- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

пʼятницю, 30 червня 2017 р.

Запит до ДНІПРООБЛЕНЕРГО щодо встановлення права власності на електричну енергію та відповідну інфраструктуру (як зразок)

ПАТ «ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО»                  
Криворізький міський підрозділ       
м.Кривий Ріг  вул..Мелешкіна 57 А            

Громадянки України                                        

Запит
про надання публічної інформації

До   дати  13.07.1996 року вступу в законну дію Конституції України  державною власністю  було:
1) за Декларацією про державний суверенітет України № 55, яка прийнята 16 липня 1990 року   та вступила в законну силу 31.07.90  року і яка є основою для нової Конституції розділом  VI. ЕКОНОМІЧНА САМОСТІЙНІСТЬ   було встановлено, що народ України має виключне право на володіння, користування і розпорядження національним багатством України  : землею, її надрами, повітряним  простором, водними  та іншими природними ресурсами, які знаходяться в межах території Української РСР, природними ресурсами  її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, всім економічним  і науково-технічним  потенціалом, що створений на території України і, що національне багатство УРСР є  матеріальною основою суверенітету Республіки і використовуються з метою забезпечення матеріальних і духовних потреб її громадян.
2)  за ст. 10 та 11 глави 2 "Економічна система" Конституції  УРСР основу економічної системи України становила соціалістична власність на засоби виробництва у формі державної (загальнонародної), спільне надбання всього радянського народу, основна форма соціалістичної власності.
 У виключній власності держави було: земля, її надра, води, ліси, основні засоби виробництва в промисловості, будівництві і сільському господарстві, засоби транспорту і зв'язку, банки, майно організованих державою торговельних, комунальних та інших підприємств, основний міський житловий фонд, а також інше майно, необхідне для здійснення завдань держави, майно профспілкових та інших громадських організацій, необхідне їм для здійснення статутних завдань.
З  28.10.90 року вступили в законну силу норми пункту 9  ЗАКОНУ  Про зміни і доповнення Конституції (Основного Закону) Української РСР  № 404  від 24 жовтня 1990 року ,якими  було припинено  дію глави 2 "Економічна система" Конституції УРСР  до прийняття нової Конституції Української РСР".
За нормами ст.170 розділу  X.  Дія Конституції і порядок її зміни Конституції УРСР  закони та інші акти державних органів України  повинні видаватись   на основі і відповідно до цієї Конституції і так як норми ст.10 та 11  глави 2 "Економічна система" Конституції УРСР  про державну (загальнонародну) власність  національне багатство України   з дати  28.10.1990 року  було зупинено  норми ст.34 та 35  Закон України “Про власність“ від  7 лютого 1991 року  N 697  не могли вступити з дати 24.04.91 року про    :
-  загальнодержавна  (республіканська) власність, що складалось із  : землі  майна, що забезпечує діяльність Верховної Ради України та утворюваних нею державних органів; майно Збройних Сил, органів державної безпеки, прикордонних і внутрішніх військ; оборонні об'єкти; єдина енергетична система; системи транспорту загального користування, зв'язку та інформації, що мають загальнодержавне (республіканське) значення; кошти республіканського бюджету; республіканський національний банк, інші державні республіканські банки та їх установи і створювані ними кредитні ресурси; республіканські резервні, страхові та інші фонди; майно вищих і середніх спеціальних навчальних закладів; майно державних підприємств; об'єкти соціально-культурної сфери або інше майно, що становить матеріальну основу суверенітету України і забезпечує її економічний та соціальний розвиток.
- об'єкти права комунальної власності ,якого є майно, що забезпечує діяльність відповідних Рад і утворюваних ними органів; кошти місцевих бюджетів, державний житловий фонд, об'єкти житлово-комунального господарства; майно закладів народної освіти, культури, охорони здоров'я, торгівлі, побутового обслуговування; майно підприємств; місцеві енергетичні системи, транспорт, системи зв'язку та інформації, включаючи націоналізоване майно, передане відповідним підприємствам, установам, організаціям; а також інше майно, необхідне для забезпечення економічного і соціального розвитку відповідної території.,у комунальній власності перебуває також майно, передане у власність області, району чи іншої адміністративно-територіальної одиниці іншими суб'єктами права власності.
Таким чином відповідно до попереднього  законодавства УРСР до 13.07.1996 року  власником   національного багатства  державної  (загальнонародної) власності була  держава  Українська РСР на  :
-  національне багатство України , що обліковувалось  у регіональних відділеннях  та представництвах   Фонду  державного  майна  України  ,основними завданнями,якого є захист майнових прав України на її території та діяльність якого підпорядкована та підзвітна  Верховній раді України  датою 13.07.1996 року  за  п.2 та 4  за Постановою  Верховної ради України  “Про Тимчасове положення про Фонд державного майна України  м. Київ” від 7 липня 1992 року N 2558;
-  підприємства  (об'єднання), організацій, установи, об'єкти виробничої і соціальної інфраструктури, які є комунальною власністю суб'єктами права  власності  на яке  були  адміністративно-територіальні одиниці в особі сільських, селищних, міських, районних, обласних Рад народних депутатів.
Отже з дати  13.07.1996 року вступив в законну силу нового   засновницького   договору    (статуту  ) держави Україна  - Конституція України  за якою   46 мільйонівгромадян  України всіх національностей, власники національного багатства України, народ України  домовились  , що   національне багатство  УРСР  за нормами ст.10 та 11 глави 2 "Економічна система" Конституції  УРСР та  розділом  VI. ЕКОНОМІЧНА САМОСТІЙНІСТЬ  Декларації про державний суверенітет України з дати 13.07.1996 року  вступу в законну силу ст.13 ,ст.14 та 142 і 143  Конституції України   є національним  багатством  України об’єктом  права  власності  Українського народу   та є  власністю держави Україна за   нормами статей :
-  14.  право власності на землю, основне  національне  багатство набувається та  реалізується  державою виключно відповідно до закону;
-   13. земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони  є об'єктами права власності Українського народу;
-   142. матеріальною   і фінансовою   основою   місцевого самоврядування  є : рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад;
3)   143. територіальні громади безпосередньо  або через утворені ними органи місцевого самоврядування  управляють майном, що є в комунальній власності (комунальними підприємствами , організаціями  і установами).
З   набрання чинності Конституцією України  13.07.1996 року    власником  національного багатства  України  стали   громадяни  України всіх національностей ,  Український народ ,що обліковувалось:
-  частина  національного багатства  України  розташованого  на своїй  території   адміністративно - територіальної одиниці  села , селища, міста, району в місті з районним поділом, що є  матеріальною і фінансовою основою  місцевого самоврядування  , комунальна  власність (комунальні  підприємства , організації   і установи), що обліковується у   територіальній   громаді    ( жителів за ст.1 ЗУ ” Про місцеве самоврядування”) зі статусом власника   за нормами  ст.13 , 14 та 142 та 143  Конституції України датою 13.07.1996 року;
-  все національне багатство  Унітарної  республіки ( лат. - спільної  справи громади) України, що обліковувалось у  територіальних громадах- власниках  частини  національного  багатства України села, селища, міста, району в місті з районним поділом   у Фонді   державного майна  України, основними завданнями,якого є захист майнових прав України на її території та діяльність якого підпорядкована та підзвітна  Верховній раді України  датою 13.07.1996 року  за  п.2 та 4  за Постановою  Верховної ради України  “Про Тимчасове положення про Фонд державного майна України  м. Київ” від 7 липня 1992 року N 2558 датою 13.07.1996 року.
Отже  з 13.07.1996 р.    за засновницьким  договором  (статутом   держави)  Конституцією  України   за  її статтями  142 та 143    територіальна громада  міста Кривий Ріг виникала    правоздатною     юридичною    особою   публічного права власності     за   ст. 23,ст. 25,ст.29 ст.86   ЦК УРСР  та  ч.2 ст.3 ЗУ “Про власність” і  як  власник  матеріальної і фінансової основи  місцевого самоврядування  частини  державного національного багатства розташованого на її  адміністративно - територіальній одиниці  для  чого  треба було  на 13.07.1996 року   національне багатство ,що обліковувалось :
- у регіональному    відділенні         Фонду державного майна України  міста Кривий Ріг;
- у адміністративно-територіальних  одиницях  в   Ради Народних депутатів міста Кривий Ріг  як  комунальна власність :   підприємства (об'єднання), організації, установи, об'єкти   виробничої і соціальної інфраструктури;
повинно було оформлене   у  власність первинного  суб’єкту  держави територіальної  громади   міста  Кривий Ріг   Унітарної республіки України  з    публічним  (відкритим, загальнодоступним)  балансом     її  власності   за нормами ст.13, 14 та 142 Конституції України  та публічний   (відкритий, загальнодоступний) перелік   публічних власників національного багатства  громадян України   жителів територіальної громади  міста Кривий Ріг за ст.13 та 142 Конституції України.
Згідно Закону України «Про акціонарнітоваритсва»
     Стаття 1. Сфера застосування Закону

     1. Цей  Закон   визначає   порядок   створення,   діяльності,
припинення,  виділу  акціонерних  товариств,  їх  правовий статус,
права та обов'язки акціонерів.
     3. Особливості  створення  акціонерних  товариств  у  процесі
приватизації та корпоратизації, їх правового статусу та діяльності
у  період  до  виконання  плану  приватизації  (розміщення  акцій)
визначаються законодавством про приватизацію та корпоратизацію.

     Управління акціонерними товариствами,  у статутних  капіталах
яких  є  корпоративні  права  держави  або територіальної громади,
здійснюється з урахуванням особливостей, визначених законом.

    4. Створення, припинення акціонерного товариства, одержання  у
власність або в управління акцій  та  набуття  іншим  чином  права
контролю над товариством здійснюється з дотриманням  законодавства про захист економічної конкуренції.

                ЗАСНУВАННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА

     Стаття 9. Створення акціонерного товариства

     1. Засновниками акціонерного товариства визнаються держава  в
особі   органу,   уповноваженого   управляти   державним   майном,
територіальна громада в  особі  органу,  уповноваженого  управляти
комунальним  майном,  а  також  фізичні та/або юридичні особи,  що
прийняли рішення про його заснування.
Згідно ЗУ «Про природні монополії» Ст 1 п1 ч3 суб'єкт   природної   монополії   -   суб'єкт  господарювання (юридична   особа)   будь-якої   форми  власності,  який  виробляє (реалізує)  товари  на  ринку,  що  перебуває  у  стані  природної монополії;  {Абзац четвертий частини першої статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4910-VI (4910-17) від 07.06.2012}

На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 4, 5, 19, 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію",

Прошу:
1. Надати копію документів, які підтверджують правовий режим власності на об’єкти електричної енергії,повітряні та кабельні лінії електропередачі, трансформаторні підстанції, розподільні пункти та пристрої, земельні будівлі, земельні ділянки на яких ці об’єкти розташовані.
2. Надати копії документів, або інші законодавчі акти про засновників, коли і ким було засноване «ПАТ ДНІПРООБЛЕНЕГРО»
3. Надати Копію протоколів загальних зборів про створення ПАТ «ДНІПРООБЛЕНЕРГО»
4. Надати копію протоколів загальних зборів про створення структурної одиниці Криворізьке міське відділення енергозбуту, окремий підрозділ ПАТ «ДНІПРООБЛЕНЕРГО» м. Кривий Ріг  вул..Карла Маркса.буд. 41
5. Надати копію договору  завірену належним на право господарського відання або оперативного управління.ПАТ «ДТЕК ДНІПРООЛЕНЕРГО» завірені належним чином.
6. Надати копію договору оперативного управління на право господарського віддання або оперативного управління на електричні мережі територіальної громади м.Кривого Рогу
7. Протягом п'ятиденного строку  надати публічну інформацію, а саме  завірену належним чином копію документу яким підтверджується передача  майна  стосовно електромережі  за договором на  право господарського відання або права оперативного управління.
8. Надати нормативно-технічний документ - норми, правила, інструкції та стандарти, прийняті та зареєстровані в порядку, встановленомузаконодавством, щодо забезпечення належноготехнічного стану електричних, теплових, тепловикористовувальних установок та мереж
9,. У разі, якщо наведена у п.1 і п.2  інформація є конфіденційною, службовою або таємною, то протягом п'ятиденного строку  надати належним чином завірену копію  документу( наказу, розпорядження, тощо), на підставі якого вищенаведена інформація віднесена до цих категорій.
10. У разі, якщо наведена у п.1 і п.2  інформація є конфіденційною , службовою або таємною, то протягом п'ятиденного строку  надати  інформацію про те, з яких підстав ця інформація віднесена до:
а)  конфіденційної інформації,  а саме вказати  якою фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, обмежено доступ інформації  про точну  дату  п.1 п2. п3 п.4. п.5 п.6 п.7. стосовно цього запиту.
б.) таємної інформації, а саме яку шкоду особі, суспільству і державі може завдати оприлюднення інформації про точну  дату  п.1 п.2 п.3 п.4 п.5. п.6. п.7 стосовно цього запиту
в.)  службової  інформації, а саме  п.1 п.2. п.3  п.4. п.5. п.6  п.7 стосовно цього запиту.
1)    службовою  кореспонденцією,   доповідною запискою чи рекомендацією,   пов'язаною з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади,  процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
2)  зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.
11.   У разі, якщо наведена у п.1 і п.2  п.3 п.4 п.5 п.6 п.7  інформація є конфіденційною, службовою або таємною, то протягом п'ятиденного строку  надати  інформацію про те,  з яких підстав здійснено обмеження доступу до цієї  інформації, а саме  яким чином  надання копії  може завдати шкоду (вказати по кожному пункту):
1)    національній безпеці, територіальній цілісності.
2)    громадському порядку  та викликати  заворушення  чи злочини.
3)   охороні  здоров'я населення.
4)   репутації або правам інших людей.
5)  безпеці   інформації, одержаної конфіденційно.
6)  авторитету і неупередженості правосуддя.
12.    Відповідь надати у письмовому вигляді на мою домашню адресу: м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл. 50038.                                                                                          

     “_____”_________ 2016р.     ______________    ____________________________________________
                                                                                  ( підпис)                                (прізвище та ініціали)      


8.Відповідь надати у письмовому вигляді по кожному пункту окремо.                                       9. Відповідь надати у письмовому вигляді на мою домашню адресу:   __________________________________________________________________________________.

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -