- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

четвер, 1 лютого 2018 р.

Заява щодо складання атестації у формі ДПА

Заява щодо складання атестації у формі ДПА

Директору __________________________­_____________
                             
 (назва навчального закладу)
Від

                                        
(адреса)
ЗАЯВА
щодо складання атестації у формі ДПА



         Я, __________________________________________________________________________ (ПІБ),

______________________  студента  _______________________________________________________
           
батько/мати                                                                   
_______________________________________ _____________ р. н., та відповідно до ч. 1 ст. 242 Цивільного кодексу України законний представник, у зв'язку з проведенням державної підсумкової атестації (далі — ДПА) з української мови у формі зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання (далі — ЗНО), для здійснення прав моєї неповнолітньої дитини заявляю наступне.
Відповідно до Конституції України «в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти повинні відповідати їй» (ст. 8); «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України» (ст. 19); «Виключно законами України визначаються права і свободи людини» (ст. 92); «Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними» (ст. 21); «Кожен має право на освіту. Держава забезпечує доступність і безоплатність повної загальної середньої освіти» (ст. 53).
Порядок проведення державної підсумкової атестації студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста з одночасним завершенням здобуття повної загальної середньої освіти, визначається Положенням, затвердженим наказом МОН від 22.08.2017 №1224, і проводиться відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про вищу освіту» (п. 1 р. І). Відповідно до Положення «Атестація проводитися в навчальному закладі в письмовій формі або у формі ЗНО» (п. 1 р. ІІ).
Закон України «Про вищу освіту» визначає: «Зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, використовується для прийому до закладів вищої освіти. Порядок проведення ЗНО встановлюється Кабінетом Міністрів України» (ст. 45). У Постанови КМ України від 25.08.2004 р. № 1095 «Деякі питання запровадження ЗНО та моніторингу якості освіти» зазначено, що ЗНО запроваджується для випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти, які виявили бажання вступити до вищих навчальних закладів (п.3). Відповідно до Порядку проведення ЗНО та моніторингу якості освіти, затвердженого вказаною Постановою КМ: «Перелік програм ЗНО для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти, затверджується МОН» (абз. 4 п. 30). Закон України «Про загальну середню освіту» визначає, зокрема, такі повноваження МОН: «забезпечує проведення ЗНО навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів» (абз. 10 ч. 2 ст. 37). Порядок проведення ЗНО результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, затверджений наказом МОН від 10.01.2017 № 25, також використовує висловлювання: «особи, які виявили бажання пройти ЗНО», «особа, яка бажає зареєструватися для участі в ЗНО» тощо (пп.1, 6, 11, 13 р. IV). Електронна реєстрація випускника для участі в ЗНО здійснюється лише за умови надання згоди на обробку персональних даних. Згідно з Порядком «факт надходження реєстраційної картки до пункту обробки є підставою для опрацювання персональних даних у процесі підготовки та проведення зовнішнього оцінювання, їх використання під час прийому на навчання до вищих навчальних закладів».
Проте відповідно до статті 32 Конституції України, яка кореспондується із статтею 6 Закону України «Про захист персональних даних», «Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Умови реєстрації на ЗНО не підпадають під визначення випадків, вказаних ст. 32 Конституції України, за якими згода не потребується. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» термін «згода» означає «добровільне волевиявлення особи за умови її поінформованості». При ненаданні батьками згоди персональні дані учня не повинні збиратися і оброблятися, оскільки відповідно до Рішення Конституційного Суду України: «збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди державою, органами місцевого самоврядування, юридичними або фізичними особами є втручанням в її особисте та сімейне життя» (20.01.2012, № 2‑рп/2012, справа №1-9/2012).
Отже, Конституція, закони та підзаконні нормативно-правові акти України однозначно свідчать про те, що участь у ЗНО може здійснюватися виключно на добровільної основі, і лише тими випускниками навчальних закладів, які бажають здобути вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти.     
Крім того використання на бланках реєстраційної картки, сертифіката ЗНО — PIN-коду (персонального номера) та штрих-коду доступу до інформації про учня в базі даних учасників ЗНО (персонального штрих-коду студента) порушують наші права на світогляд і віросповідання, суперечать міжнародним правовим актам, законам України. Міжнародний Нюрнберзький трибунал 1945-1946 років визнав присвоєння людям персональних номерів злочином проти людяності, що не має терміну давності. Постанова ВРУ № 3248-VI від 19 квітня 2011 року нагадує про чинність і значимість вироку Нюрнберзького трибуналу.
Ототожнення людини — вищого творіння Божого — з ідентифікаційним номером (штрих-кодом) рівнозначно ототожненню людини з товаром. Крім того згідно з висновками наукових експертиз штрих-кодовий варіант запису цифрового ідентифікатора містить богоборчу антихристову символіку. Про духовне значення і наслідки прийняття людиною такого числового (штрих-кодового) ідентифікатора говорить Откровення Іоанна Богослова (Откр. 13, 16-18; 14, 9-11). Тому моя дитина з  дуже поважних причин не братиме участі у ЗНО. Примушування людини до прийняття ідентифікатора (штрих-коду) з такою символікою є насильством над «переконаннями і світоглядом», що заборонено ст. 3 Закону України «Про свободу совісті і релігійні організації». Обмеження прав громадян, які не приймають символіку, не сумісну з їх віросповіданням, заборонено ст. 4 вказаного Закону.
Відповідно до Цивільного кодексу України «немайнові права на ім'я, на використання імені у всіх сферах своєї діяльності, на свободу, повагу до гідності та честі, особисту недоторканність належать кожній людині від народження, і від них людина «не може відмовитися, а також не може бути позбавлена цих прав», ними людина «володіє довічно». Ст. 22 Конституції свідчить: «Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод».
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про загальну середню освіту», контроль за освітнім рівням учнів «здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації» (ч. 1); «поточне та підсумкове оцінювання знань учнів та вибір їх форм, змісту та способу здійснює заклад загальної середньої освіти» (ч. 2).
Рішення Конституційного Суду України стверджує: «доступність освіти як конституційна гарантія реалізації права на освіту на принципах рівності, визначених статтею 24 Конституції України, означає, що нікому не може бути відмовлено у праві на освіту, і держава має створити можливості для реалізації цього права» (04.03.2004, N5-рп/2004, Справа N1-4/2004). Право на отримання документа про освіту невід'ємно від конституційного права на освіту.
З огляду на зазначене, 
ПРОШУ:
надати можливість моїй дитині, студенту
__________________________________________________________________________________ (ПІБ),
під час проведення ДПА скласти державну атестацію з української мови у традиційній формі ДПА на базі навчального закладу та отримати атестат/диплом на раніше встановленому бланку, без присвоєння дитині та без використання PIN-коду, штрих-коду, будь-яких інших цифрових, штрих-кодових, QR-кодових тощо ідентифікаторів, з урахуванням незгоди на збір і обробку персональних даних.
Відповідно  до  Закону  України «Про  звернення  громадян» прошу  надіслати  мені  письмову  відповідь на вказану вище адресу.

  З повагою                                      _________________________
                                                                        
(підпис) 

___________________________201___р.  



1 коментар:

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -