- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

понеділок, 21 вересня 2020 р.

ПРИШЛИ ОТКЛЮЧАТЬ ГАЗ? ТРЕБУЙТЕ У ГАЗОВЩИКОВ НАРЯД-ЗАДАНИЕ – ОБРАЗЕЦ ДОКУМЕНТА

 

Если к вам пришли газовщики, требуйте у них НАРЯД-ДОПУСК на проведение газоопасных работ!!!

С указанием конкретного адреса, конкретного вида работ, конкретной даты, ФИО исполнителя.
Этот документ обязан быть НА ЛЮБОЙ вид работ с газом!!!


Без этого наряда-допуска НИКАКИХ работ с газом не может быть произведено.
И этот документ никак иначе не может называться, т.к. это работы повышенной опасности (охрана труда).
У всех этих газовщиков по всей Украине никогда нет этих нарядов-допусков. Поэтому с ними можно даже не разговаривать, а посылать сразу или вызывать полицию.
О времени начала работ вас должны известить за 3 дня.
Если вам говорят, что эти работы проводятся без наряда-допуска - не верьте, безбожно врут. Если говорят, что это аварийная ситуация - не верьте, аварийной ситуацией может быть только утечка газа. И устранять ее приезжает только аварийная бригада, на аварийном автомобиле. В удостоверении этих работников должно быть написано, что они относятся к аварийной службе, а не к службе эксплуатации. И в таком случае можно требовать вызова пожарных.
Если говорят, что наряд-допуск в конторе - не верьте, он обязан быть у работника на руках.

Фейсбук, Tatyana Savchenko



7 коментарів:

  1. газонебезпечні роботи - роботи, під час виконання яких є або може бути виділення в робочу зону вибухо- і пожежонебезпечної або шкідливої пари, газів та інших речовин, здатних викликати вибух, загорання, в кількостях, що перевищують граничнодопустиму концентрацію, а також роботи при недостатньому вмісті кисню (об’ємна частка нижче ніж 20% у повітрі). Выходит, что отключение - не газонебезпечна робота. Такие дела

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь-яка робота, яка пов'язана з газопроводами під тиском, або їх розгерметизацією - є газоопасною роботою, бо залишковий газ у газопроводі потрапляє у приміщення (якщо у приміщенні). Перекривають газ шляхом встановлення т.з. лінзи у трубопровід. Для цього треба розгерметизовати трубу.

      Видалити
    2. Наверно, мы говорим о разных Отключениях. В 99,999% случаях просто перекрывают вентиль и ставят на него пломбу. О каком отключении говорите вы?

      Видалити
    3. Доброго дня. Підкажіть будьласка де і як мені отримати відповідні документи, які допоможуть мені боротися з газовщиками чи з електриками, що захочуть вілключити мені газ чи світло.

      Видалити
    4. Ви питаєте державну таємницю,якщо вам її надати то ви зможете боротися з газовими подонками,а це не входить в плани

      Видалити
  2. чи хтось тут колись стикався з фінансовим зривом? у мене це було, і це була нелегка ситуація, тому що я втратив майже все, і я не міг пояснити, як все відбувалося, але COVID-119 мене справді злетів, але я сьогодні вдячний за все Пан Лі зробив для мене те, що допоміг мені взяти позику за 2 проценти, щоб повернути мій бізнес, і сьогодні я щаслива людина через те, що життя було несправедливим до мене протягом усіх цих періодів covid19. з великою компанією США, яка позичає гроші будь-кому, хто шукає позику, і готовий повернути з процентною ставкою 2 у відповідь, тут його електронна адреса: 247officedept@gmail.com та whatsapp: + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -