- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

вівторок, 5 вересня 2017 р.

Позов щодо неправомірних дій приватної ДФС у Сумській області

До охтирського міськрайонного суду Сумської області
М. Охтирка вул.Жовтнева 7

Позивач: Громадянин України
Наталія А.
М. Охтирка

Відповідач: Головне управління ДФС
 у Сумській області
вул. Іллінська 13, м. Суми, 40000


ПОЗОВНА ЗАЯВА
Про скасування всих вимог про сплату неіснуючого боргу,
захист прав громадянина, припинення дії, яка порушує право   та відновлення становища, яке існувало до порушення.

1.              25.07.17 я, Наталія А., отримала Постанову Охтирської ДВС зі ствердженням того, що я боржник перед особою, про яку я вперше в житті дізналася з цього листа - Головне управління  ДФС у Сумській області. Жодних стосунків з цією особою ніколи не мала, жодних повідомлень, чи роз’яснень від цієї особи не отримувала, ніколи не надавала їй свої персональні дані та право на їх використання. Невідома мені особа, судячи з інформації в ПОСТАНОВІ, стверджує, що підставою для таємного стягнення з мене коштів у сумі 2367,75 гр. є вимога №Ф-174-25-У(нажаль супровідного листа з усіма копіями доданими до виконавчого провадження надіслано не було). Отже, невідома мені особа займається вимаганням з громадян коштів через ДВС, навіть не потрудившись надати роз’яснення , на якій підставі. Звернувшись до Охтирської ДВС, я отримала повідомлення, що це фіскальна служба області назвала мене боржником, але чомусь таємно. Також побачила якусь ксерокопію у справі, в якій мій борг вже складав майже 15 тисяч!!! На питання, що то за борг, і чому різні суми стоять у ПОСТАНОВІ та іншому документі,  виконавець сказав, що вже раніше були такі стягнення, які направлені всі за місцем моєї роботи! Таємне викрадення коштів з моєї заробітної плати відбувається вже протягом кількох років! За однією і тією ж схемою! Без мого повідомлення! Схема працювала безвідмовно доти, поки один виконавець не направив ПОСТАНОВУ за місцем мого проживання (лиш цю адресу проживання я вказую при будь-яких зверненнях та реєстраціях, з часу як стала там проживати) – 2.08.2017 мені стало відомо про систематичне таємне викрадення моїх коштів.
 З 2012 року мною вже точно   було повідомлено Охтирську ОДПІ про моє місце проживання нинішню адресу –Лісний 4/50. Докази того, що  Охтирській ОДПІ ще з 17.01. 2012 року була надана дійсна адреса мого проживання, надано мені працівниками Охтирської ОДПІ та долучено з Клопотанням 1, додаток _  Податкова декларація про майновий стан і доходи від 17.01.2012р., а про орган- суб’єкт господарювання ГУ ДФС у Сумській області, який назвав мене боржником та таємно викрадає кошти з 2014 року, мені нічого не відомо, жодних правовідносин, як громадянин, я з ним не мала і особисті персональні дані йому не надавала, як і право на їх використання .
Даний орган вважає мене платником податків, хоча не заключав зі мною жодних угод і договорів, як з громадянином, а я відповідно не заключала з ним. Мене навіть не було повідомлено, що така особа існує та вона отримала від інших осіб мої особисті персональні дані.
  Але навіть якщо би правовідносини були встановлені, то Податковий кодекс, який обов’язковий для виконання саме працівникам у сфері оподаткування, (ст.42,п.42.3) говорить про те, що якщо платник податків на визначені ст.66 підстави (ст. 66.1. Підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є: 66.1.3. документально підтверджена інформація, що надається платниками податків), повідомив контролюючий орган про зміну податкової адреси, то він з дня реєстрації повідомлення про зміну податкової адреси (дата 17.01.12) звільняється від виконання вимог, надісланих йому податковим органом (жоден податковий орган мені ніяких вимог не надсилав взагалі!, а була використана загальна схема, запущена ПП СІБ у 2011 році для викрадення моїх особистих коштів, яку використали інші підприємства, як мені нещодавно стало відомо, в тому числі й ОДПІ).
На підставі вищесказаного , я звернулася до Охтирської ОДПІ, де звернення пообіцяли перенаправити до ГУ ДФС у Сумській області , з відповідним роз’ясненням ( намаганням переконати добровільно усунути завдану шкоду, поновити порушене право),  та вимогою скасувати всі необгрунтовані  Вимоги боргу та надати роз’яснення їх виникнення та таємного стягнення.   11.08.17 я отримала відмову в обгрунтуванні та скасуванні стягнень, в якій навіть спосіб та строки оскарження належно не вказані, яку зараз оскаржую в суд.
Отже невідомим суб’єктом господарювання ГУ ДФС у Сумській області  з мене вже проведено  9 стягнень  без мого повідомлення: (стор.9) (з відповіді ДФС від 8.08.17 № 4370/6/ЗПІ/18-11-11-001 )
1. Вимога від 18.02.14 №Ф-470-17 на суму 12560,30 грн;
2. Вимога від 30.04.14 №Ф-470-17-У на суму 1194,03 грн;
3. Вимога від 30.04.14 №Ф-470-17/1-У на суму 1218,67 грн;
4. Вимога від 20.05.14 №Ф-174-25 на суму 13318,25 грн;
5. Вимога від 20.05.14 №Ф-174-25-У на суму 12560,30 грн;
6. Вимога від 29.10.15 №Ф-174-25 на суму 16650,05 грн;
7. Вимога від 29.10.15 №Ф-174-25-У на суму 2521,80 грн;
8. Вимога від 27.01.17 №Ф-174-25 на суму 14928,05 грн;
9. Вимога від 27.01.17 №Ф-174-25-У на суму 2367, 75 грн;
і передано на виконання  Охтирської ДВС, яка в свою чергу таємно передала вісім з них  на виконання до Охтирського відділу освіти, звідки також таємно проводиться вилучення моїх зароблених коштів(викрадення) на користь невідомої мені особи ДФС, що класифікується як КРАДІЖКА організованою групою осіб за попередньою змовою( ст.185.2 ККУ)(у статтях 185,186,189,190- значна шкода визначається з врахуванням матеріального становища потерпілого , якщо йому нанесено шкоду від 100 до 250 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (неоподатковуваний мінімум-сума в розмірі 17 гривень).  При цьому у мене вже викрадено за свідченням Охтирської ОДПІ (з вищевказаного листа –ст.10, абз.2) -5531,65 грн, що значно перевищує шкоду «від 100 до 250 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян», та крім значної матеріальної шкоди завдало мені шкоду моральну , що виразилося в приниженні честі, гідності, ділової репутації, втраті нормальних звичних життєвих зв’язків; неможливість відпочинку;  витрата  всього вільного часу для вивчення чинного законодавства, яке порушують органи, зобов’язані керуватися законами «в межах та у спосіб»; постійних хвилюваннях через неможливість забезпечити хоч мінімальні потреби свої і дитини, та вимушене взяття коштів в борг на утримання дитини, оплату за її навчання; борги за комунальні злочинно завищені тарифи, які вже вдвічі перевищують мою заробітну плату; хвороба шлунку у дитини через фінансову неможливість забезпечити їй якісне харчування в період навчання… Все це разом все більше втягує мене у боргову кабалу при співучасті посадових осіб ДФС у викраденні моїх коштів. Податківці навіть відмовилися надати посвідчення на запит громадянина (у порушення ст. 13, 17, 19,22, 34, 40 Конституції та ст. 3 та 21 ЗУ Про запобігання корупції), переплутавши поняття «посадова особа, держслужбовець, публічна особа і публічна інформація» з поняттям «особисті дані та особисте життя», назвали мене- громадянина України «фізичною особою», яка не має ніяких прав, лиш має обов’язки перед  ними (лист надано, як доказ).
2.              Мені стало цікаво, що то за управління ДФС і яке відношення воно має до мене, як Громадянина, і я відкрила Державний реєстр юридичних та фізичних осіб – підприємців.
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
39456414
40009, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, будинок 13
не перебуває в процесі припинення
Детальна інформація про юридичну особу
Повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Організаційно-правова форма
ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ
Назва юридичної особи
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Ідентифікаційний код юридичної особи
39456414
Місцезнаходження юридичної особи
40009, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, будинок 13
Дані про розпорядчий акт, на підставі якого створено юридичну особу
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №311 від 06.08.2014
Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена після набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"
Дата запису: 24.10.2014
Номер запису: 1 632 102 0000 012865
Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена до набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"
Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення
Дані про відокремлені підрозділи юридичної особи
Дані про перебування юридичної особи в процесі припинення
Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення
Дата та номер запису про взяття та зняття з обліку, назва та ідентифікаційні коди органів статистики, Міндоходів, Пенсійного фонду України, в яких юридична особа перебуває на обліку:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ СТАТИСТИКИ:
Ідентифікаційний код органу: 21680000;
Дата взяття на облік: 27.10.2014

ДПI У М.СУМАХ ГОЛОВНОГО УПРАВЛIННЯ ДФС У СУМСЬКIЙ ОБЛАСТI:
Ідентифікаційний код органу: 39563287;
Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника податків);
Дата взяття на облік: 27.10.2014;
Номер взяття на облік: 11635

ДПI У М.СУМАХ ГОЛОВНОГО УПРАВЛIННЯ ДФС У СУМСЬКIЙ ОБЛАСТI:
Ідентифікаційний код органу: 39563287;
Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника єдиного внеску);
Дата взяття на облік: 27.10.2014;
Номер взяття на облік: 10000000283494
Дані органів статистики про основний вид економічної діяльності юридичної особи, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік
Код КВЕД 84.11 Державне управління загального характеру
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску, клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску: 10000000283494;
Дані про клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності: 1
Термін, до якого юридична особа перебуває на обліку в органі Міндоходів за місцем попередньої реєстрації, у разі зміни місцезнаходження юридичної особи
Дата відкриття виконавчого провадження щодо юридичної особи (для незавершених виконавчих проваджень)
Отже – юридична особа ПІДПРИЄМЕЦЬ - ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ, утворена постановою КМУ від 6.08.14, з датою реєстрації в ЄДР 24.10.14, не утворена в результаті перетворення (отже не здійснювала ніякої діяльності до моменту реєстрації), хто керівна особа – не вказано взагалі (там анархія, судячи з того, як вони викрадають кошти громадян!), має код КВЕД у сфері державного? Управління (отже державою управляють приватні особи – суб’єкти господарювання, які узурпували право народу управляти БЕЗПОСЕРЕДНЬО і ЧЕРЕЗ УТВОРЕНІ НИМИ ОРГАНИ (ст.142-143 Конституції), перетворили це управління на приватний бізнес з викраденням коштів, а тепер намагаються управляти власниками Держави – громадянами, ще й таємно обкрадати їх!). Крім того вказана особа має код КВЕД 84.11 і є суб’єктом господарювання, що суперечить статті 8 Господарського кодекса України (ГКУ): Держава, органи державної влади, органи місцевого самоврядування не є суб’єктами господарювання!! І свою діяльність можуть здійснювати лише на підставі, в межах та у спосіб, визначений Конституцією та ЧИННИМ законодавством.
Звідси питання:
1.              Чому ДФС - юридична особа – підприємець, суб’єкт господарювання(код КВЕД- 84.11 має назву та повноваження ДЕРЖАВНОГО органу(Державному органу господарська діяльність прямо заборонена Законом)?
2.              Яке відношення до мене ГРОМАДЯНИНА – власника Держави Україна має суб’єкт господарювання ДФС про який я вперше дізналася з Постанови Охтирської ДВС, отриманої 25.08.17, якщо на моє звернення про надання будь- якого договору, який обов’язковий для укладання суб’єкта господарювання з громадянином, мені прямо сказали, що таких Договорів не існує, бо я не громадянин, а фізична особа?
3.              На якій підставі невідома мені особа ГУ ДФС взяла мої персональні дані в ЄДР (стор. 2) та використовує  їх для таємного стягнення з мене боргу на протязі кількох років (стор.9)? (з відповіді ДФС від 8.08.17 №4370/6/ЗПІ/18-11-11-001 :
Даною приватною ДФС з мене вже проведено  9 стягнень, і без мого повідомлення передані на виконання  Охтирської ДВС, яка в свою чергу таємно передала вісім з них  на виконання до Охтирського відділу освіти, звідки також таємно проводиться вилучення моїх зароблених коштів(викрадення) на користь невідомої мені особи ДФС, що класифікується як КРАДІЖКА організованою групою осіб за попередньою змовою( ст.185.2 ККУ)(у статтях 185,186,189,190- значна шкода визначається з врахуванням матеріального становища потерпілого , якщо йому нанесено шкоду від 100 до 250 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян сума в розмірі 17 гривень). Розмір мого доходу надано довідкою про доходи (Клопотання 1, додаток __). Крім того, що рівень мого доходу не задовольняє навіть злочинно занижений прожитковий мінімум мій особисто, а на моєму повному утриманні ще знаходиться дитина, що навчається, отже моя сім’я не просто малозабезпечена, а знаходиться за межею бідності, що значно обтяжується таємним викраденням значних сум коштів з моєї заробітної плати. (довідку про склад сім’ї, місце навчання дитини та копії діагнозу з медичної картки надано з Клопотанням 1_______________).
3.Також аферисти з ДФС у своїй відповіді називають мене фізичною особою  , що не відповідає дійсності та принижує мою особисту гідність, бо я ГРОМАДЯНИН.
За змістом пункту 177.2. Податкового кодексу України, йдеться: “...об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю  фізичної особи - підприємця…”. Отже – зобов’язання за податковим кодексом мають лиш фізичні особи!
Як зазначено у Вікіпедії фізична особа – у цивільному та інших галузях права термінологія, що використовується для позначення людини(не громадянина), як учасника правових відносин.
Отже словом ЛЮДИНА можна назвати: громадян, осіб без громадянства, громадян інших країн світу, та осіб без визначеного місця проживання (бомж), які не мають прописки в паспорті громадянина.
Закон Про громадянство містить визначення : Громадянин – це фізична особа, що набула правового зв’язку з Державою. Правовий зв’язок з Державою засвідчується набуттям громадянства – від народження або в процесі перебування на території.  Прописка у Паспорті громадянина, засвідчує приналежність до певної Територіальної громади, як співвласника Держави Україна, жителя відповідної території. Отже, саме громадянин України- представник українського народу, правовий зв’язок якого з Державою підтверджено пропискою в паспорті, є ВЛАСНИКОМ за ст. 13 Конституції України. За ст.21, 22 Конституції – ніхто не може бути позбавлений своїх прав, отже немає зворотнього зв’язку насильницького переходу від громадянина до фізичної особи (лише за особистим бажанням та за рішенням суду за відповідний проступок). Отже поняття «фізична особа»  включає в себе людей, які проживають на території відповідної Держави не маючи громадянства та прописки (правового зв’язку з державою), громадян інших країн, які не мають правового зв’язку з цією Державою, що визначено міжнародним законодавством ще в 70-х роках минулого століття та потім ратифіковано Україною.
Біологічне визначення словосполучення «фізична особа» - це «життєздатний організм, у якого збережено всі необхідні життєві функції», отже навіть не тотожно слову ЛЮДИНА, оскільки це можуть бути й інші біологічні форми життя.
Фізична особа також підпорядковується певним нормам та правилам поведінки, до яких не може бути примушено людину та власника Держави  - громадянина.
Всіх громадян України , включаючи діточок від народження, обманним шляхом було переведено в розряд фізичних осіб, примушенням  написання громадянами заяви в ОДПІ про отримання коду фізичної особи собі та дітям, але на мій запит про надання копії написаної мною такої  заяви, з ОДПІ надана відповідь, що дана інформація знищена. То і правильно, навіщо їм докази злочинів зберігати? То які є законні підстави у податкових органів обзивати Громадянина фізичною особою, позбавляючи конституційних прав та нав’язуючи непередбачені обов’язки, якщо невідповідність українського законодавства міжнародним документам та Конституції ні до чого не зобов’язує громадянина, оскільки такі правочини є нечинними?
Обмеження права фізичної особи на здійснення діяльності встановлюються Конституцією України та законом. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом і може діяти лиш «в межах та у спосіб дозволений законом» на відміну від громадянина- власника Держави, який може робити все, що законом не заборонено, оскільки він – ГОСПОДАР у своїй Державі за Конституцією.
Рішенням ВСУ та Конституційного суду підтверджено, що поняття «фізична особа» знаходиться в Україні поза конституційним простором, отже не може бути примінено  до громадян України.
Поняття «фізична особа» умовно використовується лиш в Цивільному кодексі(внаслідок чого і було звернення до Конституційного суду), але і в ньому ж вписане застереження, що «до податкових відносин цивільне законодавство не застосовується» (ст.1.2 ЦКУ).
Генеральна асамблея членів ООН в 1977 році дала визначення поняття "фізична особа - це особа, яка не є громадянином". Визначення фізична особа дано в Приватному міжнародному праві гл.6 п.1
"Фізична особа - це мігрант", тобто особа, яка не має правового зв'язку з цією державою, тому не є її власником!    В таких умовах цілком закономірно, що фізична особа (не власник Держави Україна) під час здійснення в Україні підприємницької  або іншої прибуткової діяльності, є платником податку навіть в приватну податкову інспекцію, якщо це визначено законом. Вельми сумнівно виглядає мій обов’язок, як громадянина України – власника Держави сплачувати податки в приватну податкову інспекцію – суб’єкт господарювання (яка займає для особистого збагачення приміщення громади міста, використовує для власної наживи, на шкоду громадянам, індивідуальні особисті дані громадян, отримані від органу місцевого самоврядування або прямо з Держреєстру, утримується та забезпечується за рахунок держави, працівники ще й мають статус «державного» службовця та отримують державне забезпечення і чималу пенсію за податки громадян) , навіть якщо Держава забезпечила мені робоче місце, хоча кожного місяця з моєї заробітної плати, яка більше нагадує здачу, чимала сума відраховується у вигляді податків і зборів, на які лиш вистачило фантазії у органів придумати:  бухгалтерія відділу освіти разом з моїми податками надає в ОДПІ всю необхідну інформацію.
Ст. 67 Конституції визначає, що кожен зобов’язаний сплачувати податки і збори лиш в порядку і розмірах, встановлених законом. Ст. 19 Конституції передбачає «НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ!!!  Органи та посадові особи – в межах, визначених Конституцією та чинним законодавством!». Ст.22 КУ – При прийнятті або внесенні змін до законів, не допускається звуження і порушення прав ГРОМАДЯН. Ст.3 КУ- Забезпечення прав ЛЮДИНИ є ОСНОВНИМ ОБОВ’ЯЗКОМ ДЕРЖАВИ! (хоч ГУДФС не є державним органом, але використовує назву державного органу).
Як відомо, Конституція України визнана однією з кращих у світі, в тому числі й тому, що до неї введений правовий суб'єкт – ЛЮДИНА, а конституційною нормою є Український народ (ГРОМАДЯНИ) як ВЛАСНИК Національного багатстства!
В результаті маємо
юридичну колізію: є Конституція України - Основний Закон, суб'єктом права якого є Людина і Громадянин, і є Цивільний кодекс України (дзеркальна копія з Римського  - рабського права), суб'єктами якого є фізичні та юридичні особи...
Конституцію України прийнято від імені Українського народу - громадянами України всіх національностей.
Рішенням Конституційного Суду України (справа № 1-5/2005) визнаються реалії, що статус всіх фізичних осіб перебуває за межами Конституції України, тобто права і свободи людини і громадянина гарантовані Конституцією, на фізичних осіб не поширюються. Згідно ст.ст. 3, 16, 54 Конституції України держава має обов’язки перед людиною, а не навпаки, що закріплює суверенний кредиторський статус прав вимоги людини до держави, а відповідно і до усіх державних структур і їх службовців, які усі є боржниками людини і Громадянина (не фізичної особи ). 
Тут вже можна фіксувати злочин податкових органів по спробі позбавлення громадянства мене і моїх дітей! Шляхом залякування та введення в оману,  мене змусили написати заяву на отримання рабського коду фізичної особи собі, а потім і моїм малолітнім дітям, зробивши з Громадян – власників Держави Україна безправних фізичних осіб – мігрантів!!! І все це , як виявилося зробив недержавний орган, юридична особа – підприємець, яка жодного відношення не має ні до мене, ні до моїх дітей – громадян, власників Держави Україна, бо основним обов’язком державного органу є захист прав громадянина і людини(ст.3 КУ).
Виходячи із пунктів 6 та 7 розділу VI. ЕКОНОМІЧНА САМОСТІЙНІСТЬ ДЕКЛАРАЦІЇ про державний суверенітет України N 55-XII від 16 липня 1990 року ,що платниками податків до місцевих бюджетів є підприємства, установи, організації та виробничі одиниці (те жсаме визначення внесено в Господарський кодекс України), розташовані на території Української РСР та вони ж вносять в плату за використання землі, інших природних і трудових ресурсів, відрахування від валютних надходжень та Декларація є основою для нової Конституції ,то стаття 67. Конституції України “Кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом” стосується виключно вищезазначених платників податків . 
Обов’язок громадянина визначено, як особу, що підтримує розвиток Територіальної громади: сплачує податки  в Територіальну громаду міста з можливістю приймати рішення стосовно його використання та контролю, але на мої запити в Мінюст та Держказначейство надані відповіді, що Територіальна громада міста Охтирка не зареєстрована , рахунки Територіальної громади міста Охтирка не утворювалися. Отже мені, як відповідальному громадянину нікуди сплачувати податки.
І тому логічним є те, що платниками податків є підприємства, установи, організації та виробничі одиниці, а також фізичні особи,  на території України та вони ж вносять плату за використання землі, інших природних і трудових ресурсів, відрахування від валютних надходжень, так як ці юридичні особи на відміну від громадян України не є власниками ні держави, ні територіальних громад згідно ДЕКЛАРАЦІЇ про державний суверенітет України N 55-XII від 16 липня 1990 року та ст.13 ;14 ст.142 та 143 Конституції України .
Тому відповідно до того, що за частиною 2 Статті 8. Конституції України “Норми Конституції України є нормами прямої дії” і тому для кожного громадянина частиною 2 статті 67 Конституцією України передбачено прямий обов'язок щорічно подавати до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку, встановленому законом, щоб державні органи знали, чи вистачає мені доходу, який я заробляю особисто, чи мені повинні доплачувати з частки національного багатства народу УкраїниЗвіт про мої доходи щорічно подається бугалтерією відділу освіти у визначений термін.
Громадянин не платник податків , бо він ВЛАСНИК держави та територіальної громади.
Єдиний обов'язок зареєструвати суб'єктом підприємницької діяльності мною виконано і я маю свідоцтво про реєстрацію суб’єктом підприємницької діяльності
. З 2012 року я не маю фінансової можливості займатися підприємницькою діяльністю, у зв’язку з знищенням класу самозабезпечених осіб (громадян – мікропідприємців)  злочинною владою Януковича. Але маю надію щодо повернення нашої Держави в Конституційний простір, де заняття підприємництвом та суспільно-корисною працею знов стане можливим для громадян. Тому ставлюсь до підприємницької діяльності , як до  джерела зростання добробуту українського народу . Вивчивши відповідне законодавство , в тому числі Конституцію, ЦКУ, ГКУ, Податковий кодекс – чудово розумію, що податки за здійснення підприємницької діяльності сплачуються з отриманих доходів, а не з обов’язкової суми , вказаної інспектором, без якої в тебе просто не приймали Декларацію про доходи, погрожуючи санкціями та штрафами.  Отже є цілком закономірно, що громадянин, який не отримує доходів, не сплачує податок.       На цій підставі вимагаю вважати мене Громадянином- підприємцем, на підставі чинного законодавства, - саме так я і була зареєстрована в Охтирській податковій інспекції з 1992 по 1996 рік, бо маю намір відновити підприємницьку діяльність за наявності такої можливості.
На даний час я, дізнавшись про злочинні маніпуляції податківців з статусом «фізичної особи», відмовилася від коду фізичної особи і всі дії та угоди здійснюю виключно, як громадянин – власник Держави Україна за ПАСПОРТОМ, як це прямо передбачено на останній сторінці мого паспорта.
У Законі міститься визначення поняття ГРОМАДЯНИН – це фізична особа , яка набула правового зв’язку з Державою (що засвідчується шляхом набуття громадянства України). І я , і мої діти, є Громадянами України від народження, що підтверджено записами у Свідоцтвах про народження і паспортах.
Громадянин України   є суб’єктом господарювання, бо за Конституцією є господарем в своїй Державі та єдиним джерелом влади.
Відповідно до ч 2 .ст.55 Господарського кодексу України Суб'єктами господарювання є : - громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці;
Відповідно до ч 3.ст.55 Господарського кодексу України Суб'єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб'єктів малого підприємництва, у тому числі до суб'єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва.
Суб'єктами мікропідприємництва є:
- фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України;
Навіть у той період, доки мене обманним шляхом через зобов’язання та залякування , зробили фізичною особою, я не була платником податку, бо суб’єкти мікропідприємництва , як платники податку, до Податкового кодексу не внесені. Отже в будь- якому випадку у мене немає боргових зобов’язань перед невідомою мені особою -суб’єктом господарювання  ГУ ДФС у Сумській області, а податок, як робоча одиниця підприємства установи, організації, бухгалтерія Відділу освіти сплачує в повному обсязі (про що необхідно зробити запит та отримати підтвердження  або на підставі ст.71 КАСУ витребувати підтвердження ГУ ДФС у Сумській області).
Отже існує певна група осіб, яка з допомогою посадових та службових осіб відділу Освіти, отримала доступ до моїх коштів без мого повідомлення , з порушенням законодавства .
Моя заробітна плата- це мої власні кошти, оскільки, згідно законодавства, саме праця є основою власності: «Громадянин набуває права власності на доходи від… індивідуальної праці. Об`єктом права власності є … грошові кошти. Власник має право вимагати усунення будь-яких порушень його права на власність. Державні органи несуть  майнову  відповідальність  за  шкоду, заподіяну  їх  неправомірним  втручанням  у здійснення власником правомочностей щодо володіння, користування  й розпорядження  майном. Якщо в результаті видання акта органом державного  управління або  місцевим  органом державної влади, що не відповідає законові, порушуються  права  власника  щодо   володіння, користування  чи  розпорядження  належним  їм  майном,  такий  акт визнається недійсним. Збитки,  завдані  громадянам,  організаціям та іншим особам у результаті видання зазначених актів,  підлягають  відшкодуванню…».
Конституція України (КУ) передбачає: «ст.3 Забезпечення прав людини є основним обов»язком Держави. Ст.19: Органи державної влади,  посадові і службові особи, зобов’язані діяти виключно на підставі , в межах і у спосіб передбачений Конституцією і чинним законодавством.» ст.32КУ: Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте життя… Громадянин має право знайомитися з відомостями про себе в установах, організаціях…  ст.34КУ: Кожен має право збирати , зберігати, використовувати інформацію…  ст.40 КУ: усі мають право звертатися до посадових і службових осіб, які зобов’зані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь в установлений законом термін».
Отже встановлено, що заробітна плата є власністю Громадянина на законних підставах.Вилучення сум із заробітної плати без повідомлення власника та без надання повної юридично обгрунтованої достовірної інформації про правові підстави вилучення коштів,- є викрадення (крадіжка).
Ч.4ст.13 КУ закріплено положення : «всі суб’єкти права власності є рівними перед законом».  Однією з гарантій рівності захисту власності є відповідальність за злочини проти власності, передбачена законодавством. Продовжуваним розкраданням визнається неодноразове безоплатне вилучення чужого майна, яке складається з тотожних дій…  Крадіжка- таємне викрадення чужого майна. В даному випадку таємне вилучення коштів здійснюється групою осіб(ст.185.2 ККУ).
Статтею 56 Конституції України гарантовано право на відшкодування за рахунок держави матеріальної чи моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень.
Згідно ч. 1 ст. 23 Цивільного кодексу України особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її права.
Відповідно до ч.1 ст. 1166 Цивільного кодексу України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Зробивши безпідставно боржником громадянина та розповсюдивши цю інформацію по іншим органам влади, проводячи незаконні таємні стягнення з заробітної плати (викрадення особистого майна), використавши мої персональні дані без моєї згоди та розіславши неправдиву інформацію  про «борг» та спотворені персональні дані про місце проживання (щоб приховати всі ці дії від самого громадянина), ГУ ДФС у Сумській області завдав значної моральної шкоди мені, та разом з тим і моїй сім’ї, моїм дітям, що виразилося у недозабезпеченні дітей навіть самим необхідним (моя дитина змушена жити в іншому місті не лише без нового одягу та предметів першої необхідності, а інколи і впроголодь. Рятує лиш підтримка інших студентів та викладачів…) душевних стражданнях, яких я особисто  зазнала переживаючи все це, усвідомлюючи та шукаючи вихід, як допомогти дитині, коли самій їсти нічого…; у зв’язку з протиправною поведінкою щодо мене самої і членів сім’ї (надаючи запити до Охтирської ДВС, я не отримувала відповіді, що свідчить про попередню змову всіх таємних стягувачів(в тому числі і ГУ ДФС у Сумській області) на фоні того, що Виконавчі листи, за якими я є стягувачем , не виконуються вже багато років. Також моральні страждання виразилися у душевних та фізичних стражданнях, яких я та мої діти(яким приходилося голодати, ходити в старих, залатаних речах та затертому взутті, бо не було можливості купити інші навіть в «секенді»; не було можливості вибирати ВУЗ для навчання ближче до місця проживання(з СУМДУ була відрахована через мою неспроможність вчасно знайти кошти, щоб заплатити за навчання (доказ з клопотанням 1 ___________), бо не мали коштів на оплату навчання(поїхала навчатися туди, де пообіцяли перевести на бюджетну систему навчання, як дитину з малозабезпеченої сім’ї, а кошти на оплату навчання та дороги довелося позичати у депутата міської ради); зазнали страждань та поневірянь у зв’язку із викраденням майна(заробітної плати, що є основою майнового права); через втягування у боргову кабалу, приниження, позбавлення можливості відпочинку  та радості життя, через постійну необхідність пошуку коштів (де взяти та як віддати), необхідність виправдовуватися перед іншими, що на мене навішено борг, якого у мене немає; за знущання, залякування і вимушені моральні  страждання і втрати, що також проявилися в паплюженні  честі , гідності, престижу, репутації, моральних стражданнях, ушкодженні здоров’я, порушенні цивільних прав, у порушенні нормальних життєвих  зв’язків , порушенні стосунків з оточуючими, порушенні сну та вимушеній значній інтелектуальній діяльності з вивчення права, аналізу  та написання повідомлень і запитів органам – порушникам прав і суду. В свою чергу з боку органу ГУ ДФС у Сумській області(Охтирська ОДПІ) були постійні викрадення коштів , приниження та  введення мене в оману та залякування не лише з 2014 року, а і раніше (В 2010 році  мене таємно зробили боржником за те, що будучи зареєстрована, як підприємець, я кілька місяців сплачувала менший соціальний внесок, як одинока мати, на утриманні якої знаходилося двоє дітей. Про те, що я щось отримувала «не законно», я дізналася, коли з осені фактично перестала отримувати заробітну плату. Звернувшись в бухгалтерію – отримала відповідь, що податкова оштрафувала мене більш ніж на 900 гривень за ту, якоби незаконну пільгу(з якої пільга становила суму 100 з лишнім гривень, а все інше – штрафи) і поставила бугалтеру завдання стягнути з мене всю суму до Нового року, але жодних документів не показала, пославши виясняти все в ОДПІ. Прийшовши в ОДПІ, я була запрошена до начальника інспекторів Світлани Іванівни, яка не сказала прізвище, але повідомила, що я не маю права, як одинока мати, ні на які пільги, бо я – підприємець. Я запитала, в  чому звинувачують мене, і за що штраф, бо оформляла всі ті пільги не я і мною надана повна достовірна інформація, крім того чому у мене вилучається вся зарплата, бо мені нічим годувати дітей, - я отримала відповідь, що як буду багато розмовляти, ще оштрафують… Після цих слів начальниця десь втекла, лишивши зі мною грубого лисого мужика, який мене видворив з податкової. Таким чином у мене 4 місяці майже повністю вилучалася зарплата, а на новий рік мені ні за що було купити дітям навіть їжу, а не тільки солодощі та подарунки. Гидотною розв’язкою стало те, що через кілька місяців секретар з місця роботи повідомив, щоб я заново подала документи на відновлення тієї пільги одинокій малозабезпеченій матері, бо щось там змінилося, чи щось наплутали… Я намагалася потрапити на прийом до начальника, але в приміщення не впустили, направивши до якогось консультанта, який вислухавши мою скаргу повідомив лиш те, що такого не могло бути.  Пільгу мені відновили, але викрадені податковою кошти не повернули, навіть не вибачилися за приниження. Вже потім, почавши цікавитися законами, я прочитала, що з моєї заробітної плати не може бути утримано більше , ніж 20% загальної суми… Отже Податкова інспекція, скільки б назв вона не змінювала, щоб за реФормуванням приховати вчинені раніше злочини, завжди діяла грубо, протиправно, з залякуванням та введенням в оману, щоб у бідних неосвічених власників Держави навіть думка не виникала – задати питання, чи засумніватися в своїй винуватості без вини. Все це може бути встановлено, як доказ, наданням запиту(стягнення на користь ОДПІ) до ДВС  та відділу освіти про нарахування та відрахування за період часу 2009- 2011 р.(звернути увагу на період  з серпня по січень 2010-11 року)) , що і змусило мене цікавитися власними правами та чинним законодавством. Врахувати також вимушені страждання моїх дітей, яким через викрадення з моєї і так занадто низької заробітної плати, я не можу забезпечити належний рівень життя, і навіть харчування, що вже призвело до хвороби шлунку дитини з ускладненням (доказ- копія медичної картки, з Клопотанням 1__________), а мені завдало додаткових моральних страждань та матеріальних збитків, бо дуже боляче спостерігати, що через злочини органів та мою безпорадність і незнання, як з цим боротися, страждають мої діти… і знов таки не знаю, де взяти кошти тепер ще й на лікування дитини (Розрахунок вартості з клопотанням 1___________). Тому доводилося навіть брати кредити, в тому числі на лікування та забезпечення та навчання дітей, на ремонт оселі та і на борги за сплату комунальних послуг, за які у мене погрожували відібрати квартиру. Це продовжується вже багато років, але від мене приховувалася будь- яка інформація, яку б можна було оскаржити в суд… Прошу врахувати особливу цинічність працівників ДФС, котрі могли просто виправити власні помилки, отримавши мою Вимогу про скасування незаконного боргу з роз’ясненням чинного законодавства(проведена мною велика інтелектуальна робота по вивченню їх законодавства(за рахунок власного вільного часу, власного здоров’я,  недосипання та нервів) та роз’ясненню його їм же), відмовили в скасуванні і навіть в додатковому розгляді звернення(де я могла б на особистому прийомі  роз’яснити власну позицію та додатково обгрунтувати законом і доказами), відразу пославши мене в суд, проявивши цим відверту неповагу до закону та до громадянина , а також і до суддів, які зараз змушені робити роботу за всіх нерадивих держслужбовців, які фінансуються за рахунок тих же самих громадян, яких обдурюють, обкрадають та порушують їх права, підриваючи і без того хиткий авторитет органів державної влади, проігнорувавши ст.3 Конституції.
Прошу врахувати  Постанову Пленуму Верховного Суду України від 31 березня 1995 року №4 “Про судову практику у справах про відшкодування моральної (немайнової) шкоди”, згідно з п. 4 якого позивач зазначив, у чому полягає ця шкода, якими неправомірними діями її заподіяно, з яких міркувань він виходить, визначаючи розмір моральної шкоди, та якими доказами це підтверджується.

Отже згідно законодавства посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зобов’язані забезпечувати права людини, а не порушувати їх на користь третіх осіб за однією і тією ж виробленою схемою.
Враховуючи, що Вимога , як і судовий наказ, є особливою (фактично антиконституційною ) формою стягнення і може бути визнана і виконана лише у разі відсутності спору про право (яке є первинним (ст.8 Конституції України), всі вказані вимоги  на користь ГУ ДФС у Сумській області- невідомого мені органу, з яким у мене нема жодних правовідносин, підлягають скасуванню , так, як в даному випадку існує спір про право, а незаконність таємних стягнень доводиться ст.42,п.42.3 Податкового кодексу та моєю Податковою декларацією від 17.01.2012 року, де вказана справжня адреса мого проживання .
Всі вже стягнуті таємно (фактично викрадені кошти у розмірі 5531,65 грн (потребує перевірки запитом на відділ Освіти Охтирської міської ради)) підлягають поверненню особі, у якої були незаконно вилучені у злочинний спосіб.
Про вчинення таємного вилучення коштів з моєї заробітної плати громадянина  в період з Грудня 2013 року по нинішній час повинні бути повідомлені відповідною ухвалою правоохоронні та контролюючі органи, також органи вищої інстанції, яким підконтрольні місцеві задіяні у правопорушенні «органи влади» відповідно до ст.211 ЦПКУ, оскільки громадянин- учасник цивільних відносин і в даному випадку протиправними діями органу порушене конституційне та цивільне право, отже розгляд будь-якого боргу в такому випадку мав бути проведений виключно в судовому порядку з обов’язковим повідомленням сторони, названої «боржником».
Оскільки стягувачем до Охтирської ДВС  надано недостовірну інформацію, без повідомлення боржника про факт та підстави такого стягнення , Охтирською ДВС надано недостовірну інформацію до Відділу освіти Охтирської міської ради, бухгалтерією Відділу освіти проводиться таємне стягнення без офіційного повідомлення боржника,- вбачається спір про право, оскільки жодних правовідносин і жодного боргу у мене перед ГУ ДФС у Сумській області не було, і не було відомо про його існування,

ПРОШУ

1.              Прйняти справу до розгляду, як адміністративну. Кодекс адміністративного судочинства (КАСУ) у ст.18-19 встановив, щомісцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:
         – адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа;
            ­ усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності;
               – адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, передбачених пунктами 1-4 частини першої цієї статті.
2.              Витребувати з Охтирської ДВС всі виконавчі провадження стосовно стягнень з громадянина Н. А. – працівника ЦРД Калинка на користь ГУ ДФС у Сумській області , на користь будь-яких осіб - суб’єктів господарювання, для перевірки правомірності стягнень;
3.              Як запобіжний захід для захисту моїх прав та моєї власності, відповідною Ухвалою припинити проведення будь-яких стягнень та виконання будь-яких рішень через Охтирську ДВС та Відділ освіти Охтирської міської ради стосовно вилучення будь-яких стягнень з громадянина Н. А. – працівника ЦРД Калинка на користь ГУ ДФС у Сумській області , Охтирську ОДПІ та інші можливо невідомі мені податкові суб’єкти господарювання, що з допомогою злочинної схеми, запущеної ПП СІБ в 2011 році, отримали таємний доступ до моєї заробітної плати та викрадають таємно зароблені мною кошти, коли я і так змушена проживати за межею бідності.
4.              Вважати мене громадянином- підприємцем, як була проведена попередня реєстрація в 1992 році. Реєстрацію та всі документальні відносини оформляти відповідно до паспорта Громадянина України, як і передбачено вказівками на останній сторінці паспорта.
5.              Витребувати з Єдиного державного реєстру копії установчих документів  ГУ Державної фіскальної служби у Сумській області , Міністерства доходів і зборів, Охтирської об’єднаної податкової інспекції - для підтвердження правосуб’єктності даних податкових  органів, а саме: Установчі документи, рішення засновників про утворення та реєстрацію  юридичних вказаних осіб:
1). Копію витягу з ЄДР про державну реєстрацію кожної вказаної  особи;
2). Вказати засновника (власника) кожної юридичної особи, надати копію рішення засновників, згідно законодавства;
3). Надати копію розпорядчого акта, (наказу, іншого документа) про утворення осіб з вказаною назвою;
4). Надати, завірену відповідним чином копію «Положення про утворення» кожної особи ;
5). Надати реєстраційну картку осіб: ГУ ДФС у Сумській області, Міністерства доходів і зборів, Охтирської об’єднаної податкової інспекції.
6.              Витребувати з Відділу Освіти Охтирської міської ради графік нарахувань заробітної плати Н. А. – працівника ЦРД Калинка, та відрахувань з неї на користь ГУ ДФС, Охтирської ОДПІ окремо податки і збори, та окремо -  відрахування за Постановами ДВС, інших податкових органів за період з 1.01.2014 по нинішній час для встановлення рівня доходу у порівнянні зі збитками, нанесеними таємним викраденням неіснуючого боргу з моєї заробітної плати на користь вказаних осіб. Вказати загальну суму коштів, вилучених з моєї заробітної плати на користь ДФС (ОДПІ) за вказаний період за Постановами Охтирської ДВС. Також вказати загальну суму податку, соціальних та пенсійних виплат, сплачених за вказаний період Н.А. з заробітної плати.  Це дасть можливість встановити точну суму нарахованого та стягнутого боргу і співвідношення його з заробітною платою.
7.              Скасувати всі вказані вимоги (а якщо стануть відомі ще якісь приховані, - то і інші на підставі ст.42,п.42.3 Податкового кодексу, яку проігноровано з боку ГУДФС, яка говорить про те, що якщо платник податків на підставах, що визначені ст.66(66.1. Підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є: 66.1.3. документально підтверджена інформація (Податкова Декларація від 17.01.12), що надається платниками податків), повідомив контролюючий орган про зміну податкової адреси, то він з дня реєстрації повідомлення про зміну податкової адреси (дата 17.01.12) звільняється від виконання вимог, надісланих йому податковим органом
1.Вимога від 18.02.14 №Ф-470-17 на суму 12560,30 грн;
2. Вимога від 30.04.14 №Ф-470-17-У на суму 1194,03 грн;
3. Вимога від 30.04.14 №Ф-470-17/1-У на суму 1218,67 грн;
4. Вимога від 20.05.14 №Ф-174-25 на суму 13318,25 грн;
5. Вимога від 20.05.14 №Ф-174-25-У на суму 12560,30 грн;
6. Вимога від 29.10.15 №Ф-174-25 на суму 16650,05 грн;
7. Вимога від 29.10.15 №Ф-174-25-У на суму 2521,80 грн;
8. Вимога від 27.01.17 №Ф-174-25 на суму 14928,05 грн;
9. Вимога від 27.01.17 №Ф-174-25-У на суму 2367, 75 грн;,
оскільки у стягувача відсутні підстави для будь-якого нарахування та стягнення заборгованості з особи, з якою не має жодних правовідносин,  за період з 2013 року(доречі , зареєстрована в кінці 2014 року).
8.              Повернути незаконно вилучену з заробітної плати  громадянина Н.А. суму коштів (боргу) у розмірі 5531,65 грн, як матеріальну шкоду, яка заподіяна мені незаконністю поведінки заподіювачів і є прямим безпосереднім наслідком незаконності дій держслужбовців,  (попередньо уточнивши її запитом до Відділу освіти Охтирської міської ради) на користь ГУ ДФС у Сумській області, разом з нарахованою пеньою за незаконне використання та витратами , стягнутими на користь ДВС(що також можна встановити лиш запитом до відділу освіти).
9.              Стягнути з ГУ ДФС у Сумській області матеріальну шкоду за збитки, нанесені здоров’ю моєї дитини постійним викраденням коштів (які дитина могла витратити, щоб зробити харчування більш здоровим та якісним) , на підставі чого постійне недоїдання спричинило захворювання ЖКТ, яке потребує вартості лікування лише першого курсу 1560 (ода тисяча п’тсот шістдесят) грн (розрахунок вартості ліків у додатку __до Клопотання 1)(передбачено три курси лікування, вартості двох останніх поки-що не знаю).
10.          Стягнути з ГУ ДФС у Сумській області моральну шкоду(що виразилася у душевних стражданнях, яких я зазнала, у зв’язку з протиправною поведінкою щодо мене самої і членів сім’ї; у душевних стражданнях, яких я зазнала, у зв’язку із викраденням мого особистого майна; завдану неправомірними (злочинними ) діями , рішеннями органу,-  у розмірі 50 (п’ятдесят) тисяч гривень
11.          Встановити співучасників  (з витребуваних у організаціях документів , що ними підписувалися і таємно передавалися в наступну організацію) посадових осіб органів  та визнати протиправними (неправомірними) дії групи органів та посадових осіб: 1) ГУ ДФС у Сумській області(- за останнім незаконним стягненням - старший ревізор- інспектор ДПІ у м. Суми,- Горян Михайло Олексамдрович); 2) Охтирської ДВС (там викрадення коштів відбувалося за співучасті, можливо і за вказівкою начальників ДВС Горбушко Д. В та Гмиря М. А., до яких я особисто неодноразово зверталася усно і письмово з проханням надати всі Виконавчі листи і постанови(що їм прямо передбачено законом робити протягом доби від прийняття постанови(навіть були скарги на них в прокуратуру)), (і там чудово знають мою адресу, бо на виконанні Охтирської ДВС лежить 4 Виконавчі листи, де я- стягувач по-аліментах, по яких стягнення не виконано з 2003 року) за якими з мене проводиться стягнення, коли мені стало відомо про таємне вилучення коштів на користь ПП СІБ, але всі звернення проігноровано, не надано жодної відповіді); 3) Відділу освіти Охтирської міської ради - по організації та таємному вилученню коштів з заробітної плати громадянина протягом доволі довгого (більше трьох років) періоду часу. Притягнути встановлених осіб до передбаченої законом відповідальності.
12.          Про протиправне вчинення таємного вилучення коштів з моєї заробітної плати громадянина  в період з Грудня 2013 року по нинішній час повинні бути повідомлені у встановлений законом спосіб правоохоронні та контролюючі органи, також органи вищої  інстанції, яким підконтрольні місцеві задіяні у правопорушенні «органи влади та місцевого самоврядування».
13.          Звільнити мене від сплати судового збору, якщо такий передбачено за цим позовом, відповідно Закону (ст.88 КАСУ; ст.3, 5, 6, 8, 19, 22, 24, 55, 129 КУ; ст.8,10,11, 71, 88, 106, 108 КАСУ, ЗУ Про соціальний захист…) прошу суд звільнити мене від сплати судового збору враховуючи скрутні матеріальні умови, які ускладнилися ще більше через таємне викрадення коштів з моєї заробітної плати , бо мені Конституцією України (КУ) гарантовано судовий захист моїх прав, коли мова йде про порушене право, а захист порушених прав людини і громадянина – є основним обов’язком Держави (ст.3 КУ). Ст.24 КУ гарантує рівність всіх громадян відносно прав і не може бути обмежень прав, в тому числі і через майновий стан. Ст.8 КУ гарантує звернення до суду безпосередньо на підставі Конституції.  Частиною першою статті 55 Конституції України передбачено право кожного громадянина звернутися до суду, якщо його права чи свободи порушені або порушуються, існують перешкоди для вільного користування ними або мають місце інші ущемлення прав та свобод. Судовий збір стягнути з відповідача і вважати судовий збір компенсацією  за те, що ГУ ДФС у Сумській області  змусили суд розбирати безпідставні сфабриковані звинувачення..

Клопотання 1
Про долучення додаткових доказів до позовної заяви.

До Позовної заяви до ГУ ДФС у Сумській області  Про скасування всіх вимог про сплату недоїмки, захист прав громадянина, припинення дії, яка порушує право   та відновлення становища, яке існувало до порушення.

        Додатки:
1.              Відмова  на мою вимогу про скасування незаконного боргу до ГУ ДФС у Сумській області від 8 серпня 2017 року , яка оскаржується в цьому позові (11 сторінок).
2.              Копія Податкової декларації про майновий стан і доходи за 17.01.12 року з адресою.
3.              Копія Рішення про анулювання реєстрації платника податку.
4.              Копія Довідка про доходи .
5.              Копія Довідка про склад сім’ї.
6.              Копія Довідка про навчання дитини.

7.              Копія медичної книжки дитини.

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -