- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

понеділок, 12 червня 2017 р.

Заколот проти державності – юридичні аспекти

Заколот проти державності – юридичні аспекти


Так, як результати Всеукраїнського референдуму українського народу 1 грудня 1991 року, в частині підтримання створення Самостійної української держави – України, є вищими за будь-які рішення та закони, жодну Конституцію України у тому числі від 28 червня 1996 року, так є безпосередньо її не від»ємною ОСНОВОЮ, тому юридична назва Самостійної української держави – України, відповідно до положень ч.3 ст. 22 Конституції України, не підлягає скороченню в офіційних документах, та у нормативних, установчих та законодавчих актах найвищих державних органів законодавчої, виконавчої та судової влади Самостійної української держави – України, втановлених положеннями ч.1 ст.6 Конституції України, та її органів місцевого самоврядування, за обставин, що її вищевказана НАЗВА - Самостійна українська держава – Україна, була у вищевказаному Всеукраїнському РЕФЕРЕНДУМІ безпосереднім об»єктом для волевиявлення та голосування Українського народу.
Таким чином останнім у вищенаведеному незаперечно підтверджується наступне :
1) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати тільки громадяни Самостійної української держави - України, з українського народу та тільки його територіальні громади українського народу з правами первинних державних суб»єктів Самостійної української держави – України;
2) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати державні органи законодавчої, виконавчої та судової влади тільки Самостійної української держави – України.
3) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати місцеві державні органи виконавчої влади тільки територіальних громад української народу засновників Самостійної української держави – України.
4) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати представницькі та виконавчі органи місцевого самоврядування тільки територіальних громад української народу засновників Самостійної української держави – України.
5) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати Комітети виборців та територіальні виборчі комісії тільки територіальних громад української народу засновників Самостійної української держави – України.
6) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах може існувати ЗАКОНОДАВСТВО тільки Самостійної української держави – України.
7) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати Народні депутати тільки Самостійної української держави - України, і тільки з українського народу, які є громадянами Самостійної української держави - України, та які прожили на державній території Самостійної української держави – України 5 років до дня своїх виборів;
8) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати Президенти тільки Самостійної української держави - України, з українського народу, які громадянами Самостійної української держави - України, які прожили на державній території Самостійної української держави – України 10 років до дня своїх виборів;
9) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати Судді кваліфікаційних комісій суддів тільки Самостійної української держави - України, з українського народу, які громадянами Самостійної української держави - України, прожили на державній території Самостійної української держави – України 10 років до дня свого призначення;
10) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати Судді тільки Самостійної української держави - України, з українського народу, які на відмінно склали свої іспити у Кваліфікаційних комісіях суддів тільки Самостійної української держави - України;
11) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати ЗАКОНИ тільки Самостійної української держави - України, - які прийняті Верховною радою тільки Самостійної української держави - України;
12) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати СУДОВІ рішення, постанови та ухвали прийняті СУДАМИ тільки Самостійної української держави - України, які були створені Президентами тільки Самостійної української держави – України;
13) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати СУДОВІ рішення, постанови та ухвали прийняті за участі СУДДІВ тільки Самостійної української держави - України, з українського народу, та призначені на посаду СУДДІ тільки Президентами Самостійної української держави – України з українського народу;
14) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати постанови, нормативні правові та адміністративні акти державних органів виконавчої та судової влади тільки Самостійної української держави – України;
15) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, на законних та конституційних підставах можуть існувати постанови, рішення та нормативні та адміністративні акти представницьких органів місцевого самоврядування та місцевих державних органів виконавчої влади, які безпосередньо були засновані та створені територіальними громадами українського народу Самостійної української держави – України, які безпосередньо 1 грудня 1991 року підтримали створення Самостійної української держави – України, у межах своїх неподільних адміністративних територій з назвами своїх СІЛ, СЕЛИЩ, МІСТ у районах, МІСТ обласного значення та РАЙОНІВ у містах обласних центрів Української РСР та виступили її ЗАСНОВНИКАМИ, припинивши останнім Українську РСР та громадянство СРСР всіх національностей;
16) Що згідно Результатів Всеукраїнського референдуму українського народу від 1 грудня 1991 року, після 24 серпня 1991 року в межах адміністративних територій з статусом адміністративних одиниць Самостійної української держави –України, з назвами сіл, селищ, міст у районах, міст обласного значення, та районів міст обласних центрів найвищим розпорядчим АКТом є рішення ЗБОРІВ територіальних громад українського народу Самостійної української держави – України, та Постанови їм належних комітетів виборців.
17) Що після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, в період 6 листопада 1991 року та 23 січня 2017 року ніколи не приймався ЗУ «Про господарський суд» тим більше Верховною радою України - 12 скликання з «громадян України всіх національностей» припиненої «Незалежної демократичної держави – України» ;
/ В підтвердження - Відомості Верховної Ради України за вищевказаний період та розділ 3 Постанови Верховної Ради УРСР від 5.07.1991 року № 1299- 12 «Про призначення виборів Президента УРСР на 1 грудня 1991 року/;
18) Що до 24 серпня 1991 року на державній території Української РСР, Верховною радою Української РСР - 12 скликання з громадян СРСР ніколи не приймався Закон Української РСР «Про громадянство Української РСР», або Закон Української РСР « Про громадян УРСР всіх національностей»;
/ В підтвердження - Відомості Верховної Ради України за вищевказаний період та розділ 3 Постанови Верховної Ради УРСР від 5.07.1991 року № 1299- 12 «Про призначення виборів Президента УРСР на 1 грудня 1991 року/;
19) Що після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, в період 6 листопада 1991 року та 1 січня 2004 року, у місті Івано-Франківск ніколи не створювався « Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області», на підставі та у спосіб встановлений положеннями ст.8 «Утворення судів» ЗУ «Про судоустрій в Україні».
20) Що після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, в період 6 листопада 1991 року та 23 січня 2017 року ніколи не приймався ЗУ «Про судоустрій в Україні» Верховною радою України - 12 скликання з громадян України всіх національностей;
/ В підтвердження - Відомості Верховної Ради України за вищевказаний період 6 листопада 1991 року та розділ 3 Постанови Верховної Ради УРСР від 5.07.1991 року № 1299- 12 «Про призначення виборів Президента УРСР на 1 грудня 1991 року/;
21) Що після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, в період 6 листопада 1991 року та 23 січня 2017 року ніколи не приймався «Господарський процесуальний кодекс України, Верховною радою України - 12 скликання з громадян України всіх національностей;
/ В підтвердження - 1) Відомості Верховної Ради України за вищевказаний період 6 листопада 1991 року, 2) розділ 3 Постанови Верховної Ради УРСР від 5.07.1991 року № 1299- 12 «Про призначення виборів Президента УРСР на 1 грудня 1991 року та 3) положення ст.9 «Правоздатність громадян» Цивільного кодексу Української РСР від 18.07.1963р. у виданні Верховного суду України станом на 1 січня 1998 року/;
22) Що після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, в період 6 листопада 1991 року та 23 січня 2017 року ніколи не приймався ЗУ «Про поновлення платоспроможності боржника та оголошення його банкрутом», Верховною радою України - 12 скликання з громадян України всіх національностей, та ніколи не вводився в дію за безпосередньою участю Президента Самостійної української держави – України;
/ В підтвердження: 1) Відомості Верховної Ради України за вищевказаний період 6 листопада 1991 року, 2) розділ 3 Постанови Верховної Ради УРСР від 5.07.1991 року № 1299- 12 «Про призначення виборів Президента УРСР на 1 грудня 1991 року та 3) положення ст.9 «Правоздатність громадян» Цивільного кодексу Української РСР від 18.07.1963р. у виданні Верховного суду України станом на 1 січня 1998 року/;
23) Що після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, в період 1 січня 2004 року та 23 січня 2017 року ніколи не створювався «Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області» у місті Івано-Франківськ за адресою вул.Грюнвальдська, 11, у спосіб встановлений положеннями ст.8 «Створення судів» ЗУ «Про судоустрій в Україні», та п. 23 ст.106 Конституції України, за безпосередньою участю Президента Самостійної української держави – України ;
24) Що після 24 серпня 1991 року на державній території Самостійної української держави –України, в період 1 січня 2004 року та 23 січня 2017 року у місті Івано-Франківськ за адресою: вул.Грюнвальдська, бдинок 11, ніколи не створювався суб»єкт владних повноважень та юридичного права з найменуванням «Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області», у спосіб встановлений положеннями п.3 розділу 2 ст.81 «Види юридичних осіб» ЦК України та за безпосередньою участю Президента Самостійної української держави – України.
/ В підтвердження - Витяг ДРСУ юридичної особи з найменуванням «Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області » - докази у матеріалах справи/додаток-арк.103-105/.
Тому, вищенаведеними обставинами сьогодні незаперечно підтверджується існував-ня ще до цього часу на державній території Самостійної української держави – України, відкритого державного заколоту таємних прихильників припиненої «Незалежної демократичної держави – України» неукраїнського народу - з національ-них меншин УРСР та СРСР, які в період 24 серпня 1991 року по 20 квітня 2017 року, від її імені незаконно знищили економіку Самостійної української держави - України та незаконно привласнили її промисловість та національне багатство українського народу НЕ БУДУЧИ її громадянами (????)
Таким чином вказаний державний заколот останніх сьогодні безпосередньо підтверджується відсутністю існування у межах державної території Самостійної української держави – України, та безпосередньо у самому Івано-Франківському міському суді Івано-Франківської області, жодного друкованого примірника офіційного видання Конституції України від 28 червня 1996 року, який би своїм конституційним СТАНОМ відповідав положенням її ст. 94. 
Неможливість ЗАПЕРЕЧИТИ існування саме таких ОБСТАВИН у вищенаведеному, сьогодні повністю підтверджується самими Відомостями Верховної Ради України № 30 від 27 липня 1991 року:
- У яких 27 липня 1991 року було СВІДОМО незаконно опубліковано саме підроблений після 28 червня 1996 року ПРОЕКТ Конституції України;
Тобто який в дійсності не приймався Верховною Радою України у ніч 28 червня 1996 року так як у його положеннях ст.1, за жодних обставин не могло БУТИ відсутнім саме тієї НАЗВИ української держави - Самостійної української держави – України, яка 1 грудня 1991 року була на Всеукраїнському референдумі безпосереднім його ОБ’ЄКТОМ прямого волевиявлення всього Українського народу.
Тому, вищенаведеним сьогодні, викривається політичне корупційне ШАХРАЙСТВО та Державна ЗРАДА 27 липня 1991 року не чинних Президента припиненої «Незалежної демократичної держави – України» Кучми Л.Д. та Голови не чинної її Верховної ради Мороза О., яка незаперечно документально підтверджується відсутністю попередньої публікації саме того ПРОЄКТА вищевказаної Конституції України який в наступному безпосередньо було опубліковано у Відомостях Верховної Ради України № 30 від 27 липня 1991 року, у відсутність документальних ДОКАЗІВ проведення процедури його попереднього публічного обговорення.
Тобто, відсутність останнього було так кимсь РОЗРАХОВАНО щоб український народ в наступному за жодних обставин не міг опублікований Відомостях Верхов-ної Ради України № 30 від 27 липня 1991 року підроблений текст Конституції України, порівняти з його дійсним її ПРЕКТОМ н е тільки внесеним а і безпосередньо прийнятим у ніч 28 червня 1996 року Верховною радою України з припинених «громадян України всіх національностей» не українського народу.
Таким чином, самими положеннями ст.1 опублікованої Конституції України, у Відомостях Верховної Ради України № 30 від 27 липня 1991 року, сьогодні повністю підтверджується що 28 червня 1996 року опублікований текст Конституції України, не приймався Верховною Радою саме припиненої «Незалежної демократичної держави – України», у складі припинених «Громадян України всіх національностей» не українського народу;
Так, як останні не представляли безпосередньо український народ та його Самостійну українську державу - Україна, створену 24 серпня 1991 року, за обставин що не були Громадянами Самостійної української держави – України та безпосередніми її засновниками.
Підтвердженням вищенаведеного є відсутність існування на той час жодного прийнятого ЗУ «Про громадянство України», в основу яких було б покладено Результати Всеукраїнської референдуму українського народу 1 грудня 1991 року, які є ВИЩИМИ ніж підроблені положення ст.1 опублікованої Конституції України у Відомостях Верховної Ради України № 30 від 27 липня 1991 року, так як у іншому випадку саме такі «ЗАКОНИ» про «Громадян України всіх національностей» припиненої «Незалежної демократичної держави - України, відразу стануть не конституційними, антиукраїнськими та антидержавними;
/ В підтвердження - положення ст.4 Конституції України, шляхом порівняння 1) з положеннями ст. 1 підробленої Конституції України; та 2) з Результатами Всеукраїнського референдуму українського народу 1 грудня 1991 року, та 3) з першим ЗУ «Про громадянство України» від 18 січня 2001 року/. (??????!!)
Тому сьогодні пояснюється саме чому примірник опублікованої Конституції України, у Відомостях Верховної Ради України № 30 від 27 липня 1991 року, до цього часу є не засвідченим безпосередньо не чинним Головою Верховної Ради припиненої «Незалежної демократичної держави - України» Морозом О. з незаконних «Громадян України всіх національностей», припинених ще 1 грудня 1991 році Результатами Всеукраїнського референдуму, шляхом ЙОГО таємного та безпосереднього зговору з таким самим не чинним на той час Президентом припиненої «Незалежної демократичної держави – України» Кучмою Л.Д., з таких самих незаконних «громадян України всіх національ-ностей» ще й не українського народу.
Так як громадянства Самостійної української держави – України на той час ще не існувало, за обставин що його ПРИЙНЯТТЮ чинився шалений спротив безпосередньо не чинним Президентом України Кучмою Л.Д. та вищевказаним не чинним головою Верховної Ради України Морозом О.;
Де підставою для такого спротиву була на той час їх спільна «державна таємниця», згідн якої вибори першого та другого Президента припиненої «Незалежної демократичної держави - України» 1 грудня 1991 року та у квітні 1994 року незаконно відбулись на підставі підробленого Закону Української РСР «Про вибори Президента України» від 5 липня 1991 року № 1297-12, тим більше з громадян України всіх національностей, - яких на вказану дату 5 липня 1991 року ще і близько не могло існувати в проекті.
- Вищевказані вибори не чинних Президентів припиненої «Незалежної демокра-тичної держави - України» Кравчука Л.М. та Кучми Л.Д. незаконно на в той час «відбулися» на підставі такого «Закону» Української РСР «Про вибори Президента України» від 5 липня 1991 року № 1297-12, який в дійсності ніколи не приймався Верховною Радою Української РСР - 12 скликання, тим більше в інтересах не чинних та припинених «громадян України всіх національностей», за обставин що непереборною перешкодою цьому були 1) Результати Всеукраїнського референдуму 1 грудня 1991 року, 2) створена 24 серпня 1991 року Самостійна українська держава - Україна та 3) тільки її Громадянство Самостійної української держави – України. 
/ В підтвердження - Відомості Верховної Ради України за вищевказаний період у яких відсутній вищевказаний Закон Української РСР «Про вибори Президента України» від 5 липня 1991 року № 1297-12, та навпаки замість останнього значиться Закон Української РСР «Про вибори Президента Української РСР» від 5 липня 1991 року № 1297-12, тим більше тільки для громадян Української РСР, яких також на той час ще не існувало в природі та не існує ще до цього часу/, враховуючи в т.ч. обставину, що на даний час 90% депутатів Верховної Ради України є громадянами інших держав, маючи подвійне та потрійне громадянство, що не допускається Основним ЗАКОНОМ Самостійної Української Держави- України ?!! 
Тому, не підписання опублікованого тексту Конституції України від 28 червня 1996 року у Відомостях Верховної Ради України № 30 від 27 липня 1991 року, незаконно відбулось саме за тих обставин, що останній повністю суперечив прийнятому її ПРОЕКТУ, а тим більше суперечив ЄДИНОМУ в Україні за всі 25 років її антидержавної «НЕЗАЛЕЖНОСТІ» Всеукраїнському референдуму українського народу 1 грудня 1991 року, в частині не тільки самої її дійсної НАЗВИ - Самостійна українська держава – Україна, а і назвам належного їй громадянства, та назвам її державних органів ЗАКОНОДАВЧОЇ, ВИКОНАВЧОЇ та СУДОВОЇ влади, та назвам її Президентів, народних депутатів, та суддів. (?????!!!!)

Фейсбук, Oleksandra Romanchak

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -