- У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав: частина 3, статті 11. Закону України «Про судоустрії і статус суддів» -

неділя, 7 січня 2018 р.

«Холодний душ» для ПАТ СУМИГАЗ – 1 (заява про нелегітимність підприємства)

Дякуємо охтирчанці Наталії за активну громадянську позицію ГРОМАДЯНИНА-ВЛАСНИКА та наданий для публікації матеріал
До Охтирського міськрайонного суду Сумської обл.        
                                                        Позивача
Громадянина України 
               

                                                           ЗАЯВА-РОЗ’ЯСНЕННЯ  
        Про нелегітимність (злочинність) утворення ПАТ СУМИГАЗ та їх
      Типового «договору» на розподіл природного газу.

2016 рік почався з отримання жителями будинку Лісний № - Заяви приєднання (яка порушила одразу 3 статті Конституції відносно прав громадян) до договору, який жителям надати відмовлялися. При цьому підстав переукладання договорів ніхто жителям не повідомив. Лише зараз, розбираючи документи, роблячи запити в державні структури та вивчаючи чинне законодавство, я особисто змогла вияснити, що підставою для примушування жителів до переукладання договору про надання послуг газопостачання - є викрадення та знищення їх комунальної власності - Охтирського газового господарства, яке було викрадено разом з персональними даними громадян – споживачів, які ПАТ СУМИГАЗ тепер використовує на шкоду самим громадянам та їх власності. Саме для того, щоб приховати злочин з викраденням комунальної власності громади та персональних даних громадян, ПАТ СУМИГАЗ терміново із застосуванням нечесної підприємницької діяльності, примушує громадян переукладати договори, яких не дає громадянам навіть для ознайомлення, щоб громадяни не могли дізнатися про протиправний антиконституційний текст того примусового договору. (Відео візиту за договором та бесіди з юристом: 1 02 16 Похід в ПАТ Сумигаз по договір.., якого не дають... (відео додано на диску з Клопотанням 12));  крім того є кілька письмових звернень, які проігноровані ПАТом. Копія першого запиту на отримання Договору від 01.02.16  надана з Клопотанням 10 (після неї протягом всього часу було багато  письмових та  усних звернень про отримання договору. Перша відмова в отриманні договору від ПАТ Сумигаз та від ТОВ Сумигаззбут також надано з Клопотанням 10. Також про постійні відмови в наданні договору свідчать відео в ютуб надані в суд з клопотанням (будуть надані в суд ще і на диску з Клопотанням 12) мого спілкування з посадовими особами «ліквідованого» Охтирського УЕГГ: юристом Охтирського УЕГГ- М., в.о. головного інженера П., «начальник» неіснуючого Охтирського відділення ПАТ СУМИГАЗ П. та ін.
 Безпідставно багато раз було відмовлено як громадянам, так і депутатам у отриманні на руки примірників договору з ПАТ СУМИГАЗ для ознайомлення з ним та підписання.  Після того, як я дізналася справжню причину вимагання з погрозами укладання договору (щоб розірвати попередній договір, укладений із справжнім комунальним підприємством власності Територіальної громади міста Охтирка, приховати факт викрадення комунальної власності та отримати суб’єктивну  згоду  несвідомих, юридично не освічених громадян на кабальні , антиконституційні, злочинні умови «Типового договору» від монополіста), питання про будь–які угоди з злочинцями та надання згоди на якісь відносини з ними навіть НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ, бо я вимагаю повернення викраденого ними комунального майна Територіальної громади міста Охтирка, його законної легітимної реєстрації в Територіальній громаді та відновлення його обслуговування на території  конституційної територіальної одиниці, якій воно належало до викрадення за ст.13,143 КУ, належить і зараз.  
Після піднятого в суді питання про багаторазову відмову в наданні договору мені, як споживачу та відмову укладання його в передбачений законом спосіб (що навіть в судовому засіданні наголосила юрист М. «договір Типовий і не потребує згоди сторони громадянина-споживача», чим порушила ст. 17, 19, 22, 24, 61 КУ), 11.08.17 я отримала лист з одним примірником договору та прикладеним листочком з підписом юриста ПАТ СУМИГАЗ  Б., що текст договору мені направляють «вчергове» (з понтом, що вже колись направляли…) та ствердженням, що договір ВЖЕ укладено між мною та ПАТ СУМИГАЗ 01.01.2016 року, коли ні про існування такого договору, ні про задумку викрадення комунального газового господарства міста Охтирка та його «ліквідацію», я навіть і уявлення не мала!!! (про те, що договір мені надати відмовлялися, я надала суду письмові та відеодокази). Отже, наголошую, що такими маніпуляціями та словоблуддям юрист ПАТ СУМИГАЗ Б. просто вчергове намагається ввести в оману суд, оскільки жодного доказу ознайомлення мене з умовами «договору», а тим більше доказів його заключення (підписання мною), з боку ПАТ СУМИГАЗ надано не було, що підтвердила у судовому засіданні юрист ПАТ СУМИГАЗ М., заявивши, що згоди громадянина – споживача та його підпису при укладанні такого договору не передбачено.
Про те, що згода та підпис громадянина в їх злочинному примірнику , присланому мені юристом ПАТ СУМИГАЗ Б. 11.08.17, не передбачено, суд може пересвідчитися з копії «договору» наданої суду (зі стор.172 в матеріалах справи). На останній сторінці договору відсутні взагалі реквізити для підписання договору іншою стороною!!, більше того, у всьому «договорі» ніде немає згадки ні про громадянина-споживача, з яким нібито цей договір укладався, ні про її власність – квартиру, в яку повинні би були надаватись якісь послуги… І самі послуги, які могли б надаватися, від громадян приховуються: їх перелік відсутній у «договорі», їх перелік не надається на Запити до ПАТ СУМИГАЗ… Єдину послугу, яку може надавати ПАТ СУМИГАЗ, вдалося з’ясувати в судовому засіданні 3.08.2017 під час допиту головного інженера  П. з його робочого «посвідчення» (виготовленого 01.03.17, що свідчить про те, що навішення лічильника ЗОГ на будинок Лісний №   26.12.16 та 27.01.17 П. організовував навіть не маючи посвідчення особи працівника(що є  прямим порушенням Правил, «кодексу- правил ГРС» та додатку № 11 до цього «кодексу»- Акта)) - перевірка та зняття показників з уже встановленого лічильника газу (то на якій підставі П. взагалі організовував ці показові установки з залякуванням юридично неосвічених пенсіонерів, якщо за своїм посвідченням він може лиш перевіряти лічильники, що вже встановлені, але датою на 26.12.16 та 27.01.17 – у нього навіть такого посвідчення не було, як і права будь-що встановлювати у наш будинок, або навіть перевіряти вже встановлене!!!
 Послуга з перевірки та обслуговування лічильника газу мені ніколи не надавалася і надаватися не могла!, бо у моїй квартирі немає лічильника газу!!!   і я завжди, як законослухняний відповідальний громадянин, здійснювала оплату за газ своєму комунальному підприємству за нормами споживання, встановленими КМУ – 4,4 м2 (але , як виявилося, всупереч закону та здоровому глузду монополіст ПАТ СУМИГАЗ, викравши разом з комунальним Охтирським газовим господарством мої персональні дані, всупереч постанові КМУ, всупереч Конституції та  заКону, підвищив норми споживання газу побутовим споживачам спочатку до 6,8м2, а потім до 9,8м2 (докази надані суду у вигляді квитанцій) . Отже, за що я зобов’язана сплачувати  кошти монополісту – викрадачу моєї власності, - я поки-що не зрозуміла, але в розрахунках, наданих до матеріалів суду на зворотньому боці квитанції, прямим текстом вказано, що я оплачую їх підприємницьку діяльність… То з яких пір у мене – громадянина з’явився такий обов’язок, коли мені хліба кусок іноді купити ні за що через політику геноциду населення в Україні???
           Ще кілька цікавих фактів на останній сторінці «договору», що прямо свідчать про його підробку (ст.366 ККУ) – нелегітимність цього папірця, який і документом назвати важко, а ПАТ СУМИГАЗ  вважає, що той «туалетний папірець» мене до чогось зобов’язує і навіть повідомляє мені та суду, що я його вже погодилася виконувати з 01.01.2016!!! :
1.   «Договір» завірений за прізвищем і підписом П.- «начальника» неіснуючого Охтирського відділення ПАТ СУМИГАЗ, але реквізити там стоять - ПАТ СУМИГАЗ  м. Суми, вул. Лебединська 13, АБ КЛІРИНГОВИЙ ДІМ МФО 300647 і печатка ПАТ СУМИГАЗ!!! То П.. є керівником ПАТ СУМИГАЗ, чи керівником неіснуючого «Охтирського відділення ПАТ СУМИГАЗ»???  То яке право мав начальник неіснуючого відділення завіряти «документ» з реквізитами ПАТ СУМИГАЗ м. Суми, де, судячи з ЄДР та підписів на всіх документах, керівником є Т.? ВІДВЕРТА ПІДРОБКА ДОКУМЕНТА П.!!! Отже в жодному випадку цей «папірець» не може бути погоджено моїм підписом і  вимагає негайного винесення суддею Ухвали на підставі ст.211 ЦПКУ з необхідністю повідомлення правоохоронних органів про підробку документа (ст.366 ККУ) з боку П., оскільки судді стало відомо про ще один здійснений від ПАТ СУМИГАЗ злочин.
2.   «Договір» не містить жодного реквізиту, який би вказував на мою особу та на мою квартиру, а саме, що цей договір заключено саме зі мною для надання послуг саме у мою квартиру, отже він взагалі не може вважатися договором, тим більше до чогось зобов’язувати громадянина. Так вони не лише Акти про неіснуючі порушення оптом підробляють, вони ще й Договори підробили та вже «заключили» з усіма жителями України – оптом, в один день,  без відома та згоди самих жителів!!!
   Такий же «договір» надав юрист ПАТ СУМИГАЗ до суду , (там підпис громадянина – споживача не стоїть і навіть не передбачено!!, що є порушенням моїх конституційних прав), а до нього додано повідомлення, що договір (який від мене приховували до цього часу)  мною укладено з ПАТ Сумигаз ще 01.01.16 року!!!, що є повним абсурдом і явним порушенням моїх конституційних та законних прав та інтересів (крім того мною роз’яснено це юристу М. усно і письмово (докази у відео та листах, наданих з Клопотанням 10 та 12), зараз є очевидним, що юрист М. обдурила юриста Б. щодо надання мені примірника договору, а тепер вони разом намагаються обдурити  суд).
3.   На першій сторінці оптового «договору» від руки (і від балди) написано «число» 01.01.16 та ще якийсь довгий перелік цифр, який, як я підозрюю є тим Кодом (тавром раба,числом звіра), яким підмінили моє ім’я громадянина–власника Держави. Після кількох моїх запитів «де вони взяли мої персональні дані?», залишених  ПАТ СУМИГАЗ без відповіді та дізнавшись від юриста М., що громадян вони реєструють по Кодам, я особисто письмово повідомила їх про заборону присвоювати мені будь-які рабські Коди та заборонила використовувати мої персональні дані, які я їм не надавала, як і згоди на їх використання. Я також зобов’язала ПАТ СУМИГАЗ знищити мої персональні дані, які вони отримали в злочинний спосіб та використовують мені на шкоду (доказ долучено з Клопотанням 12).
4.   В «договорі» відсутній перелік будь-яких послуг, які реально могли б бути надані мені особисто в мою власність – квартиру, також відсутні і ціни, за якими ці послуги могли б надаватися, отже і тут явне порушення КУ, ЦКУ,ГКУ, ЗУ «Про захист прав споживачів».
5.   Весь «договір» зобов’язує побутового споживача- громадянина (хоча ніхто не може бути примушений) погодитися на кабальні, антиконституційні, протизаконні зобов’язання,  на які жоден споживач, знаючи такі умови, не погодився б (тому і приховується даний «договір» від громадян). Наприклад: 1. за цим «договором» громадянин бере на себе обов’язок сплачувати не лише за спожитий газ, а і за розподілений. Це означає, що ПАТ СУМИГАЗ може повісити на жителів обов’язок сплати не лише за газ, спожитий споживачем особисто, а й за газ за будь-яким загальним лічильником (спочатку заставлять платити борги за лічильником, почепленим на ваш багатоповерховий будинок, а потім накопичать борги всього міста та області  і розподілять їх для оплати побутовим споживачам для оплати всього приХватного бізнеса жителя Росії – Фірташа та головного фінансиста війни проти України – Ахмєтова,- купки  олігархів, які  колись, користуючись неосвіченістю громадян, за співучасті пРезидентів «відкусили всю народну власність від поїзда застою». Та вже і зараз весь приХватний бізнес олігархів оплачують громадяни: і ті, які по незнанню підписали згоду з невідомими умовами договору – платити за газ РОЗПОДІЛЕНИЙ!!!, не уточнивши ким, коли та куди розподілений), і ті, які нічого не підписували…, бо олігархічна верхівка, знищуючи доступ до нормальної освіти простим громадянам, вирішила, що власник Держави Україна – громадянин отупів настільки, що навіть підпис  його в «договорі» не передбачено; 2. Далі п.5.2 договору скасовує конституційну індивідуальну відповідальність кожного побутового споживача- громадянина, який підписуючи цей договір, бере на себе обов’язок оплати комерційної діяльності ПАТ СУМИГАЗ і дає згоду оплачувати по показникам комерційного вузла обліку (в тому числі того, що повішений через залякування вразливої категорії споживачів – пенсіонерів на наш будинок (про що суду надано доказ: підроблені Акти, Попередження з залякуванням про відключення газу, відеодокази на диску), і будь- які інші вузли…), замість індивідуального (квартирного); 3. П.6.1- споживач зобов’язується оплачувати будь-яку ціну, яка збреде у голову Оператора, чи Регулятора (що є одне і те саме, бо всі приватні неіснуючі «облгази» пореєстровані, як власність членів НКРЕКП та об’єднані одним власником – ТОВ Ригіональна газова компанія). 4. П.6.5 - передбачає право Оператора зараховувати кошти, сплачені на газ у поточному місяці, на погашення заборгованості з невизначеним терміном!!! – і це при повній відсутності переліку послуг та обгрунтування ціноутворення!!; 5. П 7.2 - дає право Оператору   не здійснювати розподіл газу споживачам!!, безперешкодно шлятися по землі та території, що є власністю споживача, скрізь, де є газові мережі (що теж є власністю громадянина-споживача) для припинення газопостачання споживачу, яке передбачене цим же пунктом «договору»!!!  Цим же пунктом Оператору надається право на здійснення ВИМАГАННЯ, яке взагалі визнається злочином (ст.189 ККУ). 6. П . 8.2 - передбачає подвійну пеню в разі прострочення терміну оплати, і це при тому, що комунальні послуги в кілька раз вже перевищують заробітну плату громадян, а внаслідок розкрадання та знищення інфраструктури міст – заводів, фабрик, комунальних підприємств, далеко не всі громадяни мають роботу та хоч мінімальну зарплату, а соціальний захист населення (Охтирське УСЗН) працює лиш на забезпечення потреб «властьімущіх», все частіше відмовляючи безпідставно громадянам у отриманні субсидії та соціальної допомоги (як у моєму випадку: - «щоб отримати субсидію, я – власник своєї квартири (з документальним доходом 1500 грн., а чистою виплатою на зарплатну картку близько 800 грн в місяць (про що суд має докази)), зобов’язана взяти квартиру у себе в оренду, бо я там не прописана (там взагалі ніхто не прописаний)!!!, хоча всі нарахування здійснюють на моє ім’я (тоді на якій підставі взагалі щось нараховують?) і оплачувала їх всі раніше лиш я особисто), в УСЗН, як  і в викрадених монополістами комунальних підприємствах, плюють на діюче законодавство, яке передбачає, що загальна плата за комунальні послуги не може перевищувати 15% доходів сім’ї!.  7. П. 12.2 – закріплює право Оператора вносити безперешкодно в односторонньому порядку зміни в «договір», навіть не повідомляючи споживача, лиш публікуючи це у себе на сайті!!!  Все це навішується на споживача під шаленим тиском та залякуваннями з боку Оператора, з погрозою припинення газопостачання у разі відмови підписання Заяви-приєднання, яка додана в суд, як доказ злочинної діяльності ПАТ СУМИГАЗ.
Фактично виглядає абсурдним та доводить злочин ПАТ СУМИГАЗ з викраденням комунального майна громади – газового господарства та персональних даних споживачів те, що ЦКУ передбачає, саме СПОЖИВАЧ звертається до надавача послуг, бажаючи отримати певну послугу!!! Я ж не лише не зверталася до ПАТ СУМИГАЗ за отриманням послуг, а і не знала про його існування, доки воно само до мене не звернулося!!! То де ж ПАТ СУМИГАЗ взяв мої персональні дані, які я йому не надавала? Дізнавшись, що вони є у невідомого мені підприємства, я запитала, де вони їх взяли (даний запит проігноровано ПАТ СУМИГАЗ, а ТОВ СУМИГАЗ  ЗБУТ (підприємство, яке утворено ПАТ СУМИГАЗом) повідомило, що їм мої персональні дані надав ПАТ СУМИГАЗ!!! – то викравши мої персональні дані , вони ще і передають їх третім особам без мого відома та згоди!!!, а ті треті особи використовують мої персональні дані, вчиняючи вимагання та залякування, про що суд отримав доказ з Клопотанням 10 – Повідомлення ТОВ СУМИГАЗ ЗБУТ  про те, що ПАТ СУМИГАЗ  від’єднає мою квартиру від газової мережі (саме ця погроза проігнорована судом), якщо я не заплачу їм якісь кошти, які вони називають безпідставно моїм боргом( в цю схему ніяк не вписується брехня юриста ПАТ СУМИГАЗ про те, що ПАТ СУМИГАЗ не має нічого спільного з ТОВ СУМИГАЗ ЗБУТ, яке суддя поклала в основу незаконної Ухвали 28.09.17), хоча жодної послуги мені ніколи не надавали, жодних правовідносин зі мною не укладали та є боржниками громадян – через безпідставне використання їх майна та викрадення їх власності! (саме це повідомлення суддя проігнорувала  в угоду ПАТ СУМИГАЗ, безпідставно відмовивши в забезпеченні позову!!) та заборонила  використовувати мої персональні дані і зобов’язала їх знищіти, що як бачимо по судовому розгляду, виконано не було і саме мені та моїй квартирі ПАТ СУМИГАЗ нав’язує якісь відносини з ним, якісь борги та умови кабального «договору», стверджуючи, що я його заключила 1.01.16, хоча в усьому договорі таки відсутні всі мої персональні дані!!!
   У зв’язку з цим офіційно заявляю: жодних договорняків з неіснуючим на території міста Охтирка підприємством- ПАТ СУМИГАЗ (викрадачем власності громади - Охтирського газового господарства), я не заключала до цього часу і заключати в пропонованому ними протизаконному форматі  не збираюся у зв’язку з відсутністю будь-яких документів та постійним порушенням прав споживачів агресивною, нечесною підприємницькою діяльністю ПАТ; згоди на передачу ПАТ Сумигазу майна громади м. Охтирка - газового господарства, ГТС, ГРМ не надавала і не надам; рішення на передачу майна ПАТ Сумигаз Охтирською міською радою не надавалося та до мого відома не доводилося, про що надана офіційна відповідь Виконкому від 6.02.17 № 01 (копія додана до матеріалів); рішень щодо передачі ПАТ Сумигазу та рішень щодо ліквідації Охтирського УЕГГ (комунального газового господарства Охтирки) Охтирською міською радою не приймалося, про що надана офіційна відповідь з міської ради від 3.01.17 № 01 (копія додана).
Власники та працівники ПАТ СУМИГАЗ за співучасті працівників Охтирського газового господарства  викрали та незаконно «ліквідували» майно Територіальної громади міста Охтирка – Охтирське газове господарство, яке громадяни – жителі на території будували починаючи з 1956 року, про що суду надано доказ у вигляді історії Охтирського газового господарства, наданої самими його працівниками. Дана історія також є на стендах в Охтирському УЕГГ та у вільному доступі в мережі інтернет.
В засіданні 03.08.17 юрист ПАТ СУМИГАЗ повідомила, що ПАТ СУМИГАЗ утворено в 1994 році, те саме свідчить і ЄРДР. Утворено воно було на комунальному майні Територіальної громади міста Суми – Сумському газовому господарстві так званими «акціонерами», кількість яких приховується, судячи з відповідей ПАТ на мої запити…
І тут можна фіксувати закінчений злочин, бо з 1990 року до вступу в дію нової Конституції України відповідним Законом, на підставі Декларації про державний суверенітет України ,була зупинена дія розділу Конституції УРСР - Економічна система України.
ЗАКОН ЯКИЙ ЗУПИНИВ ДІЮ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗДІЛУ Конституції  УРСР :
Припинити дію глав Конституції УРСР
 
Про зміни і доповнення Конституції (Основного Закону) Української РСР Верховна
 Рада УРСР; У зв'язку з прийняттям Декларації про державний суверенітет України (55-12) Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки п о с т а н о в л я є: Внести до Конституції (Основного Закону) Української РСР (888-09) деякі зміни і доповнення: 9. Припинити дію глави 2 "Економічна система", глави 16 "Державний план економічного і соціального розвитку Української РСР" і глави 17 "Державний бюджет Української РСР" до прийняття нової Конституції. (Закон від 24.10.1990 № 404-XII Документ 404-12, втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 28.06.1996, підстава 254/96-вр .- Прийняття Конституції України.)
         Отже за період від 24.10.1990 до  28.06.1996 будь-які дії органів та посадових осіб з державним та комунальним майном вчинятися не могли, а всі вчинені дії є нелегітимними, незаконними.
Із вступом в дію нової Конституції України 28.06.1996 вся державна  власність на території України була проголошена загальнонародною (ст.13 КУ), а Територіальні громади (жителі на території) в межах адміністративних територіальних одиниць (ст.133 КУ) стали законними власниками всього комунального майна на території (ст.143 КУ), яке з 1996 року повинно було бути обліковане в територіальних громадах міст, сіл, що не було зроблено місцевими органами влади і призвело до розкрадання та знищення народної власності…
   Тепер відповідь на питання: чи є легітимним  підприємство ВАТ СУМИГАЗ утворене в 1994 (в час зупинення дії розділу Економічна система Конституції УРСР) на комунальному газовому майні Територіальної громади міста Суми (в 2005 році назва змінена на ПАТ СУМИГАЗ, як пояснив юрист ПАТ Б. в засіданні 3.08.17 р.)? – Звичайно ні! Воно було обмежено територією міста Суми та і засновано в злочинний спосіб з перевищенням повноважень деяких посадових осіб на комунальному майні територіальної громади... 
Чи має ПАТ СУМИГАЗ  якесь відношення до комунального газового господарства міста Охтирка? – Звичайно ні!
Історія розвитку газового господарства з 1956 року свідчить, що жодної участі в ньому не приймало підприємство ПАТ СУМИГАЗ, якого взагалі не існувало на території України до 2005 року!!!
   На підставі вищевказаного прошу: визнати «договір», який мені нав’язує з залякуванням ПАТ СУМИГАЗ, таким, що порушує конституційні та  законні права та інтереси громадянина і внести цю інформацію в МОТИВУВАЛЬНУ ЧАСТИНУ РІШЕННЯ.
. Внаслідок злочинних дій проти громадян на території міста Охтирка, підробки Актів про порушення та Договору зі споживачем,  відмови ПАТ СУМИГАЗ обговорювати розбіжності, вносити  виправлення в Договір, щоб привести його у відповідність до чинного законодавства та відмови надавати правдиві відповіді на звернення, ЖОДНІ мої відносини, як громадянина-власника на відповідній території - З ПАТ СУМИГАЗ НЕМОЖЛИВІ!!  Примушування до будь-яких відносин зі злочинцем у порушення ст.19 КУ та вимога оплати йому будь-яких необгрунтованих нарахувань – є незаконним!!  Отже прошу суд визнати, що внаслідок незаконності дій та нелегітимності «договорів», ПАТ СУМИГАЗ (а з ним і заснованний ним ТОВ СУМИГАЗ ЗБУТ)

НЕ МАЄ ДО МЕНЕ, ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ  ТА ДО МОЄЇ ВЛАСНОСТІ ПРИВАТНОЇ ТА ПУБЛІЧНОЇ НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ!!! І будь-які насильницькі дії, вчинені проти моїх прав та моєї волі – є незаконними. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -