- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

пʼятниця, 1 вересня 2017 р.

Як повернути знахабнілого монополіста в рамки Конституції України – акт розбіжностей

Дякуємо пані Наталії з міста Охтирка за наданий матеріал і публікуємо її варіант протоколу розбіжностей до типового договору про користування природним газом.


Тацькому К.В.
На посаді голови правління ПАТ "СУМИГАЗ"
АБ «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ» МФО 300647  
40021, Сумська обл., місто Суми,
Вул. Береста 21, м. Суми
В ЄДР (ВУЛИЦЯ ЛЕБЕДИНСЬКА, будинок 13)
Подано до Охтирського УЕГГ
В. Жовтнева 24 (Армійська 1), м. Охтирка
(за місцем проживання і обслуговування)
Громадянина України                                        
Наталії Анатоліївни
Сумська обл., м. Охтирка

                                ПРОТОКОЛ РОЗБІЖНОСТЕЙ
              До договору про користування природним газом
Надано з метою приведення змісту договору і його умов до вимог
 чинного законодавства,  Конституції  України і  Конвенції з прав людини.
-                     Відповідно до ч. 1 ст.1 Закону України «Про ринок природного газу», побутовий споживач природного газу - фізична особа, яка придбаває природний газ з метою використання для власних побутових потреб, у тому числі для приготування їжі, підігріву води та опалення своїх жилих приміщень, що не включає професійну та комерційну діяльність.
-                     Відповідно до ст.13 та 143 Конституції України (КУ) та запису в моєму паспорті,  я є громадянином України, власником того природного ресурсу та тих газових мереж, які для свого бізнесу незаконно використовує ПАТ Сумигаз. Отже я не є фізичною особою- споживачем, а є громадянином – споживачем власного продукту, на якому приватна особа організувала собі бізнес з здирницькими тарифами та порушенням моїх прав.
11.08.2017 я нарешті поштою отримала ксерокопію Типового договору від ПАТ Сумигаз, який мені відмовлялися надавати протягом майже 2-х років. Незважаючи на попередні офіційні відмови в наданні мені тексту договора, ПАТ Сумигаз необгрунтовано стверджує, що вже кілька разів надавав мені копії договора (якщо це так, і копії на мої постійні Запити надсилалися, вимагаю надіслати мені у відповіді на це звернення  підтвердження отримання мною такої копії договору). Також договір, надісланий вами 11.08.17 є звичайною ксерокопією в одному екземплярі, де немає підпису керівника підприємства, ні мого підпису, ні місця з моїми реквізитами, де міг би бути поставлений мій підпис, отже цей папірець з друкованим текстом в жодному разі не може вважатися офіційним документом, не може бути мною підписаний, так як надано лиш один екземпляр ксерокопії без підпису сторони, що склала договір, порушує мої конституційні права громадянина і має посилання на неконституційне законодавство , отже є нікчемним. В той же час ваше ствердження, що договір вами заключено зі мною, як споживачем ще 01.01.2016 – є не більше, ніж фарсом, оскільки я не могла погодитися на умови, яких я не знала, жодних договорів з ПАТ Сумигаз не укладала, не знала про існування такої структури до того часу, доки ви не почали лізти в мою власність з нав’язуванням лічильника загального обліку газу та загального боргу на багатоповерховий будинок, в якому я проживаю.
 Тому сприймаю надіслані папірці з текстом  договору виключно, як інформацію для ознайомлення з текстом, і проаналізувавши наданий текст, надаю вам свої зауваження, заперечення та протокол розбіжностей.
1.      Згідно до цього договору – сторони мають право заявити про його перегляд, або відмову від цього договору, але цей договір між мною та ПАТ Сумигаз не укладався взагалі.
2.      Дата підписання договору є єдиним  днем, коли сторони можуть вважати договір укладеним обома сторонами, мені ж , як громадянину – споживачу власного газу, навіть не дали можливості ознайомитися з умовами договора та  скористатися тим своїм правом його укладення , засвідчивши підписом – до цього часу.
3.      Споживач надає поставнику цей протокол розбіжностей  із метою приведення  змісту запропонованого тексту договору і умов до вимог чинного законодавства,  Конституції  України і  Конвенції Про права людини,.
4.      При написанні і виконанні умов цього договору, а також при виконанні всіх питань, які не обумовлені цим договором сторони зобов’язуються керуватися Верховенством права згідно до вимог Конституції  України, зокрема ст.3, 8, 9, 13, 19,22, 23, 24, 28, 30, 32, 41, 55, 60, 68 і іншими законами, які не мають колізій і не суперечать вимогам Конвенції  Про права людини, Конституції України, Цивільного Кодексу України, Гоподарського кодексу, Закон «Про захист прав споживачів»… і іншим чинним законам України.
5.      Не посилатися при укладанні договору на  «Закон про ринок природного газу», що суперечить Конституції України , підзаконний акт «Кодекс Газорозподільних систем (далі ГРС) , що є фактично – правила, передбачені для виконання виключно газовими господарствами , які ні до чого не можуть зобов’язувати громадянина – власника Держави Україна, який є споживачем свого власного природного ресурсу. Неконституційні закони, формулювання , інші «Правила для газовиків», які мають численні колізії і суперечить Конституції та вищим Законам України, прийняті із порушенням ст. 22 Конституції України,- із тексту договору виключити.
6.      Пункт 1.2 Договору – виключити на підставі антиконституційності  вказаних у ньому закону та підзаконного акту, та у зв’язку з неконституційністю утворення НКРЕКП (серед переліку в Конституції всіх державних органів влади, - відсутній державний орган- регулятор)- (отже нелегітимністю) органу НКРЕКП, яким акти затверджені.
7.      Пункт 1.3 Договору – виключити на підставі антиконституційності. Договір з монополістом – викрадачем комунальної власності громади міста Охтирка – Охтирського газового господарства  не може бути заключено ні дистанційно, ні заявою приєднанням, ні іншими заочними формами.  Доводжу до вашого відома, що Цивільний кодекс України (далі ЦКУ)стосується цивільних осіб (в тому числі громадян), передбачаючи та захищаючи їх права, відповідно до Конституції України (які навіть у Конституції не є вичерпними).
Також ЦКУ стосується юридичних осіб в частині виконання та використання лише передбачених  їм законами прав та правовідносин з цивільною особою, в.т.ч. громадянином (права якого в жодному випадку не можуть бути звужені або порушені (ст.22 КУ)).
Такі правовідносини не можуть бути укладені на підставі ст.633.6 ЦКУ, оскільки умови вашого Типового договору суперечать ст. 633.2, отже є нікчемними.  Підприємець може надавати послуги лиш тим, хто до нього звертається (ст.633.1). Я ж до вас (до ПАТ Сумигаз) не зверталася. Мене цілком влаштовувало надання послуг Охтирським газовим господарством, яке було моєю власністю на підставі ст.13 та 143 КУ та надавало якісні послуги, за обгрунтованими тарифами, за які я справно сплачувала. Судячі з відповіді Тацького К.В. – Охтирське газове господарство викрадено ПАТ Сумигазом невідомо коли разом з базою персональних даних про кожного жителя території (ці персональні дані зараз всупереч закону використовуються ПАТ Сумигазом на шкоду самим громадянам – жителям) та ліквідовано у листопаді 2014 року.
Ст. 633.2ЦКУ передбачає, що умови публічного договору рівні для всіх споживачів, але ПАТ Сумигаз порушив мої права, встановлюючи іншим споживачам в КВАРТИРИ І ПРИВАТНІ БУДИНКИ індивідуальні лічильники обліку газу, як передбачено ЗУ «Про комерційний облік газу» , але мені , як і іншим споживачам будинку Лісний 4 було відмовлено у встановленні поквартирних лічильників, що передбачило б індивідуальний облік і індивідуальну відповідальність (за Конституцією) (незважаючи на те, що КОЖЕН СПОЖИВАЧ газу в Україні з 1.01.2011 року сплачував кошти (хоча і не знав про це) саме за встановлення індивідуальних засобів обліку газу) та навішено загальний борг на будинок встановленням лічильника загального обліку невідомими особами без дозволу, договорів, ліцензій, інших передбачених документів. Крім того, навіть якби ПАТ захотів порушити права всіх споживачів без виключення, він не може порушити права ГРОМАДЯНИНА споживача, оскільки ст.22 КУ не допускає звуження або порушення прав громадян – це і є   пільги громадянину – власнику Держави , гарантовані Конституцією.
Договір з громадянином – власником, як споживачем - не може бути договором ПРИЄДНАННЯ, заключеним на підставі ст.634ЦКУ, оскільки підприємство, яке його нав’язує, вже веде нечесну, агресивну, злочинну підприємницьку діяльність по відношенню до громадян – власників та в самій Заяві-приєднанні порушено три статті Конституції України, отже зверненням від 01.02.2016 року року ви були повідомлені мною про недопустимість приєднання мене до умов Договору, який від мене до цього часу приховувався.
-Ст.641 ЦКУ не може бути підставою для укладання договору на підставі заяви- приєднання, оскільки ст.641.1 містить вказівку, що Пропозиція має містити істотні УМОВИ ДОГОВОРУ і виражати зобов’язання особи, яка зробила Пропозицію, а Заява- приєднання містила лиш залякування, що суперечило законам та порушувало права всіх споживачів.
-Типовий договір не може бути заключений на підставі ст.642, оскільки 01.02.2016 вам надана моя повна і безумовна відповідь, що Заява-приєднання порушує мої права, суперечить Конституції, тому не може Договір вважатися укладеним  до надання мені примірників Договору на ознайомлення і підпис. Також, дізнавшись від юриста ПАТ Сумигаз, що моя сплата вважається наданням згоди на умови Договору, який відмовлялися надавати, я, повідомивши про це юриста, припинила оплату за квитанціями невідомих мені підприємств, які приховували від мене інформацію та не давали відповіді на запити. При цьому тоді я ще навіть не знала про викрадення та ліквідацію ПАТ Сумигазом Охтирського газового господарства.
8. Пункт 1.4 виключити з договору, оскільки я , дізнавшись, що вами мені присвоєно ЕІС _ код, заборонила вам таємно присвоювати мені будь-які коди та зобов’язала вас цей код знищити, як такий , що порушує конституційні права людини.
Посилання на ваші правила «кодекс» є  незаконним у частині повішення на громадянина виконання зобов’язань, передбачених для виконання виключно працівниками газової промисловості.
 До того ж я заборонила вам використовувати мої особисті персональні дані у будь – який спосіб і не давала заявку на утворення у вашій структурі мого особистого кабінету(всі ваші кабінети, утворені без моєї згоди з використанням моїх персональних даних, дозвіл на використання яких я вам не надавала, є фейковими протиправними утвореннями.
З допомогою навішеного у злочинний спосіб на наш будинок лічильника загального обліку ви ніяк не можете визначити об’єм (підтверджений обсяг) природного газу, що виділений саме для потреб моїх , як громадянина –споживача , та використаний мною особисто, а можете лише здійснити свій комерційний облік, скільки газу використав весь багатоповерховий будинок, який не є споживачем.
Нагадую вам, що я не є фізична особа –споживач, я є власник того газу і тих газових мереж, - громадянин, який використовує власний природний ресурс –газ, що подається через мою власну газову мережу (ст.13 КУ) для власних потреб , а ви є приватною фірмою – прокладкою, яка у незаконний спосіб заволоділа Охтирським газовим господарством та намагається наживатися за рахунок власників того майна – громадян, не надаючи ніяких послуг, лиш займаючись залякуванням жителів та введенням їх в оману.
9. П.1.5 перед словом – споживач, поставити слово ГРОМАДЯНИН і вживати це словосполучення виключно в такій формі « громадянин- споживач».
10. До п.2.1 договору надати додаток з переліком всіх послуг, що вами надаються та указанням їх вартості. Вартість і необхідність кожної послуги обгрунтувати юридично, вказавши всі складові тарифу .
11. До п.2.2 надати роз’яснення, про який об’єкт іде мова, перелік обов’язкових умов для споживача та чим вони законодавчо обгрунтовані.
12.П.2.3 Замінити цей пункт таким формулюванням: При вирішенні всіх питань, що не обумовлені цим договором, сторони зобов’язуються керуватися Конституцією та Законом України «про захист прав споживачів», іншим чинним законодавством. Інформацію про будь які зміни в умовах Договору, правовідносинах, ціноутворенні та іншому Оператор зобов’язується доводити до відома споживача надісланням листа з увідомленням на його домашню адресу . (Рішенням ВСУ підтверджено, що ознайомлення особи з будь-яким документом має бути підтверджено його підписом.)
13. П. 3.1 – Відбір природного газу ГРОМАДЯНИНОМ_ споживачем здійснюється НА УМОВАХ УКЛАДЕНОГО ДОГОВОРУ .  Оплата здійснюється на умовах  ПІДТВЕРДЖЕНОГО ОБСЯГУ ВИКОРИСТАНОГО ГАЗУ. Для здійснення своєї підприємницької діяльності на майні, що є власністю народу України та Територіальної громади міста Охтирка, ПАТ Сумигаз має отримати згоду та дозвіл громади на такі дії і сплачувати оренду за використання ресурсу та майна громади для особистого збагачення. За відсутності Договору з громадянином – споживачем, ПАТ Сумигаз не має права здійснювати жодної діяльності з майном громадянина, нараховувати будь- які кошти на ім’я та адресу (місце проживання ) громадянина, використовувати та розповсюджувати будь- які особисті персональні дані громадянина – власника.
14. Виключити з п.3.2 абзаци 2 і 3, для прийняття абзацу 5, надати у паперовому варіанті зразок акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, на який є посилання в даному пункті.
15. Додати до п.3.3 роз’яснення, що цей пункт не стосується громадянина – споживача.
16. Виключити з п.4.2 фразу, взяту вдужки, «(за виключенням випадків… на базі побутового лічильника газу), оскільки ГРОМАДЯНИН- власник, права якого не можуть бути звужені, має право на підставі ст.13,17, 19,22,24 …КУ перевіряти будь-яку діяльність та отримувати будь-яку інформацію стосовно своєї власності, її використання, а споживач за ЗУ «Про захист прав споживачів» має право на перевірку якості будь- якої послуги, що надається.
16. З п.4.3 – замінити фразу «письмової заяви» на слово «ЗВЕРНЕННЯ». Слова «двох робочих днів» (у містах) замінити на слово « двох годин», слова «п’яти календарних днів» (у сільській місцевості) замінити на п’ять годин» - НЕ МОЖЕ БУТИ ЖАРТІВ ТА ПРОВОЛОЧОК У НЕПОЛАДКАХ СИСТЕМИ ГАЗОВОГО ГОСПОДАРСТВА, оскільки такі ситуації є вибухонебезпечними та можуть нести загрозу життю та здоров’ю жителів на території!
У останньому абзаці продовжити речення додаванням фрази «ЗУ «Про захист прав споживачів та Конституції України.»
17. Прибрати з п.5.2 слово «комерційного», оскільки громадянином – споживачем газ не використовується в комерційних цілях. Фразу після коми замінити на «визначеного цим договором», оскільки «кодекс»= правила передбачено для виконання виключно працівникам газової галузі, а Заява-приєднання є нікчемною, про що вже роз’яснено вище.
18. З пункт 5.3 прибрати слово «розподіленого» , оскільки розрахунок споживача відбувається виключно за газ, спожитий ним особисто (в його квартирі). Проводити контрольне зняття показань лічильника попередньо за 1 місяць  узгодивши із споживачем час і день. Доступ до приладу обліку одному працівнику Оператора надається при пред’явленні ним посвідчення і попередньо узгодженому із споживачем днем і часом один раз на 6 місяців».
19.З п.5.4 прибрати посилання на вимоги Кодексу ГРС, оскільки ці вимоги громадянина не стосуються.
20. Пункт 5.5 доповнити фразу «розраховується за лічильником газу – У РАЗІ ЙОГО НАЯВНОСТІ».  Додати текстом : «Показники лічильника, передані постачальнику будь яким способом, вважати поданими  станом на 23:59 годину останнього число місяця, за який робиться оплата, незалежно від дати  отримання їх постачальником.»
Додати п.5) – «У разі відсутності лічильника газу,  розрахунок за спожитий газ здійснюється за обгрунтованими нормами, встановленими Кабінетом міністрів». Останній абзац п.5.5 виключити, як незаконний, такий , що порушує конституційне право громадянина на індивідуальну відповідальність, отже – НІКЧЕМНИЙ !
21. з п.5.6 прибрати слово «розподіленого газу», оскільки громадянин сплачує ВИКЛЮЧНО за спожитий газ.
Дані про всі розрахунки оператор передає виключно на адресу споживача, а при наданні згоди споживача – дистанційно через СМС – повідомлення, чи інші встановлені окремим додатком способи. Останній абзац п.5.6 виключити, як нікчемний.
22. П.6.1 – замінити на формулювання «оплата послуги здійснюється за обгрунтованим тарифом, визначеним Кабінетом міністрів або цим договором.» Ніякий неконституційний, недержавний  регулятор не має права встановлювати тарифи власнику.
23. В п.6.4 абзац 2 замінити на «оплата вартості послуги здійснюється побутовим споживачем на підставі договору , за фактично спожитий продукт.»  Абзац три виключити з договору та надати мені  вичерпну інформацію про те, кому належить РАХУНОК, на який зараховуються кошти громадянина за спожитий газ, в якому місті і в якій країні знаходиться вказаний рахунок, яку суму у вигляді податку сплачує Оператор у бюджет територіальної громади міста Охтирка, потужності якої використовує для власного бізнесу.
24. Пункт 6.5 – доповнити реченням:  оплата за комунальні послуги не може перевищувати 15% від усіх доходів сім’ї споживача. Абзац два, чотири- виключити з п.6.5, Оператор не може мати жодних прав, які не передбачені йому чинним законодавством, які порушують конституційні права громадянина  і згода на які не надана громадянином- споживачем. «Борги сторін розглядаються згідно до вимог ст.257 ЦК України» попередньо надавши Споживачу листом із повідомленням докази їх існування - деталізації боргів по місяцям, завірених підписом посадової особи із печаткою постачальника.
Якщо постачальник на протязі  року дії договору не надав докази і не звернувся до суду із позовом про борги вважати їх не існуючими.
25. П.7.1 доповнити пунктом 10) - Ознайомлювати в письмовому вигляді, листом з увідомленням громадянина – споживача з усіма змінами, додатками до Договору, доповненнями, іншими діями, які стосуються правовідносин двох сторін і впливають на інтереси громадянина- споживача. Підтвердженням про ознайомлення є особистий підпис громадянина.
26. П 7.2 Прибрати з пункту всі права Оператора, які не передбачені чинним законодавством. Прибрати всі права, здійснення яких будь-яким чином порушить права громадянина відносно ст.22 Конституції.
27. П.7.3 . Прибрати з цього пункту посилання на «кодекс»ГРС (правила для газовиків). Додати до цього пункту – пункт 8)Громадянин – споживач має право на здійснення всих своїх прав, гарантованих йому Конституцією, ЦКУ, ГКУ, ЗУ «Про захист прав споживачів», іншого чинного законодавства, в тому числі і міжнародного.
28. П.8.2 – вилучити з договору, як такий, що порушує право громадянина.
29. з п.8.3 вилучити два перших абзаци, замінивши їх на «У разі порушення Оператором законів або прав громадянина- споживача, споживач залишає за собою право розірвання договору з Оператором та укладання договору з іншим , законослухняним постачальником.
30. П.8.4 (до переліку шкоди додати немайнову , тобто «ПРАВА, ЧЕСТЬ, ГІДНІСТЬ, ДІЛОВУ РЕПУТАЦІЮ Громадянина  та інше…»).
31. П.9.1 Замінити на: «Припинення(обмеження) прав на користування громадянина своєю власністю – природним газом та відключення громадянина від його власності – газової мережі можливе лише в разі особистої заяви громадянина або за рішенням суду.
32. П 9.3 «сім днів» замінити на «одну добу».
33. П. 9.4 термін «7 днів» замінити на «один місяць».
34. П. 10.3 термін «14 днів» замінити на термін «одна доба» - це ж ФОРСМАЖОР !
35. П. 12.2 – виключити з договору.
36. П.12.4 – виключити.
37. П. 12.5 – термін «20 діб» замінити терміном  «за дві доби».
38. П.12.7 – виключити до надання акта розмежування громадянину у письмовому варіанті . (Цікаво, що там розмежовувати, якщо власником газу та всіх газових мреж з 1996 року є народ України за ст.13 КУ)



Відповідь, разом з двома примірниками нового тексту Договору , надати у встановлений законом термін, вказуючи відповідно до кожного пункту  та змісту звернення. Надіслати на вказану адресу листом з повідомленням. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -