- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

суботу, 9 вересня 2017 р.

Заява про злочин до Міжнародного кримінального суду щодо факту новітнього Геноциду українського народу

Публікуємо матеріал, який надійшов на електронну адресу редакції svf2011@ukr.net

Прокурору Міжнародного Кримінального Суду
Фата Бенсуда
International Criminal Court Office of the Prosecutor Information and Evidence Unit Post Office Box 19519 2500 CM The Hague The Nederlands
Fax: +31 70 5158555
 E-mail: otp.informationdesk@icc-cpi.int

ПАРЛАМЕНТСЬКА АСАМБЛЕЯ РАДИ ЄВРОПИ (ПАРЄ)
http://assembly.coe.int/Mainf.asp?Link=/AboutUs/Address.asp
odgp@coe.int
Parliamentary Assembly
Conseil de l'Europe  
Avenue de l'Europe
F-67075 Strasbourg Cedex
Assemblée parlementaire
Council of Europe
Avenue de l'Europe
F-67075 Strasbourg Cedex
Tel: +33/ 388 41 20 00
Fax: +33/ 388 41 27 81

Президенту України. Гаранту Конституції України  - ОСОБИСТО
(вул. Банкова, 11, м. Київ, 01220)

Людини Українського народу України, Живої Людини
Ворошило Ірина Анатоліївна

Заява про злочин,

подана у відповідності до ст. 4, 5, 10, п. с)  13, 15, 27, 29, 33, 50  Римського статуту міжнародного кримінального суду,
ч. 4, ст. 214 КПК України та на підставі ст. 1, 2, 6, 11, 18 КК України
У 1931 РОЦІ БУЛО 81 МІЛЬЙОН УКРАЇНЦІВ
Така цифра вказана у книзі “На велікой стройкє”, виданій 1931 року в Ленінграді. Такі ж дані подані у першій радянській енциклопедії 1926 року. Ні цієї енциклопедії, ні книги немає в жодній бібліотеці в Україні. Вдалося відшукати “На великой стройке” у Москві, в яких добре видно цифри 81 мільйон. Слід зазначити, що сюди не ввійшли українці Галичини, яка перебувала у складі Польщі. А вже за даними офіційного сайту Державної служби статистики України загальна кількість наявного населення України в  1993 році складала 52 млн. 244,1  тис. осіб., за даними Всеукраїнського перепису населення 2001 року , становила 48 млн. 457 тис. осіб. Станом на кінець 2016 року кількість наявного населення України становить  42 млн. 760,5 тис. осіб. При цьому згідно даних офіційного сайту Державної служби статистики України - українців в складі населення 77,8 %. Зловмисне зменшення кількості українців в 1932-1933 роках вже визнано як Голодомор і Геноцид українців. Зменшення українців за період з 1931 по 2016 роки з 81 млн. до чисельності 33 млн. 353 тис. українців ( 77,8 від загальної кількості населення в Україні) потрібно розглядати, як геноцид українців. (Додаток № 1), що є ознаками злочину передбаченого п. c) ст. 6 «Геноцид», ст. 7 «Преступления против человечности» Римського статуту міжнародного кримінального суду.
Спираючись на Загальну декларацію прав людини
(Прийнята і проголошена резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року)
Стаття 1, Стаття 2, Стаття 3
Кожна людина має право на життя, на свободу і на особисту недоторканність.
Стаття 6
Кожна людина, де б вона не перебувала, має право на визнання її правосуб’єктності.
Стаття 12
Ніхто не може зазнавати безпідставного втручання у його особисте і сімейне життя, безпідставного посягання на недоторканність його житла, тайну його кореспонденції або на його честь і репутацію.
Кожна людина має право на захист закону від такого втручання або таких посягань.
Стаття 17, Стаття 22, Стаття 25, Стаття 28
Кожна людина має право на соціальний і міжнародний порядок, при якому права і свободи, викладені в цій Декларації, можуть бути повністю здійснені.
Стаття 30
Ніщо у цій Декларації не може бути витлумачено як надання будь-якій державі, групі осіб або окремим особам права займатися будь-якою діяльністю або вчиняти дії, спрямовані на знищення прав і свобод, викладених у цій Декларації.

 Міжнародний пакт про економічні, соціальні і культурні права
(Міжнародний пакт ратифіковано Указом Президії Верховної Ради Української РСР N 2148-VIII (2148-08) від 19.10.73)
Стаття 1
1. Всі народи мають право на самовизначення. На підставі цього права вони вільно встановлюють свій політичний статус і вільно забезпечують свій економічний, соціальний і культурний розвиток.
2. Всі народи для досягнення своїх цілей можуть вільно розпоряджатися своїми природними багатствами і ресурсами без шкоди для будь-яких зобов’язань, що випливають з міжнародного економічного співробітництва, основаного на принципі взаємної вигоди, та з міжнародного права.
Жоден народ ні в якому разі не може бути позбавлений належних йому засобів існування.
Стаття 2, Стаття 5
2. Ніяке обмеження чи приниження будь-яких основних прав людини, визнаних або існуючих в якій-небудь країні на підставі закону, конвенцій, правил чи звичаїв, не допускається під тим приводом, що в цьому Пакті не визнаються такі права або що в ньому вони визнаються у меншому обсязі.
Стаття 11
1. Держави, які беруть участь у цьому Пакті, визнають право кожного на достатній життєвий рівень для нього і його сім’ї, що включає достатнє харчування, одяг і житло, і на неухильне поліпшення умов життя. Держави-учасниці вживуть належних заходів щодо забезпечення здійснення цього права, визнаючи важливе значення в цьому відношенні міжнародного співробітництва, основаного на вільній згоді.
Стаття 12
1. Держави, які беруть участь у цьому Пакті, визнають право кожної людини на найвищий досяжний рівень фізичного і психічного здоров’я.
Частина IV
Стаття 25
Ніщо в цьому Пакті не може тлумачитись як приниження невід’ємного права всіх народів повністю і вільно володіти і користуватися своїми природними багатствами та ресурсами.
Прийнято 16 грудня 1966 року Генеральною Асамблеєю ООН.

Міжнародний пакт про громадянські і політичні права
(Міжнародний пакт ратифіковано Указом Президії Верховної Ради Української РСР N 2148-VIII (2148-08) від 19.10.73)
Частина I
Стаття 1
1. Всі народи мають право на самовизначення. На підставі цього права вони вільно встановлюють свій політичний статус і вільно забезпечують свій економічний, соціальний і культурний розвиток.
2. Всі народи для досягнення своїх цілей можуть вільно розпоряджатися своїми природними багатствами і ресурсами без шкоди для будь-яких зобов’язань, що випливають з міжнародного економічного співробітництва, основаного на принципі взаємної вигоди, та з міжнародного права. Жоден народ ні в якому разі не може бути позбавлений належних йому засобів існування.
Частина II
Стаття 2
1. Кожна держава, яка бере участь у цьому Пакті, зобов’язується поважати і забезпечувати всім перебуваючим у межах її території та під її юрисдикцією особам права, визнані в цьому Пакті, без будь-якої різниці щодо раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії, політичних чи інших переконань, національного чи соціального походження, майнового стану, народження чи іншої обставини.
Стаття 5
1. Ніщо в цьому Пакті не може тлумачитись як таке, що означає, що якась держава, якась група чи якась особа має право займатися будь-якою діяльністю або чинити будь-які дії, спрямовані на знищення яких-небудь прав чи свобод, визнаних у цьому Пакті, або на обмеження їх у більшій мірі, ніж передбачається в цьому Пакті.
2. Ніяке обмеження чи приниження будь-яких основних прав людини, визнаних або існуючих в якій-небудь державі-учасниці цього Пакту на підставі закону, конвенцій, правил чи звичаїв, не допускається під тим приводом, що в цьому Пакті не визнаються такі права або що в ньому вони
визнаються в меншому обсязі.
Частина III
Стаття 7
Нікого не може бути піддано катуванню чи жорстокому, нелюдському або принижуючому гідність поводженню чи покаранню. Зокрема, жодну особу не може бути без її вільної згоди піддано медичним чи науковим дослідам.
Стаття 9
1. Кожна людина має право на свободу та особисту недоторканність.
Стаття 11, Стаття 12, Стаття 16
Кожна людина, де б вона не перебувала, має право на визнання її правосуб’єктності.
Стаття 17
1. Ніхто не повинен зазнавати свавільного чи незаконного втручання в його особисте і сімейне життя, свавільних чи незаконних посягань на недоторканність його житла або таємницю його кореспонденції чи незаконних посягань на його честь і репутацію.
2. Кожна людина має право на захист закону від такого втручання чи таких посягань.
Стаття 25
Кожний громадянин повинен мати без будь-якої дискримінації, згаданої в статті 2, і без необґрунтованих обмежень право і можливість:
а) брати участь у веденні державних справ як безпосередньо, так і за посередництвом вільно обраних представників.
Частина V
Стаття 47
Ніщо в цьому Пакті не може тлумачитись як ущемлення невід’ємного права всіх народів володіти і користуватися повною мірою і вільно своїм природними багатствами та ресурсами.
Прийнято 16 грудня 1966 року Генеральною Асамблеєю ООН.

Стаття 3 Конституції України.
 Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

Стаття 5 Конституції України.
Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Стаття 8 Конституції України. 
В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Статті 13 Конституції України. 
Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Стаття 19 Конституції України.
 Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Стаття 60 Конституції України.
 Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.  За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
Стаття 68  Конституції України.
Кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності. (Ні про які інші нормативно-правові акти (Укази, Постанови, Накази, Розпорядження та інше) окрім  Конституції України та законів України   мова не йде).
Стаття 69 Конституції України.
 Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.
Пані Прокурор Міжнародного Кримінального Суду Фата Бенсуда звертаюся до Вас для захисту моїх прав і свобод, як суб’єкт міжнародного права Людина Українського Народу України (Додаток № 2). Моє звернення до Вас, як до останньої інстанції відповідно до ст.. 4, ст.. 5, п. с) ст..13, ст..15, ст. 17, ст..54 Римського статуту міжнародного кримінального суду. По причині відсутності в Україні конституційних органів влади, системи правопорядку, правосуддя і судової системи (всі суди юридичні особи приватного права утворені фізичними особами, а не Єдиним джерелом влади в Україні – Українським Народом.). Відсутність в Україні конституційних органів влади підтверджуються доказами викладеними в Додатку № 13 , як видно з Print Screen з ЄДРПОУ Витягів про юридичних осіб ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ (ЦВК) Ідентифікаційний код юридичної особи 21661450 утворена  невідомо ким на підставі закону винесеного ВЕРХОВНОЮ РАДОЮ від 17.09.1997 р. № 733/97-ВР і зареєстрована в ЄДРПОУ  17.09.1997 р., а на сайті ВЕРХОВНОЇ РАДИ в базі законодавства України вказано, що вказаний закон прийнятий 17.12. 1997 р. № 733/97-ВР , а набрав чинності 21.01.1998 року . То виникає питання наскільки є легітимний орган ЦВК і чи є легітимні його рішення і дії, щодо виборів Президента України, Верховної Ради, органів місцевого самоврядування з 17.09.1997 року. Також виникають сумніви щодо легітимності і законності всіх гілок державної влади визначених в ст.. 6 Конституції України та законності їх дій і рішень.
Так, відповідно до Стаття 6. Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. та частини першої статті 124 Конституції України правосуддя здійснюється виключно судами, а делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається.
Дійсно, відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» особи, які привласнили функції суду, несуть відповідальність, установлену законом.
Наголошую, що народний суддя територіальної громади не уповноважений здійснювати правосуддя. Народний суддя територіальної громади уповноважений здійснювати судочинство, оскільки Конституція України хоча і передбачає, що судочинство здійснюється Конституційним Судом України та судами загальної юрисдикції, але не передбачає, що судочинство здійснюється виключно Конституційним Судом України та судами загальної юрисдикції.
Таким чином, оскільки відповідно до частини першої статті 22 Конституції України права і свободи людини і громадянина, закріплені Конституцією, не є вичерпними, а також оскільки ніде у законодавстві України немає прямої заборони для людини чи громадянина здійснювати судочинство, випливає єдиний можливий висновок: людина і громадянин мають право здійснювати судочинство.
Також територіальна громада звернула увагу Верховного Суду України на те, що на відміну від людини і громадянина, відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином, якщо Конституцією України або законами України не передбачені певні права та (або) повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, це означає, що таких прав та (або) повноважень не існує.
На мою адресу проживання неодноразово надходять документи (копії документів додаються (Додаток № 4) від посадових осіб юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Код ЄДРПОУ 39572642 адреса - 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» Код ЄДРПОУ 03340920 адреса - 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2. В тих документах вказані юридичні особи, з яким я не маю ніяких договірних або других стосунків. В тих документах незаконно використовуються мої персональні дані (ознаки злочину ст. 182 КК України). З тих документів мною встановлено, що посадові особи юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013 (назви подібні, тому роблю висновок, що це юридичні особи, які мабуть мають одного власника) вимагають з мене грошові кошти за нібито проданий мені природній газ, що є ознаками злочину за ст. 189 КК України «Вимагання», ст. 355 КК України «Примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов'язань» та ознаки злочину за ст. 149 КК України «Торгівля людьми або інша незаконна угода щодо передачі людини» вчинені з метою експлуатації, Примітка. 1. Під експлуатацією людини в цій статті слід розуміти всі форми сексуальної експлуатації, використання в порнобізнесі, примусову працю або примусове надання послуг, рабство або звичаї, подібні до рабства, підневільний стан, залучення в боргову кабалу, вилучення органів, проведення дослідів над людиною без її згоди, усиновлення (удочеріння) з метою наживи, примусову вагітність, втягнення у злочинну діяльність, використання у збройних конфліктах тощо. Також в тих документах, на мою адресу, вказані погрози (ознаки злочину за ст. 195 КК України) (копії документів додаються) на пошкодження мого майна і шантаж (ознаки злочину за ст. 163-1 КК України).  Ці посадові особо вказаних юридичних осіб ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.201, нібито спираються на документи утворені посадовими особами юридичних осіб ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 Місцезнаходження юридичної особи        01601, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6, Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Код ЄДРПОУ засновника: 00031101 Адреса засновника: 01008, м. Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2 (ДАНИХ ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Код ЄДРПОУ 00031101 в ЄДРПОУ ВІДСУТНІ що має ознаки злочину про підробку документів і внесення в ЄДРПОУ не достовірної інформації ст. 358 КК України) і як наслідок ведуть не законну діяльність, не законно утвореної юридичної особи ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 Місцезнаходження юридичної особи        01601, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6, (Додаток № 5) та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133 Місцезнаходження юридичної особи 03057, м.Київ, ВУЛИЦЯ СМОЛЕНСЬКА, будинок 19.(в Україні є рішення судів про не законне утворення даної комісії).
Юридичні особи в Україні видобувають стільки природного газу українського походження, що його вистачить повністю для потреб Українського народу України. Добутий з надр українських земель природний газ є власністю Українського народу України. Газ при находженні з надр земель українських є власністю Українського народу України, а не власністю юридичних осіб, фізичних осіб, громадян України що його видобули чи постачають і продають. Регулювання договірних цивільних відносин здійснюється як самостійно їх сторонами, так і за участю держави відповідно до положень Цивільного кодексу України ( 435-15 ) (далі - Кодекс). Одним із фундаментальних принципів приватноправових відносин є принцип свободи договору, закріплений у пункті 3 статті 3 Кодексу ( 435-15 ). Разом з тим зазначена свобода є обмеженою - межі дії цього принципу визначаються критеріями справедливості, добросовісності, пропорційності, розумності, згідно пункту 3 статті 6 Кодексу ( 435-15 ). Так, у пунктах 1, 2 Резолюції Генеральної Асамблеї ООН "Керівні принципи для захисту інтересів споживачів" від 9 квітня 1985 року N 39/248 ( 995_903 ) зазначено такі цілі: сприяти країнам у встановленні або подальшому забезпеченні належного захисту свого населення як споживачів; сприяти створенню структур виробництва і розподілу, здатних задовольняти потреби і запити споживачів; заохочувати високий рівень етичних норм поведінки тих, хто пов'язаний з виробництвом і розподілом товарів та послуг для споживачів; сприяти країнам у боротьбі зі шкідливою діловою практикою всіх підприємств на національному і міжнародному рівнях, яка негативно позначається на споживачах; заохочувати створення ринкових умов, що надають споживачам більший вибір при нижчих цінах. При цьому уряди повинні розробляти, укріплювати та продовжувати активну політику захисту інтересів споживачів. Хартією захисту споживачів, схваленою Резолюцією Консультативної Асамблеї Ради Європи від 17 травня 1973 року N 543, зокрема, передбачається, що надання товарів чи послуг, у тому числі у фінансовій галузі, не має здійснюватися за допомогою прямого чи опосередкованого обману споживача. Статті 4, 5, 6, 10, 15, 17, 18, 19, 21 закону України № 1024-XII від 12.05.91 «Про захист прав споживачів».
Таким чином, я, Людина Українського народу України, П.І.Б., спираючись на свої права, закріплені Міжнародним законодавством, Конституцією і Законами України, виражаю своє волевиявлення і заявляю що моїм правом є відмова свідчити проти себе, і є імунітетом захисту майна від арешту або конфіскації, за винятком відповідно до ордеру за-кону.
Прошу зясувати  НАСТУПНУ інформацію: в кого знаходиться оригінал згоди обробки моїх персональних даних та картка завіреного нотаріально цифрового підпису на згоду присвоєння Людині Українського народу України П.І.Б. ГРМ персонального ЕІС – коду 56XN06А01257754N, як суб'єкту ринку природного газу, та кого цей код стосується:
а) власного імені П.І.Б.?
б) встановленого на стіні об’єкту газової інфраструктури?
В кого знаходиться КАРТКА із зразком підпису, завіреного нотаріально та апостилем для здійснення супроводу людини Українського Народу України П.І.Б. у сфері торгівлі газом фірмами ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ» Дніпропетровський ВР, що за адресою м. Кам’янське пров. Цегельний, 3 з присвоєним кодом ЄДРПОУ 39572642 р/р. 26032311483915 АТ Ощадбанк, МФО 305482, Ukrtransgaz , Ministerstvo Ekonomichnogo Rozvytku I Torgivli Ukrainy ?  ЕІС-код це “Реєстр позичальників”, код енергетичної ідентифікації суб’єкта ринку природного газу та/або точки комерційного обліку, визначений за правилами Європейської мережі операторів газотранспортних систем (ENTSOG), з метою уніфікації та однозначної ідентифікації суб’єктів ринку природного газу та точок комерційного обліку розміщених на об’єктах газової інфраструктури, у тому числі для участі у регіональних (міжнародних) газових ринках, та для забезпечення спрощення процедур зміни постачальників природного газу та електронного обміну даними між суб’єктами ринку природного газу. Будь-який Суб’єкт ринку природного газу може звернутися з проханням про присвоєння йому коду ЕІС. Присвоєння коду-ЕІС відбувається на основі заповненої суб’єктом ринку природного газу «заявки на отримання коду EIC». Суб’єкт ринку якому вже було присвоєно ЕІС-код в разі зміни інформації, пов’язаної з кодом ЕІС повинен звернутися на сайт http://utg.ua/utg/customers/eic-code.html
Оператори розподільчих систем отримують заявку від суб’єкта ринку природного газу надають йому код відповідно до «Інструкція створення файлу Єдиного реєстру абонентів та передачі даних» в ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» головний офіс: 01021, м.Київ, Кловський узвіз, 9/1 президент ПРАВЛІННЯ Прокопів Ігор Богданович ел.пошта: presa@utg.ua . В кого знаходиться моя заява з власноручним підписом на присвоєння коду ЕІС ТА ОТРИМАННЯ СПОЖИВЧОГО КРЕДИТУ?
Також наполягаю надати вичерпні відповіді на три питання, які представляють для мене інтерес в правовій сфері соціальної взаємодії.
1. Чи можуть ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ» Дніпропетровський ВР, що за адресою м. Кам’янське пров. Цегельний, 3 з присвоєним кодом ЄДРПОУ 39572642 р/р. 26032311483915 АТ Ощадбанк, МФО 305482 , Ukrtransgaz , Ministerstvo Ekonomichnogo Rozvytku I Torgivli Ukrainy, присвоювати ЕІС-коди Жінці, що не заявляла про відмову від свого власного імені?
2. Чи мають фірми ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ» Дніпропетровський ВР, що за адресою м. Кам’янське пров. Цегельний, 3 з присвоєним кодом ЄДРПОУ 39572642 р/р. 26032311483915 АТ Ощадбанк, МФО 305482 , Ukrtransgaz , Ministerstvo Ekonomichnogo Rozvytku I Torgivli Ukrainy, безлімітну і невід'ємну матеріальну відповідальність?
3. Чи є ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ» Дніпропетровський ВР, що за адресою м. Кам’янське пров. Цегельний, 3 з присвоєним кодом ЄДРПОУ 39572642 р/р. 26032311483915 АТ Ощадбанк, МФО 305482 , Ukrtransgaz , Ministerstvo Ekonomichnogo Rozvytku I Torgivli Ukrainy суверенними суб’єктами та довести це під присягою в міжнародному інтернаціональному суді?
         На адресу Гаранта Конституції України та юридичних осіб мною направлялося повідомлення про моє волевиявлення Людини Українського народу України П.І.Б. (копія додається Додаток № 6). Це повідомлення про волевиявлення Людини Українського народу України посадовими особами юридичних осіб владних повноважень і іншими посадовими особами юридичних осіб та фізичними особами грубо ігнорується, що є ознаками злочину ст. 364 та 365 КК України.
Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод (1950 р.), ратифікованою Законом від 17 липня 1997 р. № 475/97-ВР (далі – Конвенція), зокрема ст. 1 Першого протоколу до неї (1952 р.) передбачено право кожної фізичної чи юридичної особи безперешкодно користуватися своїм майном, не допускається позбавлення особи її власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права, визнано право держави на здійснення контролю за користуванням майном відповідно до загальних інтересів або для забезпечення сплати податків чи інших зборів або штрафів.
Гарантії здійснення права власності та його захисту закріплено й у вітчизняному законодавстві. Так, відповідно до ч. 4 ст. 41 Конституції України ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
 Так в Конституції України зазначено:
«Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.
Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом».
З яких підстав власність на український природний газ перейшла у право власність юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Код ЄДРПОУ 39572642 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» Код ЄДРПОУ 03340920 чи фізичним особам, що його видобувають чи постачають і продають (Додаток № 9)?
Зміна власника до власності,  відбувається за договорами:
1. Договір купівлі – продажу.
2. Договір дарування,
3. договір міни (обміну).
З законним  Власником природного газу, Українським народом України, юридичні особи та фізичні особи договорів не укладали. В даному випадку має місце грабіж (ознаки злочину за п. 5 ст. 186 КК України) та крадіжка (ознаки злочину за п. 5 ст. 185 КК України), посадовими особами юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013, ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133 природного газу, який був та є власністю Українського народу України. 
Законним власником добутого природного газу був та залишається тільки Український народ України. З яких підстав посадові особи юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013, ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720  та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133 та фізичні особи привласнили собі те,  що їм не належить, а належить Українському народу України - дані дії посадових осіб юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013, ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133 та фізичних осіб можна кваліфікувати, як крадіжка ч. 5 ст. 185  КК України. З яких підстав посадові особи юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013, ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133 та фізичні особи продають ту власність, яка їм не належить. Цинізм даного факту полягає в тому, що посадові особи юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013, ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133 та фізичні особи продають природний газ України його законному власнику, Українському народу України. Ця дія є шахрайською за ст. 190 КК України.   
Неможна продавати власнику його власність, так як вона вже й так йому належить. Ця дія є прямий обман Українського народу України. Коли Український народ України зрозумів, що його дурять по факту продажу природного газу, то дії посадових осіб юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013, ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133  та фізичних осіб, які видобувають та постачають, продають природний газ необхідно кваліфікувати, як відкрите грабування Українського народу України. Ст. 186 КК України.
Також групою осіб (вище вказаних юридичних осіб і других мною не встановлених фізичних осіб) здійснюються шахрайство і грабіж в вигляді зниження якості, незаконного розрахунку  та методу обліку газу по кубах, а не за масою і без врахування тиску в магістральних і других трубопроводах та температури природнього газу і температури зовнішнього середовища в різні періоди року, інших параметрів.
 «Закон Бойля - Мариотта. Пусть газ находится в условиях, когда его температура поддерживается постоянной (такие условия называются изотермическими).Тогда для данной массы газа произведение давления на объем есть величина постоянная."
Логика, основанная на выше приведенном древнем Законе, говорит, что масса ГАЗА прямо пропорциональна ДАВЛЕНИЮ. То есть, если давление нашего газа в бытовой трубе в 50 раз меньше, чем в магистральной трубе или газохранилище, то мы получим ровно в 50 раз меньше газа при том же самом объеме. Так как платим мы за ОБЪЕМ, то мы платим в 50 раз дороже за 1 куб. метр, чем те, кто покупает газ под давлением в 50 раз больше.
справка: 1 - давление газа в магистрали при подсчетах - 75-50(мин.) атмосфер. 2 - стандартное давление в трубе бытового газа ОДНА атмосфера.
»
Розрахунок, про якість та метод обліку природнього газу з його ціною та з урахуванням різних параметрів додається. Прошу провести міжнародну експертну оцінку вказаного доказ  в додатку № 7(додається Додаток № 7) для його підтвердження  або спростування. Дані дії посадових осіб юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013, ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133 мають ознаки злочину за ст. 226, 240, 255, 256 КК України
Також прошу встановити суму шкоди заподіяної мені та людям Українського народу України, за період від створення людьми Українського народу України ДЕРЖАВА УКРАЇНА від 16 липня 1990 року по сьогоднішній день, Посадовими особами владних повноважень ДЕРЖАВА УКРАЇНА і другими  фізичними особами та юридичними особами. (Додаток № 8)  Також прошу встановити суму шкоди заподіяної мені та людям Українського народу України при  продажу природнього газу, який належить людям Українському народу України так і продажу імпортного природнього газу.
Також прошу встановити достовірність та перевірити факти викладені в книзі Яремків О. «Обкрадена Україна» (Додаток № 8) і на якій підставі власність українського народу України у вигляді матеріальних і грошових цінностей (рухоме і нерухоме майно, в тому числі і газодобувних, газорозподільчих, газопостачальних підприємств, газорозподільчі системи ) перейшло у власність юридичних та фізичних осіб у вигляді приватизації нібито державної власності (як держава набула у власність від Власника, Українського народу України, рухоме і нерухоме майно) (доказом є Додаток № 8). Дані дії за участю владних структур України  та вищевказаних юридичних та фізичних осіб, прямо вказують на злочини скоєні групою осіб в особливо великих розмірах за ст. 6, 7  Римського статуту міжнародного кримінального суду,  ст. 233 КК України «Незаконна приватизація державного, комунального майна».
Необхідно розуміти що вище зазначені дії, які проводяться за участю владних структур України та вищевказаних посадових осіб юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013, ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133  та фізичних осіб, прямо приводять до зубожіння  та геноциду Українського народу України, що мають ознаки злочину за п.c) ст. 6 «Геноцид», 7 «Преступления против человечности» Римського статуту міжнародного кримінального суду, ст. 442 КК України « Геноцид» і посягають на мої права і свободу людини Українського народу України Ворошило Ірини Анатоліївни. Дані дії необхідно кваліфікувати, як введення Українського народу України і мене  людину Українського народу України Ворошило Ірину Анатоліївну в економічну кабалу і експлуатацію людини ст. 149 КК України, (доказом є Додаток № 7), а також  кваліфікувати їх дії по ст. 24, 26, 27, 28, 30, 33, 60, 110, 113, 127, 162, 195, 198, 202, 205, 225, 226, 233, 240, 255, 256, 358, 364, 365, 384 КК України.  
Вказані дії фізичних осіб СОБОЛЬ ТЕТЯНИ ВОЛОДИМИРІВНИ, ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЯ ДАВИДОВИЧА, КОБОЛЄВА АНДРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА,  ВОВК ДМИТРА, посадових осіб владних повноважень і других мною не встановлених мають ознаки зговору, що є злочином скоєного групою осіб.

Прошу,
Відповідно до п. с) ст. 13 та ст. 15 Римського статуту міжнародного кримінального суду розпочати досудове розслідування за ознаками злочину вказаними в Додатку № 1,7 і других Додатках посадовими особами юридичних осіб ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» ДИРЕКТОР СОБОЛЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА - керівник з 10.12.2014 та ПАТ «Дніпропетровськгаз» ФРЕНКЕЛЬ ЮРІЙ ДАВИДОВИЧ - керівник з 20.12.2013, ПАТ «НАК «Нафтогаз України» керівник КОБОЛЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ  Ідентифікаційний код юридичної особи 20077720 та НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) голова - ВОВК ДМИТРО ідентифікаційний код юридичної особи 39369133 і другими Посадовими особами владних повноважень ДЕРЖАВА УКРАЇНА і другими  фізичними особами передбаченого п. c) ст. 6 «Геноцид», ст. 7 «Преступления против человечности» Римського статуту міжнародного кримінального суду, за порушення  ст. 1, 2, 3, 6, 12, 17, 22, 25, 28, 30 Загальної декларації прав людини (Прийнята і проголошена резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року), ст. 1, 2, 5, 11, 12, 25 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права (Міжнародний пакт ратифіковано Указом Президії Верховної Ради Української РСР N 2148-VIII (2148-08) від 19.10.73), ст. 1, 2, 5, 7, 9, 11, 12, 16, 17, 25, 47 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права (Міжнародний пакт ратифіковано Указом Президії Верховної Ради Української РСР N 2148-VIII (2148-08) від 19.10.73), ст. 1, 2, 6, 13, 14, 18, 24, 26, 27, 28, 30, 33, 60, 110, 113, 127, 149, 162,182, ч. 5 ст. 185, ч. 5 ст. 186, 189, 190, 195, 198, 202, 205, 225, 226, 233, 240, 255, 256, 355, 358, 364, 365, 384, 442 КК України
Також прошу відповідно до ст. 68 Римського статуту міжнародного кримінального суду забезпечити захист мене і моєї родини.
Назначити перевірку відносно Посадових осіб владних повноважень ДЕРЖАВА УКРАЇНА, вищевказаних юридичних та фізичних осіб  причетних до вказаних злочинів в Додатку № 1,8  і других Додатках вище вказаних, і фізичних осіб, що займаються наданням різного роду дозволів, без відповідних повноважень на користування надрами та видобутком, постачанням, продажем  природного газу в Україні. Куди дівається природній газ, який належить Українському народу України. Які кошти отримують юридичні та фізичні особі, що займаються наданням різного роду дозволів, без відповідних повноважень на користування надрами та видобутком, постачанням і продажем природного газу в Україні та куди вони витрачаються.
Відповідно до ст. 75 Римського статуту міжнародного кримінального суду повернути вкрадені грошові кошти та майно Українському народу, за фактами вказаними в Додатку № 8  і других Додатках, природній газ і зупинити порушення мої прав та свобод, як людини Українського народу України.
Відповідно до ст. 76  Римського статуту міжнародного кримінального суду прошу притягнути до відповідальності винних осіб за злочини вказані в Додатку № 1, 8 і других Додатках .
Відповідь по моїй заяві про злочин  у письмовій формі, прошу надати на мою поштову адресу. Відповідь прошу надати керуючись Міжнародним правом, Конституцією України та  законодавчими актами, обов’язково вказувати відповідні статі, абзаци, пункти та підпункти нормативного акту, на який ви будете посилатись.

Додатки: ДОКАЗИ (В ЕЛЕКТРОНОМУ ВИГЛЯДІ)

Додаток № 1  ( Дані з офіційного сайту Державної служби статистики України, Інформація про кількість українців станом на  1931 рік,  )

Додаток № 2 ( Копія повідомлення  про волевиявлення Людини Народу України  на 2 арк.);

 Додаток № 3 ( Копія Роз’яснення людини, Уповноваженої у справах територіальної громади міста Хмельницького на 1 арк., Копії листів від юридичної особи МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ на 3 арк., Витяг з Постанови Пленуму Верховного Суду України від 13.06.2007 № 8 «Про незалежність судової влади» на 1 арк;
 Print Screen з ЄДРПОУ Витягів про юридичних осіб Верховна Рада України, Адміністрація Президента України, Президент України, Волинська ОДА на 4 арк;
Print Screen з ЄДРПОУ Витягів про юридичних осіб Генеральна Прокуратура України на 5 арк;
Print Screen з ЄДРПОУ Витягів про юридичних осіб Судова адміністрація України і інші суди на 21 арк;
Додаток № 4 (Копія Рахунок за газ та послуги з газопостачання за 12.2015р., 01-03 2016  р.  на 5 арк;
Копія Попередження про припинення газопостачання від 19.03.2016 року на 4 арк);

Додаток № 5   ( Копія листа від КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23.03.2015р. № 17-14/475 на 1 арк.,
Print Screen з ЄДРПОУ Витягів про юридичних осіб КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, ПАТ» НАК « НАФТОГАЗ УКРАЇНИ»,  НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЭКУ) на 3 арк.,
 Копії листів КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від  04.06.2016р. № 17-16/1387 на 1 арк.,
 Копія листа МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ від 05.07.2016р. № 23152/Е-14879/7 на 1 арк.,);

Додаток № 6 (Копія ПОВІДОМЛЕННЯ про волевиявлення Людини Народу України на 2 арк.);

Додаток № 7 (Копія розрахунку «Сколько мы платим за газ или Газовые законы по-украински» на 3 арк.);

Додаток № 8 (Дослідження Ольги ЯРЕМКІВ «Обкрадена Україна» Львів 2001 – 2012 в електронному вигляді на 146 арк.);

Додаток № 9   (Копія листа Держгеонадра України від 01.04.2016р. № 94/ПІ-12-16  на 1 арк. з додатком в електронному вигляді на 121 арк.);

Додаток № 10 (Копія доручення про захист прав і свобод  від І.А. Ворошило 20.05.2016);

Додаток № 11  (Копії заяв про злочини на 6 арк., Копії відповідей по заявам про злочини на 7 арк., Копія Пояснення до заяви про злочини на 6 арк.);

Додаток № 12 (Копії інших доказів).;
Додаток № 13 (Print Screen з ЄДРПОУ Витягів про юридичних осіб  ЦЕНТРАЛЬНОЇ ВИБОРЧОЇ КОМІСІЇ (ЦВК) Ідентифікаційний код юридичної особи 21661450,  Print Screen з ЄДРПОУ Витягів про юридичних осіб інших нелегітимних органів)

З повагою

Людини Українського народу України                               ПІБ

1 коментар:

  1. Сергей ,как решилась судьба ПОЗОВУ В Международный суд.У нас аналогичный позов в Верховном суде.

    ВідповістиВидалити

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -