про доступ до публічної інформації" , статтею 21-ю визначено , при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

  Інформація , що становить суспільний інтерес , є інформація  про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту, аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні ситуації, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці людей, стан здоров'я населення, його життєвий рівень, включаючи харчування, одяг, житло, медичне обслуговування та соціальне забезпечення, а також про соціально-демографічні показники, стан правопорядку, освіти і культури населення, факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з політичними репресіями, Голодомором 1932-1933 років в Україні та іншими злочинами, вчиненими представниками комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України, забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощоінші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України , – не є інформацією з обмеженим доступом , що визначено статтею 17-ю Закону України "Про інформацію" і є предметом суспільного інтересу у відповідності до статті 29-ї Закону України "Про інформацію".
  Чинним міжнародним договором яким закріплено право на отримання інформації є КОНВЕНЦІЯ про захист прав людини і основоположних свобод , в статті 10-й якої сказано , що кожен має  право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів.
  Спеціальний Закону України "Про доступ ло публічної інформації" має пріоритет перед іншими і повинен виконуватися усіма розпорядниками публічної інформації незалежно від законів , що регулюють їх діяльність (справа № К/800/10319/16)
   На підставі вищевикладеного , вимагаю забезпечити мені надання належним чином завіреної інформації з настуних питань.

   Постановою НКРЄКП № 1182 від 02 квітня 2915 року , було постановлено:

-Видати ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 35138553, м. Київ, вул. Академіка Вільямса, буд. 9, корпус 1/літера А/ № 124) ліцензію на право провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території України терміном дії з 09.04.2015 по 08.04.2020.
-Попередити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС» про необхідність виконання статті 17 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» в частині повідомлення НКРЕКП про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами затверджено  постановою НКРЄКП № 308 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання ” від 22 березня 2017 року (далі Ліцензійні умови).

     Пунктом 1.4 , розділу 1-о Ліцензійних умов , визначено:
 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), здійснює ліцензування господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами, якщо заявлений (фактичний згідно зі звітністю) обсяг транспортування теплової енергії в наступному (минулому) календарному році перевищуватиме (перевищував) 145 тисяч Гкал та якщо суб’єкт господарювання здійснює ліцензовану діяльність з постачання теплової енергії при забезпеченості споживачів приладами обліку теплової енергії, що обліковують більше ніж 90 % від загального обсягу реалізованої теплової енергії.

    Пунктом 1.6 , розділу 1-о Ліцензійних умов , визначено:
Здобувач ліцензії, який має намір провадити господарську діяльність з транспортування теплової енергії, подає до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії за формою згідно з додатком 1 до Ліцензійних умов.

  Пунктом 1.7 , розділу 1-о Ліцензійних умов , визначено:
 До заяви про отримання ліцензії здобувач подає документи згідно з переліком, який є вичерпним:
  1) відомості про засоби провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (додаток 2);
  2) відомості про місця провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (додаток 3);
  3) засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності, користування або концесії здобувача ліцензії на заявлені засоби провадження господарської діяльності;
  4) копія паспорта керівника здобувача ліцензії (або довіреної особи) із відміткою органу державної податкової служби про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами-підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби);
  5) копії сторінок технічних паспортів теплогенеруючих установок (або інших документів), що підтверджують їх технічні характеристики та місце їх встановлення (у разі відсутності технічного паспорту на теплогенеруючі установки - інші документи, що підтверджують їх технічні характеристики).

     Пунктом 1.8 , розділу 1-о Ліцензійних умов , визначено:
Документи до заяви про отримання ліцензії здобувачем надаються відповідно до опису, складеного за формою згідно з додатком 4 до Ліцензійних умов, у двох екземплярах.

 На підставі вищевикладеного ВИМАГАЮ:

    1.1 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу ліцензії ,яку видано НКРЄКП юридичній особі ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553,для здійснення транспортування теплової енергії.

    1.2 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу заяви про отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (Додаток 1 до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії), яку подавала юридична особа  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553, для отримання ліцензії на здійснення транспортування теплової енергії.

    1.3 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу відомості про засоби провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (додаток 2 до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії) , яку подавала юридична особа  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553, для отримання ліцензії на здійснення транспортування теплової енергії.

    1.4 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу відомості про місця провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (Додаток 3 до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії)яку подавала юридична особа  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553, для отримання ліцензії на здійснення  транспортування теплової енергії.

    1.5 Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію, оригіналу опису документів ,що додаються до заяви про провадження господарської діяльності (Додаток 4 до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії), який подавала юридична особа  ТОВ “ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС” ЄДРПОУ 35138553, для отримання ліцензії на здійснення транспортування теплової енергії.

Відповідь на запит надати в хронологічній послідовності , в порядку до поставлених питань.  В разі неможливості надати відповідь перенаправити до уповноваженої особи чи органу.  Повідомити про отримання та реєстрацію запиту , реєстраційний номер за яким було зареєстровано даний запит та повідомити про пере адресацію запиту в разі неможливості  надати  обґрунтовану відповідь.
  Зміст відповіді на запит буде публікуватись на сайті “БАГНЕТ НАЦІЇ “:http://bagnetnacii.blogspot.com та в журналі “Корупціонер України”


 26.12.2019 року                                                                       В.А. Шепель

До НКРЄКП
Віталій Анатолійович Шепель
03189 м. Київ
відповідь поштовим листом
копію на вказану електронну адресу


ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

   Частиною 1-ю Статті 92 Конституції України (254к/96-ВР)  визначено , що виключно Законами України визначаються - права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.
   Основний закон яким визначено виключне право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк , є Конституція України (254к/96-ВР) , стаття 40.

   Статтею 34-ю Конституції України (254к/96-ВР) , гарантовано право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань , та  право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

  Права передбачені ст.ст. 34,40,92 Конституції України (254к/96-ВР) , є невідчужуваними , непорушними, не є вичерпними , гарантовані і не можуть бути скасовані , що закріплено ст.ст. 21,22 Конституції України (254к/96-ВР).

  Окрім Конституції України (254к/96-ВР), право на інформацію, відкритість , доступність, свободу обміну, достовірність і повнота інформації, гарантовано статтею 2-ю Закону України "Про інформацію". Статтею 3-ю Закону України "Про інформацію" гарантовано забезпечення доступу кожного до інформації, забезпечення рівних можливостей щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації, забезпечення відкритості та прозорості діяльності суб'єктів владних повноважень.

  Суб'єктами інформаційних відносин є людина громадянин України та фізичні особи  , юридичні особи, суб'єкти владних повноважень , об'єднання громадян , що закріплено статтею 4-ю   Закону України "Про інформацію".Право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів закріплено статтею 5-ю Закону України "Про інформацію".  Статтею 6-ю Закону України "Про інформацію" закріплено гарантію права на інформацію , яке забезпечується  створенням можливостей для вільного доступу до статистичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів, інших інформаційних банків, баз даних, інформаційних ресурсів.

   Обов'язок суб'єктів владних повноважень створювати механізм реалізації права на інформацію визначено частиною 1-ю , статті 6-ї Закону України "Про інформацію".
 
  Законом України "Про доступ до публічної інформації" , статтею 21-ю визначено , при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

  Інформація , що становить суспільний інтерес , є інформація  про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту, аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні ситуації, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці людей, стан здоров'я населення, його життєвий рівень, включаючи харчування, одяг, житло, медичне обслуговування та соціальне забезпечення, а також про соціально-демографічні показники, стан правопорядку, освіти і культури населення, факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з політичними репресіями, Голодомором 1932-1933 років в Україні та іншими злочинами, вчиненими представниками комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України, забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощоінші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України , – не є інформацією з обмеженим доступом , що визначено статтею 17-ю Закону України "Про інформацію" і є предметом суспільного інтересу у відповідності до статті 29-ї Закону України "Про інформацію".
  Чинним міжнародним договором яким закріплено право на отримання інформації є КОНВЕНЦІЯ про захист прав людини і основоположних свобод , в статті 10-й якої сказано , що кожен має  право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів.
  Спеціальний Закону України "Про доступ ло публічної інформації" має пріоритет перед іншими і повинен виконуватися усіма розпорядниками публічної інформації незалежно від законів , що регулюють їх діяльність (справа № К/800/10319/16)
   На підставі вищевикладеного , вимагаю забезпечити мені надання належним чином завіреної інформації з настуних питань.

   Постановою НКРЄКП № 1182 від 02 квітня 2915 року , було постановлено:

-Видати ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 35138553, м. Київ, вул. Академіка Вільямса, буд. 9, корпус 1/літера А/ № 124) ліцензію на право провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території України терміном дії з 09.04.2015 по 08.04.2020.
-Попередити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС» про необхідність виконання статті 17 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» в частині повідомлення НКРЕКП про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами затверджено  постановою НКРЄКП № 308 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання ” від 22 березня 2017 року (далі Ліцензійні умови).

  На підставі вищевикладеного ВИМАГАЮ:
1).Надати належним чином завірену, з підписами підписантів, архівну копію оригіналу ліцензії , виданої ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 35138553, м. Київ, вул. Академіка Вільямса, буд. 9, корпус 1/літера А/ № 124) , на право провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території України терміном дії з 09.04.2015 по 08.04.2020.
Відповідь на запит надати в хронологічній послідовності , в порядку до поставлених питань.  В разі неможливості надати відповідь перенаправити до уповноваженої особи чи органу.  Повідомити про отримання та реєстрацію запиту , реєстраційний номер за яким було зареєстровано даний запит та повідомити про пере адресацію запиту в разі неможливості  надати  обґрунтовану відповідь.
  Зміст відповіді на запит буде публікуватись на сайті “БАГНЕТ НАЦІЇ “:http://bagnetnacii.blogspot.com та в журналі “Корупціонер України”


 26.12.2019 року                                                                   В.А. Шепель        


Наша концепція: Сьогодні кожен українець має стати адвокатом для себе, і слідчим, прокурором та суддею для системи! - ГО «Багнет Нації»

Наше гасло: «І один у полі воїн, коли поле правове!»

Фінансову підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо!

7 коментарів:

  1. Тепер борги можуть стягувать и без суда. ЖЕК в нотариуса робить виконавчу надпись продае колекторам зареестровано десь на Кипре а те потом вибивают

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. бред несете
      коллекторы вне закона и без суда не имеют право стягувать долги!

      Видалити
  2. Смотрел на ютубе ролик от 18 мар. 2020 г.
    Как связаться с вами?

    ВідповістиВидалити
  3. Здравствуйте! Запросы перекликаются, будет ли достаточно сделать, только в НКРэКП?

    ВідповістиВидалити
  4. финансовое восстановление с помощью Бенджамина Ли. электронная почта: 247officedept@gmail.com это его адрес электронной почты, а это его номер в WhatsApp + 1-989-394-3740. Я Леонардо Хьюго, агроном, который смог возродить умирающее производство кормов для скота с помощью милостивого кредитора, известного как Бенджамин Бриэль Ли, кредитный офицер. Я хочу, чтобы вы знали, что его служение - это подходящее место для вас, чтобы решить все ваши финансовые проблемы, потому что я живое свидетельство, и я не могу просто держать это при себе, когда другие ищут способ получить финансовую поддержку. Я хочу, чтобы вы все связались с этим посланным богом кредитором, используя указанные данные, чтобы стать участником этой прекрасной возможности, а также они работают с хорошим / уважаемым банком, который без задержки переводит деньги на мой счет.

    ВідповістиВидалити

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -